Pazartesi, Ağustos 15, 2005

böyle gecti günler ..

Ve anlatmaya basliyorum ..

Bildiginiz gibi, annemlerin oraya, tatil döneminde kiz arkadasimin yaninda calismak icin gitmistim, full time bir is vaad etmisti bana, oraya gidince, full time olan isi part time´a cevirdi, part time´da kazanicagim paranin yetersiz olacagi icin baska bir is bakmam gerekti, bende solugu annemlere yakin bir Cöp firmasinda aldim.

Ise baslamadan Didemle haberlesmistik, onunda paraya ihtiyaci oldugu icin oda geldi bize, beraber basladik ise, is iki vardiyadan olusuyor, hem sabahci hem öglenci .. fareler gibi cöp ayikladik :(

Bir hafta calistiktan sonra ufak bir is kazasi gecirdim ben, Bantin üzerindeki bir boruyu alip yere koyduk, ben o boruyu unutup dalginlikla bir atim atinca olan oldu, ve boru bacagima girdi, o gün hastaneye götürüldüm, dikis atildi, ve rapor aldim.
Ondan sonra bibucuk hafta calisamadim, dikisler alinana kadar, dikisler alindi, ise baslayip iki hafta daha calistim, ve bize ayrilan is süresi bitmisti :(ve ben fazla para kazanamadim :(

Simdi gelelim benim Türkiyeye gitme hayalim/planima ..
Is olmayinca, para yok .. para olmayinca Türkiye yok :(
Biletleri bakiyom hergün .. 200 €´dan asagi bilet yok, benim elimde bi400 var anca :( nasil gitcem, nasi gelcem???

Yani yatti bu yilki türkiye hayalim .. teyzemin kizina hala gelmiyecegimi söyleyemedim .. oda beni bekliyor :((
Gelecek yildan ümitliyim artik .. yine basladim hayal kurmaya ..

Depresyona girmeme az kaldi ama yani .. sen calis, fareler gibi cöpün icinde cöp ayikla, ve bütün caban yine ise yaramasin .. elde diil yaaa ... Annemlere kredi acmalari icin yalvarmayi deniycem, ama pek bi ise yariycani sanmiyom acikcasi :(
Eger icinizden bana bagis yapmak isteyen varsam hesap numarama yollayabilirim ..
allah rizasi icin ;)

Kampanyamizin ismi : CigDemiTatileGönderelim :)))

Artik bir Digicam´im var, o yüzden boy boy resim görüyorsunuz .. buyrun .. hikayemin resimli hali ..


Bunlarda cöplerin yakindan cekimi ..

bunlarin icinden "cöp" olanlari ayirmamiz gerekiyordu ..

nasil bir mantiksa?
Cöpün icinden Cöpü sec!






Cöpte calistigim bant bu iste ..
cok igrencti ..
Calistigimiz dönem icinde hava cok sicakti, yaklasik 40 derece vardi bi hafta boyunca .. sicakta cöpler kurtlanmaya baslamisti .. bi yanda kurtlar, sinekler, böcekler ..

allah göstermesin bidaha ..






Evet, Cigdem yazi yazarda Kölnü gecirmezmi icinde? :))
Magdeburgdan misafirlerimiz vardi, Gülsencim vardi, toplu halde bir Cumartesi Köln gezisi yaptik, Dom´un oralarini gezdik, carsiyi gezdik, Beachvolleyball izledik, ve sonunda Harranda bitirdik günü :) cok eglendik cok güldük :)


Buda Ren nehri üzerinden gecip Kölnü birbirine baglayan köprülerden birisi ..
cok güzel dimi ?




Kölndeki Beachvolleyballturnuvasinda, ön tribünden cektigim resim





Annemlerin orda gecirdigim son geceyi Kina gecesi yaparak noktalamak istedim, ve saolsun arkadaslarim beni kirmadi ve benimle kina gecesi moduna girip ellerine kina yaktilar .. o geceyi öyle sabah edip yola ciktik ..

Bu Ilknur´umun eliydi .. Kürdanla degisik motivler cizmistik ellerimize .. yikayinca cok güzel olmustu .. Kina Türküleri söylemedik o gece, düsündümde iyi giderdi aslinda .


Iste böyle Dostlar ..

Yüksek yüksek tepelere ev kurmasinlar .. asri asri memlekete kiz vermesinler ..

