Pazar, Aralık 25, 2005

mükemmel bir haftasonu

Göttingen de Herborn lu kizlar toplantisi :)

Kizlar geldi ve gittiler bile :( saat yediyi ceyrek gece memlekete dogru trene binip yola koyuldular ..
Dün öglen saat 13:45´de Göttingen istasyonuna geldiler, onlari peron da karsiladim, uzun uzun sarilip öpüstük, en son görüsmemiz olali iki aydan fazla bir süre gecti, yani baya bi özlemisiz :)
sonra eve geldik, annem bana bir koli dolusu erzak göndermis, kizlar büyük bir trolley de getirmis benim erzaklari, icindekiler :
2 kilo Tarhana
2 kilo biber tursusu
4 kilo yufka
1 kilo biber salcasi
2 kilo asma yapragi
1 kilo Baklava (babama özel olaraktan siparis ettim, annemden istedim, yok kilo aliyorsun yollamam dedi, babam bana kiyamayip almis annemden habersiz :) canim babiskom benim)
Ilknur annemden erzaklari aldiginda asma yapragini görmüs, ve anneme niye bunu yolladigini sormus, annemde -2 gün napcaksiniz orda, oturup sarma sararsiniz beraber- demis :) gülmekten yikildim yani, bu lafi anca annem söyleyebilir iste :)
Haa bide icinde Ali amcanin (Ikkumla Özosun babasi) benim icin aldigi 2 kilo kavrulmus tuzlu misir vardi :) kesene bereket Ali amca, cok sevindim!
Esyalari cikardiktan sonra asagida gördügünüz masada uzun uzun kahvalti ettik ..


Arkadaslar la yapilan kahvalti keyfi bir baska oluyor dimi?!
(onlari trene bindiklerinde özlemeye basladim bile ..)

Aslinda kahvaltiyi yapip sonra sehir turu yapip heryeri gösterecektim kizlara, ama kahvalti uzadikca uzadi, yaklasik üc saat sürdü, sohbet doyumsuz bir hal almisti :) sonra hava karardigi icin cikmamaya karar verdik, evde hopladik, zipladik, sarki söyledik, oynadik :)
Aksama beraber Pizza yaptik, zaten beraber yemek pisirmekten daha zevkli bir sey yoktur, bir yandan kahkaha girgir, bir yandan yemek yapmanin verdigi zevk. Bin türlü komiklikler yaptik, ve cogunu resimle veya videoya ya kayit ederek ölümsüzlestirdik .. asagida görebildiginiz gibi :)


Kizlar muhtesem ler yaaa :) her girgir a el birligi ile katilip kahkahalara bogulduk, burda Ilknur Pizzayla mesgul olan Öznur u rahat birakmamakta kararli :)


Arkadaslar la yapilan yemek Arkadaslar la yenir diyerekten soframizi Gökhani da davet ederek zenginlestirdik, muhtesem bir aksam yemegiydi diyebilirim, inanilmaz eglendik!
Her yemekte oldugu gibi, Pizzada da elimin ölcüsü cok fazlaydi yine, göya 2 tepsi Pizza yapicaktik ama sonuc = 4 büyük ve 1 kücük tepsi Pizza!!
Insanin el ölcüsü bukadar mi kayar diyorsaniz, evet benimki kayar, sebebide ac gözlülük falan degil, annemlerle yasarken kurulan sofradaki insan sayisi herzaman en az 5 olurdu, ve genelinde daha da fazla, cok misafiri ve yemege geleni olan bir aileyiz, yemekler de o ölcüyle yapilirdi, fazlaca insanin nasiplenebilmesi icin, yani evden kalma bir aliskinlik, en az 5 kisi icin yemek pisirirdik, ve o ölcüden asagi indiremiyorum kendimi, herzaman fazla olur yaptigim yemek, ama bunun bir iyi tarafi, yemek cok oldugu icin arkadaslari yemege toplamam dir, helal-i hos olsun, kalabaligi seven bir aileden geliyorum, nekadar insanla paylasim da bulunabilirsem, okadar cok mutlu oluyorum, misafiri cok seviyorum, kapimda, soframda herkeze aciktir :)


