Çarşamba, Aralık 21, 2005

Tatil öncesi yemegi :)

Ve kis tatiline girdik ..
Herkez Noel icin eve gitmeden hep beraber bir aksam toplanip yemek yiyelim dedik kat ahalisi olarak.
Yemekte Eva ve Kathi bulunamadi maalesef, onlar evlerine bir hafta öncesinden gitmisti bile. Resimde kat in geri kalan sakinlerini görüyorsunuz, (ben haric). Gecen hafta Persemde yapmistik bu yemek aksamini.

Bu arada mutfagi noel icin nasil süsledigimizide göre bilirsiniz.
Bir hafta düsündük acaba ne pisirsek diye, herkez türk yemek taraftariydi, niye diye sordugumda, türk yemekleri cok güzel oluyor cevabini aldim, eh dogru söze ne denir ? :)


Yemek kitaplarimi bir gün öncesinden mutfaga birakmistim, herkez Imam Bayildi yi merak ettigi icin, menümüzde Imam Bayildi, misirli pirinc pilavi, cacik ve salataya karar verdik.
Sabahtan nasil yapsak falan diye düsündük, kizlara alis verise cikalim beraber dedim, onlarda, biz cikariz alis verise, sen yaparsin yemekleri dediler! Niye ben yapiyorum, hani beraber yapicaktik dedim, onlarda, senin iyi yaptigin bir ise biz niye girisip mahvedelim dediler :)

Sonuc olarak anlastik, onlar alis verisi yapti, bende yemekleri pisirdim, hersey cok güzel olmustu, cok eglendik, yemegin yaninda iki beyaz sarabi götürdük, muhabbet cok güzeldi, kahkahalarla Papendiek sokagini inlettik gece gece :)
Saraptandi galiba, ama gece basim felaket agridi sonra, erkenden yatagi boylamistim.
Suan herkez eve gitmis bulunuyor, bir Larissa, Christina ve ben kaldim katta, yarin Christina da eve gidiyor, Larissa kaliyor ama tatil boyunca, bende burdayim, cok ders calismam gerekiyor Ocaktaki sinavlari gecebilmek icin, önümüzdeki haftasonu da Ilknur ve Öznur geliyor buraya, memleketten ilk kez misafir gelecek :) cok heyecanliyim, eminim cok cok güzel bir haftasonu gecirecegiz!

Suan yurt ta hersey güzel gidiyor, katimizda cok güzel bir topluluk yakaladik, herkez cok iyi anlasiyor, hatta kücük bir aile gibi olduk, maalesef dönem sonunda Eva ve Gabor gidiyorlar, bunun icin biraz üzülüyoruz.
Dönem basinda kat toplantisi yapmistik, evde hala yemek kayboluyordu, yani gecen dönemdeki ayni sorun, gecen dönemden sadece üc kisi burda hala, oda Larissa, Christina ve ben, ve simdiye kadar Larissa disinda hepimizin yemegi bi sekilde "kayboldu", bu problemin gecen dönemde olmasindan dolayi, sadece Larissa yapmis olabilir diye bir durum söz konusu. Toplantida, her kim bunu yaptiysa, artik yapmamasini rica ettik, ve iki aydir yemek falan kaybolmuyordu, gecen haftaya kadar.
Gecen hafta Cem ve Canan la (ikiside benimle ayni fakültede, yani psikologdaslarim :)) Istatistik calistik bizim mutfakta, benim buzlukta patatesli börek vardi, onlari firinda isittik yedik, 4 parca börek kalmisti, aksam ben Cem le Canani yolcu ederken mutfakta birakmistim börekleri, onlari yolcu ettim geldim mutfaga, baktimki sadece 3 dilim kalmis, mutfakta da Larissa dolaniyordu ben yokken, allah allah oldum, onun disinda hic kimse yapmis olamazdi yani?!
Sonra mutfaga geldi, birsey diyemedim, ne diyebilirdimki? -Böregimi senmi aldin? -Hayir almadim, ne böregi? -eh pardon ben yanilmisim. sanirim anca böyle bir muhabbet cikardi ortaya, birsey demedim, ve artik daha dikkatliyim, ve önlem aliyorum.

Katimiz suan cok temiz, herkez temizlik konusunda dikkatli davraniyor, daha bir uyum icindeyiz, her yer piril piril ve mis gibi kokuyor :)
Ev gibi olduk sonunda yani!

Marion tasindi :)) sanirim bu yeni yila girerken en iyi yeni haber oldu :) yurttaki herkez sevindi, cünkü son zaman artik kimseyle gecinemez oldu, herkezle kavgali ve küstü, (ohh cektim, demekki benimle olan anlasmazligi sadece benden kaynaklanan birsey degilmis)
Onun disinda bir sürü yeni tasinan insan olcak alt katta, bizim kat yine oldugu gibi kaliyor sayilir, sadece yeni dönemde 2 yeni erasmus ögrencisi gelicek.
Alt kata bide benimle ayni dönemde olan Canan tasinacak, simdilik hala Hannover de ailesinin yaninda kaliyor, hergün gidip gelmek cok yorucu oldugu icin yurtda oda ariyordu, bizim yurda müracat etti ve hemen bir oda cikti :) bu demek oluyorki, türk olarak cogunlugu sagliycagiz yakinda :) Burayi türk yurdu yapcaz .. dermisim :) sonra hergün cümbüsü seyret sen burda :) aslinda güzel bir fikir :)

Kar yagmiyor dogru dürüst, ondan biraz sikayetciyim, yagsada kalici olmuyor, pudra sekeri gibi, gece yagiyor, sabaha kayboluyor, wizkid in dedigi gibi, aslinda kardan cok kirag sayilir yani :(

Onun disinda yurttan ve Göttingen den baska haber yok, bol bol ders calisiyom :(

Cuma günü Türkolojinin aksam keyfi ismi altinda bir daveti vardi türk ögrencileri icin, pastalarimizi böreklerimizi yapip katildik bizde, cok güzel bir aksamdi, Fundayla tanistim, Funda Ziraat bölümünde okuyor, Erasmus la gelmis Ankara dan bir dönemligine, simdi tatil oldugu icin annesi de yanina gelmis iki haftaligina, önümüzdeki hafta bulusup beraber yemek yemeyi planladik Hemsolar la :)

simdilik bukadar, markete gidip meyva almayi düsünüyorum simdi, canim söyle sulu mandalina ve tatli muz cekti :)

görüsmek üzrreee :)