Çarşamba, Aralık 28, 2005

karlar düser..

..düser düser aglarim ...

Sonunda Göttingen kar ile bulustu!
Pazartesi den yana yagan kar sehiri beyaz bir görüntüye bürüdü, heryer kis kokuyor ve cok romantik görünüyor :)
Umarim bir kac gün daha kalir bu beyaz hali!

Pazartesi Neol bayraminin 2 inci günüydü, malum tatil, kar da yagiyor, gezmeye ciktik, sehir merkezinde St. Jacobi kilisesi var, o gün acikti, biz de turist edasiyla girdirk, kilise cok güzel süslenmisti ama,


.. bu resim giris kapisindan direk kilisenin "meydanina" bakis oluyor, orasi haric heryerde los isik vardi, ve buda ortamin biraz mistik görünmesini sagliyordu ..

.. bu resimde meydani yakindan cektik, sol da geleneksel cam agaci, sag da (biraz iyi bakmak lazim, tam olarak tanimlayabilmek icin) Isa ´nin dogdugu ahir´i temsilen tahta dan ve cöplerden ahir vari bir yapit var, onun icinde ise, tahta bir besik, icinde oyuncak bir bebek, bir nevi canlandirma, hemen hemen her kilisede böyle yapiliyor, görsel olarak canlandiriliyor.

Simdi gelelim yagan kar a :) burasi bizim arka bahceye bakis, ördekler yine toplanmis,ve kar hafifcikten yagmaya basliyor .. ciddi ciddi hemde, lapa lapa :)

Gezmeye cikinca Göttingendeki Botanic Garden e gittik, (üstteki resimden itibareb Botanic garden de cekildi resimler) ki ben ilk kez o gün gitmis oldum, ve harikaydi, büyülendik resmen, kar öyle cok yagdiki, heryer beyaza büründü, ve sanki bir masal icindeymisiz gibiydi, mutlaka bir daha gidip daha da güzel resimler cekmek istiyorum!

Buda Botanic Garden deki mini göl, kar hala yagmakta, ve göl hafiften buz tutmaya basliyordu

Garden deki bitkilerden birisi, nedir bilmiyom ama :)

Buda ben, Garden de ordan oraya kosturdum, doyamadim kar a, kendimi Harry Potter in ormanin da hissettim zaman zaman, cünkü cok mistik ve gizemli göründü Garden kar in etkisiyle




Gölde yilmadan yüzen ördekler .. nasil oluyor da onlar bukadar sicak tutabiliyor kendilerini anlamiyorum ..








yaaa böyle iste ... kis geldi ve hepimiz mutluyuz, haberler de Türkiye yi gördüm, inanilmaz, nasil bir kar, nasil bir kis, niye burasi bukadar sohuk ve karli degil anlamiyorum, iklim nekadar degisti, bunu ben bile fark ediyorum, cocuklugumda yagan kar i hatirlayinca bir ic cekiyorum, kaldigimiz köy resmen karlar altinda kalirdi, bazen okulun tatil oldugunu hatirlarim, ama artik kalmadi öyle bisey .. cok üzülüyorum ..

Internet üzerinden türk tvleri seyrediyorum, tvleri derken, okadar cok da degil, winamp tan sadece kanal 7 ve tgrt izleniyor, baska kanal yok, bu iki kanalda pek verimli olmuyor (genelleme degil, sadece benim görüsüm) özel kanallari kendi sayfalarindan izlemeye calistim baglantilari cok kötü ama, resim sürekli duruyor, ses gidiyor, iskence oluyor resmen, internet üzerinden baska kanallari seyretmenin basak bir yolu daha varmi?
Bilen varsa akil isterim bu konuda!


simdilik yazacaklarim bukadar, ders e dönücem geri ..

sevgiler

4 yorum:

kendini dedi ki...

aramıza hoşgeldinnn ben yeni gördüm geldiğini çok güzel resimler çekmişsin burda adım adım ban a resimleri bloguna nasıl yüklediğini anlatır mısın ben de kendi bloguma yüklemek istiyorum da lütfeeenn???

HULYA dedi ki...

Merhaba Çiğdem,
aramıza hoşgeldin! Mutlu yıllar!

d@li dedi ki...

Hoşgeldiniz aramıza sayesinizde söyle bir daliya çelebilik yaptım. Bu arda lahmaun ve pizzalraı gördükten sonra eh birde baklava muhabbeti var çook acıktım çook..
benim blog adresim
http://sonrejimim.blogspot.com

AnotherBrickInTheWall dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.