Çarşamba, Kasım 23, 2005

yeni post ..

ve burdayim ... derslerle basim belada, yeni bir posta anca simdi zaman bulabildim ..
Istatistik diye illet bi dersim var, bendeniz matematik özürlüsü olarak hicbiseyi cakmiyorum .. kalin kafama girmiyor, sinavlara iki ay kaldi, birazcik popom tutusmaya basladi, evde calisinca konsantre olamiyorum, kütüphanede calismaya karar verdim artik, yarindan itibaren kütüphanede calisicam, yoksa olmiycak :-(
Evde biraz fazla rahat oluyorum, yok müzik acmalar, yok kizlarla takilmalar, vakit geciyor, dogru dürüst bisey calismadan aksam oluyor, ve bir gün daha gecmis oluyor ..
oofff oooff..

Bayram da Can, Can in kiz kardesi Müge ve arkadaslari Gökhan la tanismistik, Bayram dan bu yana hemen hemen her iki güne bi görüsüyoruz, Didem, onlar ve ben güzel bir grup olusturduk, ufak bir aile gibi olduk diyebilirim hatta, bulustugumuz aksamlari sohbet, sarki türkü kopamiyoruz birbirimizden, sabahin ilk isiklarina kadar sürüyor her görüsmemiz :-)
(tabii dersler bundan da etkilenmiyor degil)

Cumartesi Göttingen e ilk kar yagdi, iki üc dakikalik bir olay oldu, ama tam o sirada ben carsidaydim, bi baktim kar yagiyor, cok sevinmistim, ama maalesef uzun sürmedi iste :-(

Bugün son hafta icinde cektigim bir kac tane resmi birakicam buraya,
resim serinin ismi Göttingen de hayat :-)




Istatistik calisim diye bilgisayarima yapistirdigim hatirlatma (sol üst kösede :-))

Fatima ve Didem, türk kahvesi ve fal seansinda




Didem Lahmacunlari götürürken


evet yani cok nefisti


Can larda toplanip yaptigimiz Lahmacun sefasi :-)






Görüsmek üzere ....

9 yorum:

AnotherBrickInTheWall dedi ki...

MATEMATIK!!!!
PROBLEM DEGIL :)

HELE STATISTIK !!
HIC PROBLEM DGIL...

TAKILDIGIN YERI SOR, ANLATIYIM. OK?

CigDem dedi ki...

:) heee hic sorun degil yani ... anlayana ama :(

nurbeyaz dedi ki...

sevgili Cigdem,ben o lahmacun resminde takildim kaldim,tarifi sorsam ayip mi olur.
bende onumuzdeki donem icin istatistige kayit oldum,simdiden ruyalarima giriyor,nasil bas edecegim bilmem.

CigDem dedi ki...

sevgili nur ..
ayip olurmu hic, ama bildigimiz lahmacun, yani özel hicbirseyi yok,
mayali hamur, üzerinede, kiyma, sogan, biber salcasi, domates salcasi, margarin (margarin cok önemli ama), tuz ve maydanozdan krem kivaminda bir ic hazirlayip sürüyorsun, burda Silex diye tost makinasi vari makineler satiliyor, hertür seyi pisiryor o makinalar, yani bir tür modern sac ve ocak gibi :) biz o makinalarda yapiyoruz lahmacunu, kurumuyor böyle, ve hem alttan hem üstten pisiriyor, cok lezzetli oluyor, pizza tavalari varya, sanirim amerikadada vardir onlardan, onlardada oluyor, veya teflon tavada, hemen hemen ayni oluyor yani, sana iyi denemeler :-)

Istatistic benim korkulu rüyam oldu, misal suan istatistic calismam gerekiyor ama ben nette takiliyom iste ;-)

ama simdi dersin basina gecicem yine ..

AnotherBrickInTheWall dedi ki...

Calismadan olmaz.
gözlemledigim kadariyla, dersten kacmanin bütün yollarini kullaniyorsun... daha cok calisman lazim... bunu sana her firsatta tekrarliyacagim... önce bu kavram bilinc altina yerlesecek... sonra 100% düsünce gücü sana calismani sagliyacak gücü verecek :))

wizkid dedi ki...

moskovadan aleykum selam..

monitorunun markasina bayildim..

hans ol emi.. :p

CigDem dedi ki...

aslinda .. buna gülecek tek insanin sen oldugunu düsünebilirdim yani :-)

Hans ol,

ilahi wizz ;-)

nurbeyaz dedi ki...

tarifin icin tesekkurler,is firinda bitiyor,ya da nerde pisiriyorsan onda sanirim,ama teflon tavayi hic denemedim,bi bakalim nasil olcak.dun gece ruyamda koca bir tepsi dolusu lahmacun gordum,bana vermiceklermis ama ben gene de bi tane yiyecegim,yazik bana ben hamileyim diye soyleniyordum ;)

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! »