12 yorum:

:..: dedi ki...

Ben bayağı geç uyanmışım halbuki sen daha önceden birkaç mesaj bırakmışsın:)

Canım ya o boru olayına çok üzüldüm:( Ancak nasip kısmet, olmayınca olmuyor işte. Ama bu azim ve Türkiye tatili için çöpte bile çalışmak fikri hakikaten insanın kanını donduracak cinsten. Maşallah diyorum sana. Allah bu emeklerinin karşılığını senin için en hayırlı olacak bir şekilde sunsun sana.

Bu arada böyle resimli resimli pek hoş bir günlük olmuşsun sen, canlı canlı..Makinen hayırlı olsun.

wizkid dedi ki...

hani aklima geldi bari soyliyim ..
bir digicam icinmi gelmedin yoksa memlekete...

Pink PrinCeSs dedi ki...

hosgeldin cigdem abla!=)
cok gecmis olsun ya. okurken icim ciz etti boyle. calisirken kazalarin meydana gelmesi olagan bisey .. Turkiye'ye gidememene uzuldum ama hayirlisi buymus demekki. takma fazla. gunler gecip gidiyo iste bi bakmissin yaz gelmis paralar birikmis..:) Allah beterinden saklasin. bende gidemedim tr'ye uzulmuyorum bak hic=) ve ben tamamen dunyanin bi ucundayim. agliyorum da, gozyaslarimi goren yok:) napalim, kismet iste. seneye insallah. hep beraber!=)

kalem dedi ki...

ne umdun ne buldun..

koskoca almanyada baska bir is mi yoktu dostum ? tabi, is istir ama...cöplük ?!

gerci almanyanin durumu ortada... insanlar buldugu her ise dört elle sarilmak zorunda ! ¨


cok cok gecmis olsun dostum...

seneye ver elini türkiye :)

:..: dedi ki...

e bu kadar mı çiğdem? göz kırptın yine yoksun..

X BOX dedi ki...

hosgeldin börek magduru :))))

büyük gecmiş olsun :(

CigDem dedi ki...

Burdayim la Pansecim :)
mailine cevap hazirlikta .. umarim yarina yollarim artik ;)

Wizkid,
emin olki Tr´yi bir Digicama degismem .. cam pahali bir olay olmadi allahtan .. digicami alsamda almasamda olmuyo iste :(

Pink Princess
ablasi sevsin ;) cok saol canim ... görünmez kaza .. ama karizmatik bir dikis ize sahip oldum ;)
Biraz Polyannacilik yapalimda, durum kurtulmus olsun :)
Insallah gelicek yil beraber gideriz ;)

kalem,
dostum, almanya eski almanya degilki, is bulunca düsünmeyip hemen basladim .. zira daha iyisi camda kaysi diyerekten :(
Pek bir yarari olmadi bana ama neyse .. evet gelicek yil ver elini türkiye .. acisini cikarmak icin en az 6 hafta gitmezsem nolim :)

xbox,
korkarim ismim böyle kalicak :)
saol kutucum :-p

ve en sonunda yazim yine La Panse ile bitmeli :)
Canim suan pek zamanim olmuyor nete girmeye, ondan fazla görünmüyom .. emailde anlatirim uzun uzun ..

:..: dedi ki...

Çiğdem,

e-maili aldım, cevap da uçacak inşallah bu akşam türkiye taraflarından almanya taraflarına;-) özlemişim yaw, dönmüş olduğunu ve günlüğünü tıkladığımda senden birşeyler bulabileceğimi bilmek çok hoşuma gidiyor o yüzden merakta kalıyorum böyle.

Tulipland dedi ki...

gecikmis bir gecmis olsun mesajida benden... dilerim boyle gorulmez kazalardan bir daha yasamazsin..
ve unutmadan HOSGELDINNNN! :)

Adsız dedi ki...

This is very interesting site... boating + nude http://www.creditcards1.info Drug fluoxetine interaction external usb harddrive filesystems speed Formating hard drive for linux installation Cpu monitoring software download Free bondage sex slave auction photos Lamictal infromation paris hilton kissing girl louis vuitton handbags Ribbed pilates exercise Rocky mountain paintball

Adsız dedi ki...

Looking for information and found it at this great site... » » »

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP film editing schools