Salı, Aralık 13, 2005

Noel partimiz ..

eveeeettt ..

Partimiz cok güzel gecti :) cok eglendik, biraz sarhos olduk sicak saraptan ;)

Birbirimize hediyeler almistik bide, Wichteln (türkcesini bilmiyorum bu kelimenin) yaptik, hediyeleri bir cuvala koyduk, herkez gözünü yumup bir hediye aldi icinden, sonra zar atarak hediyeler sürekli sahibini degistirdi, bazilarina cok garip hediyeler düstü :) bana hasir bir poset icinde bir sürü tatli, cikolata falan düstü :) yani bayagi karli ciktim wichteln isinin icinden ;)
asagda partiden bazi resimler var ... isimleri hep soldan sagya olarak siraladim ..



Christina, Kathi, Larissa, ve adini bilmedigim bir kiz :) kiz alt katta kaliyor, o yüzden ismini maalesef tam bilmiyorum, ingiltereden erasmus degisim programiyla bir dönem icin gelmis buraya

Domenico, David, Rosa, ve Gabor, ayaktaki kiz alt kattan, Polonyali, oda erasmus la gelmis buraya ve onun isminide tam hatirlamiyorum :( Gabor da bizim katta, oda Erasmus la gelmis buraya, 22 yasinda ama cok kücük duruyor daha :) katimizdaki tek erkek olma lüksüne sahip ;) cok tatli bir insan, kat ahalisi olarak hepimiz cok seviyoruz onu

Henüz hediyeleri almadan önce sohbet ortamindayiz :)

Bizim kizlar :)

Parti bizim bahcedeki Pavillon da yapildi, organizeyi ben üstlenmistim, crepes yedik hep beraber, bol bol sicak sarap ve ivir zivir yedik, Gabor un bildigi bir oyunu oynadik, cok komikti, oyunda herkez kendine bir hayvan ismi seciyor, ortaya bir kisi geciyor, geri kalanlar etrafinda oturuyor, sonra bir hayvan ismi söyleniyor, ortadaki kisi elindeki dürülü bir gazeteyle o söylenen hayvan isimli kisinin basina vuracak, eger o vurmadan o kisi baska bir hayvan ismi söylerse, o kisinin basina vuracak, ve o kiside cabuk davranip baska bir hayvan ismi söyleyecek, ve öyle devam ediyor oyun, ortadaki kisi elindeki gazeteyle birini sobeleyene kadar, ozaman sobelenen kisi geciyor ortaya, ve yeniden baslaniyor .. cok cocuksu ama cok eglenceliydi, gülmekten öldük :) hele secilen hayvan isimlerine kahkahalarla yikildik ;)

bugünlük bukadar :)

Katimizi noele ve yilbasina uygun süsledik, yarin resmini cekip yükliycem, cok güzel oldu :)

iyi geceler ..