Çarşamba, Ocak 18, 2006

1 hafta kaldi ..

sinavlar basliyor!

Ders calisiyom, ama pek bir yol katettigim söylenemez, istatistik hala korkulu rüyam .. korkuyorum sinavi gecemiycem diye :(((

Allahtan ümit kesilmez ama ..

Güzel bir habere gecelim, bugün is buldum, bir temizlik firmasina girdim. Yarin sabah ise basliyorum bile! Altima bide araba veriyolar, arabayla temizligi yapmam gereken yerlere gidicem, Büro ve magaza temizligi yapicam ben daha cok, rahat bir is bence, konusan yok, senden düsünmeni isteyen yok, kimseyle konusmak yada güleryüzlü olmak zorunda diilim, gidicem temizligimi yapicam, cikicam alcam parayi, iyide para veriyorlar ..
ohh gel keyfim gel!
Is sabah 5.30 da basliyor, dersden önce ne güzel, erken uyanmis olucam, isden gelir, dus alir direk derse ve kütüphaneye giderim, benim icin bu is cok iyi oldu, erken yatip ve erken kalkmam icin bir motivasyon yanee :))

Cok mutluyum :-) bir ise girmeyi (bana uygun bi ise tabiiki) cok istemistim, biraz para kazanim, birazcigini biriktiririm, azicik borcum var bankaya, onu kapatirim, sonra gelirim yüksek olunca bide daha güzel bir yurda tasinmayi düsünüyorum, hatta yarin gidip yurt idaresine basvuru yapicam odayi degistirmek icin, en az bir dönem sürer istedigim odaya cikmam, istedigim oda da söyle böyle diil yani, cok güzel, tek kisilik appartement seklinde, banyosu mutfagi var, 22 metrekare oturma alani var, bide terasi var, minik ama bir mangal atacak kadar yer var!
Insallah olur, burdan daha iyi olacagi kesin, kendi banyom olacak, en güzelide bu yani!
Burdan biraz daha pahali, yani birazcik iki kati kira gibi, ama deger, simdiye kadar orayi düsünmek bile hayal di ama is bulduktan sonra rahat rahat karsilarim o kirayi hic zorlanmadan!

Cok güzel olacak coookkkk :-)))

Dün cok karisik rüyalar gördüm, Gülsen i gördüm bir sürü olaylar oldu onla beraber, sonra ablam la ben emlakci olmusuz, bir evi müsterilere gezdircez, bir sürü müsteri birden gelmis evi görmeye, bazilarindan beklemelerini istiyoruz, sonra ben onlara kahve ve elmali pasta yapip ikram ediyorum onlar beklerken (rejim basima vurdu galiba, her rejimde rüyada yiyecek icecek görürüm .. nolcak bu halim???), sonra ben o evin icinde yukari cikiyorum, ev ahsap ve yiki dökük, evi yaptiranlar yapim asamasinda iflas edip herseyi ödeyememis ve o yüzden ev kirik dökük kalmis (bunu rüyada düsünüyordum) yukarida bir kapi bahceye aciliyor, bahceye giriyorum, bahcede dört köse bir alan etrafinda cit var, tel örgü gibi, cit e bir sürü yesillik asili sarmasik bir sekilde, bazilari cilek sarmasiklari, bazilari frambuaz sarmasiklari, koparip yiyorum o meyvalari, o meyvalarda öyle bir yetmis ki, cürümek üzere, sonra elma sarmasiklarida var (biliyorum elmanin sarmasigi yok ama rüyamda var iste) elma kopariyorum, elmanin bitanesi siyah?!?! Rüyaya bile sasiriyorum annaaa siyah elma olurmu hic diye? sonra demekki bunlar özel bir tür diyerek alip cantama koyuyorum, ama sirf elmalari cantama koyuyorum, geri kalan meyvalari koparip direk mideye cukkaliyom, sonra yerlere bakiyom, sogan maydanoz falan ekilimi diye, ama yerdeki yesillik kurak, haa diyom, mevsimi diilya, kurumus hepsi.
Sonra Bahceden geri iceri gidiyom, evin eski sahibi bütün esyalari birakmis orda, mutfaga giriyorum, yiyecek var daha dolaplarda, bir dolabi aciyorum, acilmamis süt kutulari, tetra pak ta olanlar, aliyorum iki üc tane, cantama koyuyom yine, sonra baska dolaplari aciyom isime gelen yiyecekleri alip cantama koyuyorum, sonra bir dolaptan cam kavanoz cikiyor, kavanozun üstünde "okutella" yaziyor .. kapagini acip bakiyorum anaaa bizim bildigimiz "nutella" megersem (tr de adi cokomella galiba) icindeki, sadece ismi degisik, haa diyorum kendi kendime, nutella degisik bir ürün cikarmis onun adini da okutella koymus, aliyorum onuda cantama :-)
sonra yine bahceye cikiyom, ben icerdeyken ablam bahcedeki Frambuazlari toplayip koca bir kazan da recelini yapmis oluyor, kazan dan buhar tütüyor daha, bir parmak daldiriyorum icine, direk agzima atip tadina bakiyorum .. mhh nefis bir recel olmus, geri mutfaga gidip kavanoz ariyorum receli doldurmak icin ...

Sabah uyandim, hala karnim toktu yani .. en cok Okutella kismini düsündüm .. ilham mi geldi ne? Orda bir acik yakaladim galiba, Okutella diye bir ürün cikarip piyasayami sürsem???
herneyse garip bir rüyaydi .. simdi ben bunu rejim yüzünden gördüysem, vayy beee ..
ben neymisim yaw .. vay beee ..

6 yorum:

d@li dedi ki...

Diyet sanada yaramamış ÇigDem Migrosta alışverie çıkmış gibi hissettim kendimi blogunu okurken :)
öyle heyecanlı anlatmışınki yurttaki yeni, oda işini dilerim biran önce olur. İşin hayırlı, kazancın bereketli olsun.

CigDem dedi ki...

valla ben hali etkisindeyim Dali :-) bende evde kendimi alis veris cennetinde gibi hissettim ;-)

Dileklerin icin saol!!! Insallah oda isi olur, arkadaslar la hayal bile kurmaya basladik, istedigim odaya gecersem yazin hergün teras ta mangal yakcaz öyle karar verdik :-)

TugCe dedi ki...

Ne ruyaymis bee...Nutella'nin TR de adi cokokrem yada chokella;)
Benim de en buyuk dilegim icinde banyosu olan bi odaya gecmek..Ah biz yurtzedeler:(

wizkid dedi ki...

yeni basligina bayildim cok basarili olmus..

bayram ve yilbasini en icten dileklerimle kutlarim.

maillerini eksit etmeyesin..

istatistikten korkma.. cok sorun c1kart1rsa bana haber ver.. cekinirde benden :)

selamlar...

CigDem dedi ki...

Tugce, ne güzel demissin, yurtzedeler diye .. sanirim tam tanimliyor!
Ilk basta eglenceliydi, yurt hayati falan, ama uzun vadede gayet sinir bozucu ve yikici oluyor yane ..
allh hepimize nasip eder insallah :)

Wiz, sonunda sessiz adamin sesi cikti ;-) Abi büyüksün ya, Istatistik söyle beni rahat biraksin, hatta iki tokatla pesin pesin, herhalikarda iyi gelir sanirim :-)

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot!
» »