Veee Ayran esliginde Pizza ve salata, acisini biraz fazla kacirmisim, (ben cok ama cok acili yemek yerim, baskalarinin öyle sevmedigini unutuyorum bazen) Gökhan bir ara nefes alamama gibi bir sorun yasadi, ben hic aldirmadan biberleri götürdüm, ve Gökhana -yaa yegenim bile yiyor o biberleri- diyerek gaza getirmeye calistim, oda o lafin üzerine gurur yapip daldi biberlere sonuc hic iyi diildi :)


Sofra da herseye renk katmak gibi bir huyum vardir, ve bunun icin genelde degisik biberler kullaniyorum, Pizza nin üzerine pul biber ekmistim, salatanin üzerine de, (cok güzel duruyor üzerinde pul biberler kirmizi kirmizi parlayinca), kizlar ve Gökhan sikayetci oldu bundan, -ya Cigdem herseye pul biber katmissin, ayrana da katsaydin bari- diyerek dalga gectiler benimle, ve bende acikcasi Ayrana da pul biber katmayi düsündüm, yani icine degil ama süs olarak köpügünün üzerine biraz serpecektim, bir kac kere yaptim ve cok güzel oluyor du, ama dün belki onlara fazla gelir diye yapmamistim, bunu onlara söyledim, -yok canim sende- diyerek kafa salladilar :)
ne demisler, can cikar huy cikmaz :)



Pizzanin bir Tepsisi,
tabii bu resim Gökhan gelmeden
önce cekildi ....












.... bu resimde Gökhan geldikten
sonra cekildi,
fazla bisey söylememe gerek yok sanirim ;)
(Gökhan bu satirlari okumaz umarim)




Yemekten sonra kahve tatli fasli yaptik, kesin 5 saat masada oturup, yemek, sohbet, kahve, tatli, sigara ... bu saydigim beslinin yerini hic birsey tutmaz bence, cok güzel bir aksam yemegiydi!
Rehavet cökünce gece yürüyüsüne ciktik, (Gökhan yanimizda olmasaydi o saatte cikmazdik ama, yeterince güvenli degil) Göttingen in altini üstüne getirdik diyebilirim,
Gänseliesl´e takilan süs cicekler vardi, onlari gözümüze kestirdik, Gänseliesl´e tirmandik yeni yetme Doktora alanlar gibi, (iyi sallandik ama, düsebilirdik mazallah) ufak bir buket cicegi aldik :) yaptigimiz övünülecek bisey degil, ama o an icin hadi bi cilginlik yapalim dedik, Gökhan la Ilknur etrafi kolladi, ben Öznur la tirmanip cicegi indirdim .. elimizde cicekle sevincli sevincli bagira bagira türkü söyleyerek devam ettik Göttingen sokaklarini arsinlamaya ...

Gece yürüyüsünde yagmur yagdi bir ara, bizde bir alis veris merkezinin catisinin altinda bir süre korunduk, ve orda da geyiklerimizi yapmaya devam ettik, ve bu resimde elimizde yürüttügümüz cicek .. (aslinda utaniyom, yürüttük yani düpedüz)
Centilmen arkadasimiz Gökhan Özoscha islanmasin diye atkisini ve ilknur a elleri üsümesin diye eldivenlerini verdi .. basimiza atkilari sardik, Lübnanli kizlar gibi görünüyorduk!


Kizlar ve Gökhan
yagmur dan saklanirken :)











gecenin son resmi,
Sehir kütüphanesinin önündeki tarihi
skülptür le resim cekindik ve eve gittik
sonra ..







Eve geldigimizde saat 4 olmustu bile, sohuktan donmustuk, kakao yaptik bibucuk saat daha sohbet ettik, ve Gökhan i yolcu ettik.
Sonra benim 10 metrekare odanin yerine yer yatagi kurduk, Özosa benim yatagi verdik, ikkumla bende yerde sarilip yattik, yatakta bir saat daha sohbet ettikten sonra ben uyumusum, en son ikku uyumus .. bu arada yatakta sohbet gibisi yok dimi? en güzel ve matrak konusmalar uyku öncesi saskinlikla yapiliyor bence :)

Haftasonundan bukadar .. cok güzeldi .. cok eglendik .. iyiki geldiniz kizlar, ama cok kisaydi .. bunu kabul etmiyorum, birdaha geleceginiz günü iple cekiyorum .. haberiniz olsun ..

ikinizide cok ama cok seviyorum!

