Cuma, Ocak 27, 2006

bir ugursuzluktur gidiyor .. bilemiyorum artik ..

iki üc gündür bogazim agriyor du, burnum akiyor du, dün aksam dan bu yana,kesin grip olduguma kanaat getirdim, dünden beri atesim var, bugün eczaneden su da cözülen gripin aldim ictim, burnum yara oldu resmen silmekten, öksürük basladi simdi bide, öglen 12 gibi ilaci aldim,, icinde ates düsürücü ve paracetamol varmis, onu ictikten sonra zaten basimi kaldiramadim, öyle iyi geldiki, oturdugum yerde uyuyordum, mecburen yattim, cünkü kafamin icinde sesler olusmustu resmen atesten ve agridan ... kulaklarima vurmadan gripin gecmesini diliyorum, bir yigin ders var ezberlemem gerekene, ve insallah Pazartesiye yetisecek!

Dün amfide merdivenden düserken ayagimi burkmustumya, gece agrisi dayanilmaz oldu, buz koydum üzerine öyle yattim (dün saat 19! da yatmistim) sabah fazla sisik degildi, ise gittim geldim, corabimi cikarinca sok gecirdim, kemigin üzerinde sislik vardi ama ne sislik, sanki derinin altin da yumurta varmis gibi sismis, üzerine basamiyorum, cok agriyor, bütün gün zonklayip durdu agrisi .. :((( aldigim gripin her acidan iyi geldi .. agri kesici etkisi de baya iyimis, suan fazla agrimiyor ama sürekli yüksek bir yere koyuyorum kan birikip agri yapmasin diye ..

gripten oldu herhalde ama, saat 16da kalktim ve ondan beri disim agriyor bide :( sanirim gribin yansimasi dir, ve diliyorum ki gecer .. en büyük agrim orda cünkü ..

ugursuzluk dedigim bu iste :( ne oldu bilmiyorum .. birkac gündür saglik acisindan cok negatif seyler yasamaktayim ve insallah gecer ve uzun sürmez ..

arkadasim Canan la konusurken bugün, senin haline gülsem mi aglasam mi bilemiyorum dedi (bende bilemiyorum) ne oldu sana böyle son hafta da, birseyler var diyor, sinavlara hazirlanmaya baslayali oldu bütün bu seyler, bi keramet var bunda ama ne ?!

iyi degilim ..

14 yorum:

AnotherBrickInTheWall dedi ki...

bitanem, aksilikler hep üst üste gelir zaten. ama hepsi en kisa zamanda gececek. sen kendine ve sagligina biraz daha dikkat et yeterki. dualarim seninle.

d@li dedi ki...

Geçmiş olsun ÇigDem . Acil şiflar diliyorum sana pazartesi günü istatiğin sonucunu bende bekliyorum umarım güzel not almışsındır

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Bende de gecmis olsun,ayagini ihmal etme,bence ne olur ne olmaz bir doktora göster,sonra basin agrimasin.

slmlar
mr TD

Hayat dedi ki...

Çiğdem'ciğim çok geçmiş olsun. Bütün olumsuzluklara rağmen moralini yüksek tutmaya bak.
Allah acil şifalar versin.

sheker dedi ki...

Cok gecmis olsun canim. Istatistigin stresi gecince vucut da butun o sIkIntinin ve yorgunlugun acisini bu sekilde atmak ihtiyaci hissetti herhalde. Ayagini ihmal etme gercekten. Bir doktora gorunmekte fayda var. Belki ustune basmakla bile daha kotu oluyordur. Doktora gittim diye mesajini bekliyorum. Pazartesi sinavin iyi gecer dilerim. Cok kolay gelsin sana canim.

unfortunately dedi ki...

geçmiş olsun.. inşallah biran önce sağlığına kavuşursun & sınavın da iyi geçer..

AnotherBrickInTheWall dedi ki...

pazertesi gününün senin icin bir dönüm noktasi olmasini diliyorum canim. umarim önce yorucu olmayan bir is günü ile baslarsin ve saglik durumun daha iyiye gider. hem ayagindaki sisten hem de su gripten kurtulursun. sonra istatistik dersinden gectigin haberini alirsin ve ögleden sonraki sinavinida cok iyi yazarsin ve hersey yine mükemmel olur. dualarim seninle.

ARZUM dedi ki...

Çalışırken üşütmüş olabilir misin..?
Alışık değildin o tarz işe.Yorucu oldu ve bünyen zayıf düştü belki de

huysuz ve tatlı dedi ki...

geçmiş olsun,çabucak geçsin :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ne oldu imtehan?

CigDem dedi ki...

Hepinize cok ama cok tesekkür ederim .. sayenizde moral depoladim ve motive oldum .. iyiki iyiki hepiniz varsiniz :)))

hepinizie teker teker öpüyorum!
Birinize kiyak gecip daha cok öpüyorum ;-)

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP »

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read film editing classes

Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on! »