Cuma, Aralık 23, 2005

Yeni askim :)

bakin bakin .. iyiyce bakin ..



ve huzurlarinizda kalbimin yeni sahibi .. Nokia´m 6230i´im benim, Bluetooth lu hergelem benim :)
bir hafta oldu elime geceli ve ayrilmaz ikili olduk, onu bensiz, yada beni onsuz görenler olunca hemen seninki nasil diye sorar oldu millet ;)
Efenim ekranin da biricik yegencigim Musti nin resmi görünmekte, telefonu alinca ilk isim eski telefonumdan (kendisi de bir Nokiaydi ama askimiz anca dört yil dayandi) yeni telefonuma yegencigimin resimlerini aktarmak oldu!

Vaaayy ne fiyakali ama dimi??? asik olmakta nekadar hakliyim ..

Asiksiiinnn nananay asiksiiiinnnn nananaaayyy ... sen asikkksinnn arkadaaasss ...

Sevgili Nokia m ceyiz olarak bir Headset getirdi bide yaaa .. kablosuz, malum Bluetooth lu capkinlardan kendisi ;)
Kulagimda Headset, bir eda bir hava görmeyin beni yani .. ha bide ev numaram oldu artik, vede ev numaramdan 24 saat bütün evnumaralarini ve o2 numaralarini aramak gibi bir hakka sahibim artik, bu demek oluyorki, eger vaktim olsaydi ben harbiden 24 saat telefonla konusur olurdum!
Telefonumu aldim, annemi bir kere aradim sadece bir hafta icinde, göya telefon ve yeni hat olunca her gün ariycaktim, ama vakit bulamadim maalesef :(
Ama vaktim cogalir cogalmaz Headseti kulagimla yapisik olana kadar kulagimdan cikarmiycam, kesin kararlar aldim bu konuda :)

Haa bide Tavla var telefonda, harika bisii, her gece yatakta tavla oynuyom, ve hep ben kazaniyom :) (bu durumda, Nokia nin bu oyunu iyi tasarlayamadigini görüyoruz, ben sürekli kazaniyorsam var bu iste bir is)
Ses kaydi yapiyorum, sonra bide video cekimi yapiyom, üstelik birde pixeli cok yüksek, resimleri harika gösteriyor .. yok yok kardesim, bu telefona asik olmakta hakliyim ben yanee!

Bu aksam temizlik yaptim evde, sira bendeydi bu hafta, bugün bi ayri özenerek yaptim, nedeni ise, Larissa ile yalniz olmam, yani sadece ikimiz variz, ve temiz kullaniyoruz her yeri, yani yaptigim temizlige degecek cünkü cabuk kirlenmiycek, her yeri bi sildim süpürdüm, mutfaktaki fayanslari teker teker yikadim sildim, piril piril oldular, sonra mutfaga Lavaboya yakin duvara iki civi caktim, bi havlu bide kurulama bezi astim, her yer cicek gibi oldu, koridoru bi süpürdüm bi paspas ettim inanilmaz oldu :)
Cokmu övdüm kendimi? yoo az bile yaptigim ise bakilirsa ..
her yer mis gibi kokuyor, ilk corapla ve terliksiz mutfakta ve koridorda gezdim, cünki heryer temiz ve corabim kirlenmiycek :)

bugün temizligin ve her gece oldugu gibi bu gecede tavla da kazanmanin verdigi haz ile uyucam .. misil misil .. hoorr hooorr (icabinda)

öptüm sizi ..

6 yorum:

Hayat dedi ki...

Yeni telefonun hayırlı olsun...

Ben de temizlik yapsam,her yer pırıl pırıl olsa, evim missss gibi koksa :)

CigDem dedi ki...

saol ol Hayat :) daha güzeli senin olsun!

Dünden hala enerji doluyum, bir kosu sana temizlige yardima gelebilirim istiyosan :)

Almisim tozbezini süpürgemi koluma, düsmüsüm temizligin yolun ;)

AnotherBrickInTheWall dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Sibel dedi ki...

Morris arkadas selam....
epey bir zaman oldu görüsmeyeli,özledim yaw! haa unutmadan yeni ceptel.hayirli olsun öp onu benim yerime;-)
valla sayfan harika cok ilginc seyler yazmissin...ama su herborndan C. acaba su bizim C mi?Yaw onu kim netsin!
arkadas seni öpüyorum kendine iyi bak oralarda...
yine görüsürüz insallah birgün....
Sibel...

Adsız dedi ki...

best regards, nice info here

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it http://www.digital-projectors-9.info mcse skin care Remove hair dye stain from carpet nissan truck cialis online Barcode scanner ubitexx shop pain ultram Xanax capsules free music mp3 players 1971 pontiac trans am savaria wheelchair lift sampras tennis Free cellphones wihth free activation free shippi Medical photos of breast surgery archives texas lottery past results