10 yorum:

Devrim Ozcan dedi ki...

Ne guzel bir aksam gecirmissiniz. Cok kiskandim, cooook.

GüNeSiN dedi ki...

Cigdem'im tekrar deniyorum umarim bunu alirsin.
Özu'nun yazdiklarini okudunmu?:-)
Sayfa cok süper olmus, zaten böyle güzel hafta sonuna bu yakisir.

Uzun zamandir hic bukadar eglenmemisdim, size yani sana ve Gökhana cok tesekkür ederim.
Bu arada Gökhanin mail'ime cevap yazdigini söylemismiydim? Cok güzel seyler yazmis.Biz onu cok sevdik vallahi.

Dün icin sana kirilmadim sakin öyle seyler düsünme, yani gelmedigin icin. Seni anliyorum ben...senin beni anladigin gibi:-)
Cok seviyorum seni, iyiki varsin canim benim. Onun icin üzülmeni istemiyorum artik, konustuklarimizi iyi düsün ok.....

Senin, yani Can'in sana aldigi caydan iciyorum geldim geleli:-) icim disim Apfel-Zimt oldu yani:-))

Kendine iyi bak sekerim, seni cok seviyorum

CigDem dedi ki...

Merhabalar :)

Devrim anliyorum seni :( gurbette olan anlar zaten senin halini, insallah arkadaslarina ve ailene kavusursun yakinda ve beni kiskandiracak kadar güzel günler gecirirsin :)

Günesim,
ben hala Depresyondayim siz gittiniz gideli :( en yakin zamanda yine gelmeni istiyorum, ilk firsatin oldugu haftasonunda özoschla yine gelin istiyom .. burda hepimiz istiyoz ;)
Niy gelmedigimi biliyosunya, yani nedenin ne oldugunu, önemli olan o!

Bugün Can la görüstüm, cok selami var, afiyetle icsin cayimi dedi :)


seni kocaman öpüyorum!

GüNeSiN dedi ki...

Hepimiz kim kizim???
Elimde olsa oraya tasinirim ama biliyorsun iste, herzaman insanin her istedigi olmuyor...

Hadi ya, cok tesekkür ederim sende ona selam söyle. Su an bilgisayarin basindayim ve yine o caydan iciyorum:-)
ben en iyisi 15-20 karton aliyim su caydan anca yetecek bana:-)

Öznurda sana mesaj yazmisdi onu almamissin, cok komik di ya!
Söyleyim de bidaha yazsin.

Seni cok özlüyom Cigdem'im!

Herkeze selam söyle, kendine iyi bak canim
Öpüyooooooooooommmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

eşimin adıyla sitenize adım attım.
tek söz oda
hayatta neşeniz mutluluğunuz heyecanınız gülümsemeleriniz başarılarınız vb.. ve en önemlisi de erkeklerin hayatında benim eşim gibi çiğdem'ler eksik olmasın inşaallah 5 ay sonra bizimde hayatımızda 3.kişi olacak hayırlısı.
rabbim çiğdeminizi soldurmaz inşl.
selamlar ....
zaman gaz.çalışanı

CigDem dedi ki...

Ikkum almadim kiz Özoschun mesajini, dün senin ilk mesajinda yok olmustu, niye bilmiyorum ??
Bende seni cok özlüyorum inanki, Subat a kadar günleri iple cekmeye basladim :)

Ali amcaya söyleki, allah razi olsun ondan, iki gündür kavrulmus misir la hasret gideriyorum, misirdaki tuzdan dudaklarim catladi bile :)

cok cok öptüm seni ..!

Anonym, veya zaman gaz. calisani :)
yorumunuz icin cok tesekkür ederim, esinizle adasim anladigim kadariyla :) bende size katilip amin diyorum, allah gönlünüze göre versin, ve büyüyen ailenizi her türlü dertten tasadan korusun!

sevgiler

AnotherBrickInTheWall dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on!
» » »

Adsız dedi ki...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »

Adsız dedi ki...

This is very interesting site... Cuno water filter home Sales tax haywood county north carolina radar detectors micra nissan Cadillac transmission slips What is the difference between assault and battery Wheelchairs holbeach anxiety lexapro cheap xanax Car insurance business cash cash Seo dalton ga Internet access provider south africa Wrought iron table and two chairs