Perşembe, Aralık 22, 2005

google sen cok yasa ..

webstat cok güzel bisii, hele google inanilmaz ilginc bir olay yani ..

dün webstat´da kim nerden nasil gelmis diye bakarken, inanilmaz birsey okudum :)

Gießen üniversitesinde bir kisi (bayan/bay bilinmiyor, ama Cigdem in merakini acayip cezbediyor) Herborn dan C. Uyan isimli arkadas hakkinda google de arama yapmis!
Simdi Google e -C.Uyan (aslinda C. yi tam olarak yazmis, ama ben vermim simdi burda isim) ve Herborn dan- diye yazmis .. ehh bende Herbornluyum nede olsa, direk benim blog ilk sirada cikmis :)
Simdi efenim bu C. Uyan isimli sahis benim taaa Realschule deki okul zamanimda okul arkadasim di, daha cok paralel sinifimday di, bizim pek bi kontagimiz falan yoktu, olmasin yani istemezdim de acikcasi, bu Cumbo, (biz aramizda kendisine Cumbo derdik, artik yillar gecti söylesem bisey olmaz herhalde, sebep de, kendisinin kulaklari Dumbo denen Disney filine cok benzedigi icin, Cumbo oldu cocugun lakabi) neyse, biz Cumbo ile yemek pisirme kursundaydik okulda, cok komik bir ani hatirliyorum,
bir kere ders de patates püresi yapmistik garnitür olarak, cumbo nun grubu cok fazla yapmisti, artan yemekleri her hafta baska birinin eve götürmesi gerekiyordu, ziyan olmasin diye, o haftada cumbo ya düsmüstü eve götürmek, cumbo istemem diye inat etti, diretti, örtmen zorla bir Tupperware e koydu verdi kabi eline, kurs da cumbo ile benim disimda bir türk daha vardi, Selma, biz Selma ile ders cikisi yürüyerek tren istasyonuna giderken yanimiza Cumbo da takildi, bi baktik elindeki tupperware bos, naptim püreyi diye sorduk, oda - amaaan banane püresinden, eve götürüp napcam, cöpe attim- dedi ...
biz sen bilirsin diyerek fazla yorum yapmadik, o sirada bizim örtmen arabasiyla yanimizdan gecti, gecerken yavasladi, cumbo nun elindeki kaba bakti, cumbo ya bakti, ve sürdü gitti ..

haftaya ders basladi, örtmen önce cumbo yu cagirdi yanina, herkezin önünde, kabin gecen hafta bos oldugunu gördügünü, ve püreyi ayak üstü yedigini düsünmedigini, ve bu yakisiksiz davranisi yüzünden bu gün ona ceza verecegini söyledi! Cezada söyleydi :
kurs itibari yemek pisirirken herzamanki gibi derse katilip bizimle yemek pisirdi,
sonra sofra kurdu her grup ama Cumbo sofrayi kurduktan sonra bulasiklarin
basina gönderildi, ve her grubun bulasiklarini yikamak zoruna kaldi,
bizlerde afiyetle yemek yerken Cumbo nun terler icinde bulasik yikadigini izledik :))

dün yeniden aklima geldi bu ani :) ne gülmüstük yaaaa .. Cumbo haftalarca maskara oldu bize :) iyi geyik malzemesi cikarmistik bu cezadan ;)

Simdi gelgelelim Gießen li kardesimize, niye ariyodun onu? Üzerime vazife degil ama,
Sayet bir bayansan, abla tavsiyesi olsun, nekadar uzak durursan okadar iyidir yani, Herborna her gittigimde ortak arkadaslar dolayisiyla haberini aliyorum, ve o suan hayatindaki iki kadinla bas edemiyor, ve gidisati da hic iyi degil .. dedikodu mu oldu bu simdi?
ara sira yapmak lazim ne bilim .. uyarmak istedim .. ve arayan arkadas, sayet bir erkeksen, aramaya devam et, kesin seninde acik bir hesabin vardir . . ne diim baska ..

allah herkez iflah etsin ..

ben istatistige döneyim simdi ama dimi :)

haa bu arada, Christina yi sabah yolcu ettik, Larissa ile yalniz kaldik evde, koca ev .. top kostur istersen, takim kurabilsem halay cekerdim valla .. ama birazcikta korkuyoz yani ... evde kimse olmayinca insan kendini emniyette hissetmiyor .. sürekli kapiyi kontrol ediyoruz kilitlimi diye, sonra evden birimiz cikarken öbürüne haber veriyor, veya beraber cikiyoruz :)
Bugün Kütüphaneye gitmem gerekti, larissa bende gelim, yalniz kalmak istemiyorum dedi, beraber ciktik yola, bide alis veris yaptik, simdi oda odasinda calisiyor, kapilarimizi acik biraktik, birine bisey oldugunda öbürü duyar diye :)

Televizyonumuz bozuldu bide :(( bu cok kötü oldu ... yenisi cok pahali .. asagida suan kimse olmadigi icin bir süre orda izleriz film oldugunda dedik ama sonrasi icin cözüme gerek var !

TV bagis etmek isteyen varsa, katimiz büyük tesekkürler le kabul etmektedir ;)

bye bye ..