Çarşamba, Ağustos 10, 2005

memleketim ve devami ..





Buda kalenin farkli yönden görüntüsü .. aslinda Herbornun her yeri Tarih kokuyor, vede güzel bir sehir, ordayken pek bunun farkina varamiyorum, resimlerde görünce vaay bee neymis Herborn diyesim geldi valla :)

Güzel canim bizim sehrimiz :)













Buda Herbornun sehrin icindeki köprüden cekilmis bir resmi, resimdeki kule Sehir parkinin icinde duruyor, ve aslinda tam olarak hangi asirdan kalma bilmiyorum, ve eskiden ne ise yaradiginida bilmiyorum, ama bütün bu eski yapitlar suanda müze haline getirilmis durumda, ve Herbornun tarihi ile ilgili sergiler yapilmaktadir.

7 yorum:

wizkid dedi ki...

gormeyeli kultur sanata merak salmissin anlasilan..
ayrilik yaramis sana..

Ps:Cevabim uzun olacak... (coming soon)

CigDem dedi ki...

wizzy selam ..
yani ben önceden kültür ve sanattan anlamayan birimiydim?

teesüf ederim icabinda :)

Ufuk Ilter dedi ki...

La panse'den aşina olduğum çiğdem tekrar aktif bi günlük olmuş, arada ziyarete gelip güzel resimler bakmak isterim.. Hoşgeldin. Amerika oraları bombalamamış mı ikinci dünya harbinde yahu?

kalem dedi ki...

sahiden de tarih kokuyormus herrborn :) peki sen türkiye'ye gitmemismiydin dostum ? nevsehir , kapadokya usw ?

wizkid dedi ki...

yalan oldu yalaannnn :)

CigDem dedi ki...

Iyi geceler Dostlar ;)

Bu yilda gidemiyorum yurda :( Türkiye hayalim bu yilda yatti, bunu uzunca anlaticam daha (insallah yakinda gelicek olan) yeni Post´umda ;)

uzun hikaye dermisim :) ama yarin insallah yarin oturup uzuun uzuuunnn yazicam :))

artik yarina dek kendinize cok cok iyi bakin ;)

sevildiniz :)

Adsız dedi ki...

What a great site » »