Perşembe, Aralık 08, 2005

merhaba ..

yine ara verdim, anca yaziyorum :(

asagidaki resimleri son kez yükleyememistim, Weihnachtsmarkt da cok güzel bir stand var, Melek kanatlari ve melek figürleri satiyorlar di, benimde artik bir melek kanadim var evde :) özel bir hediye oldu bana ;-)



Burdakiler alcidan yapilmis olan bazi figürler

Burda da bahsettigim kanatlari görebilirsiniz


Bu aksam evde Weihnachtfeier var, yani Noel party si, saat sekizden sonra bütün yurt ahalisi toplanip Glühwein icicez :)

günlerim dersle geciyor (yani bazen) biraz tembelim, istatistigi hala cakamadim :(
gecen haftasonu seminer vardi, bu haftasonu yine var, tüm Cumartesi sabahtan aksama kadar istatistik caliscaz, umarim seminerden sonra istatistikle baris anlasmasi yapmis olurum :)

Bugün Hausmeister geldi, evde ufak tefek tadilat yapiliyor, firsattan istifade lambami gösterdim (hani istatistik calismaktan kacmak icin bozdugum lambam) yeni lamba takma sözü aldim :)
yiiipiiiieee :))

onun disinda pek yenilik yok, sadece biraz canim sIkkin, sebebini baska bir zaman anlatirim (evet istatistik disinda canimi sikan baska seyler de var )

ama en güzel yeni haber su :

Noel Bayraminda Ilknur ve Öznur burda olacaklar :) bu ayin 24.ünde ve 25.inde ... simdiden günleri sayiyorum .. sanirim cok güzel günler geciricez :)

görüsmek üzere :)