Cuma, Kasım 25, 2005

gene Kar Yagdi ..

Sabah uyandigimda kar yagiyordu .. bende Uni den gelince aldim makinami, evdeki pencerelerden sarkarak resim cektim :-)
Sokakta gecen insanlar onlari cektigimi zannedip atkilarini yüzlerine falan cektiler
cok eglenceliydi ;-)




Mutfaktan arka sokagin görüntüsü (catilardaki kar´a cekeyim dikkatinizi .. kar yagdiginin kaniti iste bir tek orda var)



Buda mutfaktan bakinca arka bahce, ve yandaki enstitünün bir kismi, göründügü gibi yerlerde hic kar kalmadi :-(


buda yine mutfaktan bakinca (bu resmi niye cektim bilmiyom??!)


Buda yine mutfaktan bakinca, evin arkasinda akan derede azcik cikti resimde, ördeklerde var bir sürü halinda, ama bu resimde cikmamis galiba





Benim odanin camindan Kütüphaneye bakis (yine catidaki kar a cekeyim dikkatinizi .. evet bugün kar yagdi :-))














buda benim odadan cekilen bir resim, görüntüde yine kütüphanenin bir kismi, daha iki hafta öncesine kadar kocaman bir insaat vardi, yol ve ilerdeki köprü yenilendi, insaat bitti, yol acildi ama hala insaat a bagli zerzevat duruyor orda

Göttingen´de hayat serisinden bugünlük bukadar, keske dag gibi kar olsaydi, ve disarda kar topu oynayabilseydik :-( ama maalesef catilar haric hicbir yerde kar kalmadi .. insallah önümüzdeki günlerde ...

görüsmek üzere ...

6 yorum:

wizkid dedi ki...

hehehe..
bizim orada bir soz vardi kedilere ilgili idi sanirim neyse simdi soylemeyecegim. sen o catidakilere kar mi diyorsun ? olsa olsa kragidir derim ben..

bende bugun post yazacagim.

dilek dedi ki...

Cigdemcigim hosgeldin!!!
artik bakmayi birakmistim, bloguna ara verdin diye. Bir baktim Cigdem cooooktan dönmüs!
Sevindim.
Sevgiler,

AnotherBrickInTheWall dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP
Lexapro menstrual spotting Hummer rentals boston Contemporary bookcases Hairy and anal Korean sex life frre sex videos meridia 1501010101010101010101010101010101 jizhutt.com sex videos adult video cam chat Pics og black girls in thongs Herpes and valtrex genital Home pool supplies White girls drink black piss adult dvd sales Big tit lesbian anime Gay by choice vs gay by marriage adult dvd sales Big berkey water filter by british berkefeld ejypt xxx movies exercise loss rapid weight

Adsız dedi ki...

Looking for information and found it at this great site... zithromax substitute te amplyfire for amateur radio Palm mp3 player free Flame flammability standars for mattresses Womens cancer Facial revlon saunas Volvo specifications Adderall ritalin buy no rx

Adsız dedi ki...

This is very interesting site... » » »