Pazartesi, Ocak 23, 2006

geberiyom ..

Cok bunaldim istatistikten, hatta sinavi basaramiycam diye bir hava icine girdim, sorulari cözmekte zorlaniyorum, bir yigin formül, neye hangisini kullanicam ayirt edemiyorum, sürekli sacma hatalar yapiyorum, kisacasi gebermek üzereyim yanee :(


odamin hali o bicim, her yer dagildi, her tarafta ders notlari, dosyalar, yiyecek icecek, hersey masada ve odanin bilimum yerlerinde dagili bir vaziyette .. ahanda resimler de gördüüünüüz gibim aynen ..




masa diil de cöpcü hayati ahaaaa ...
mini minnacik oda, neyi nereye koysam sasmisim yanee ..






kaloriferin üstünde ne isiniz var sizin? kim koydu sizi oraya? benmi?? annaaa hic farkinda diilim .. masada yer kalmayinca koymusumdur sizi oraya, af buyrun hemi ..



bi kicikirik minik masam vardi onu da isgal altina aldi Istatistik, anlasildi, beni cileden cikarmaya niyetli!
off anam ooffff .. ne dolmaz cilem varmis ne diyeyim ..

kader utansin!



ne tantana ettim bir sinav yüzünden dimi? biliyom ...
elimde diil .... kicimin korkusundayim ... olur böyle seyler ..
Istatistikten üc gün sonra bir sinav daha var (genel psikoloji), ondan 4 gün sonra bide Antropoloji sinavi var, o iki sinavi pek takmiyom kafaya, matematik le ilgisi yokya, ondan .. bir sürü ezber yapmam gerekiyor o iki sinav icin, ezberim de kuvvetlidir masallah, direk gecerim sinavlari hic süphem yok, bi istatistigi atlatalim, gerisi kolay ...
Yanlis anlasilma olmasin, aslinda haril haril calisiyodum, mola verdim, o arada bi nete girim kafa dagitim dedim, aha bide bu resimleri cektim hayatim renklensin diye, yoksa tövbe niyeti bozmus diilim .. istikamet istatistik marrssss marrrsssss ...

yaa öyle iste ..

dipnot: hayatimin en vahim abur cuburlarini sayicam, ama istatistik calistigim sürece sabit abur cuburlarima bir düzine baska abur cuburlar ekleniyor (emme onnarr sadecene misafir, gidice cinsinden ler anniyonuzmu ?!), onlari not ediyom hergün, o yüzden sinav gecsin öyle sayicam abuuucubbbuuruumuuu :))

19 yorum:

d@li dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
d@li dedi ki...

:) tamam o zaman say aburcuburlarını
bak şimdi sen odanda kakılmışlık yapmayı aklından bile geçirme. Dağınıklığa da hiç bakma
İstatistik aslında bu kadar zor bir ders değil sen sosyalci olduğun için sana formüller karışık geliyor. Sana Başarılar dilemekten ve dua etmekten başka bişey elimden gelmez. Allah yardımcın olsun

AnotherBrickInTheWall dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
TugCe dedi ki...

Cigdemcim,tum kalbimle sana basarilar diliyorum:)
Bu arada Dali istatistigin zor olmadigindan soz etmis, yahu ben matematikciyim de noluyo?Gecen yil IB icin ogrendigimiz istatistik sorusunu yapmamak icin onun disinda kalan butun konulari iyi calistim ve onlari yaptim:D
Bu arada Cigdem bu kadar yorum filan yaziyorum,sormamisim..Sen nasil gittin Almanya'ya?Postgrad.mi yapiyosun yoksa benim gibi normal univ.egitimi mi?

CigDem dedi ki...

dali,
oda da kakilmislik falan yapmiyom icin rahat olsun, valla suan aslinda hic umrumda diil :) dagilip gitsin, sinavlar dan sonra hallederim .. suan hic cekesim yok, zaten is de yaptigim temizlik anami aglatiyo yani ;-)

canim,
saol destegin icin, fakat ben fazla ümide kapilmamaya karar verdim! Sebep se, bari sonra hayal kirikligim cok yüksek olmaz .. :(

tugce,
valla bence istatistige kolay diyenler baska bir gezegen den geliyorlar :-) (yanlis anlamayin lütfen) bendeniz zaten matematik özürlüsü olarak cok ama haddiden cok fazla zorlaniyom :(
ilahi tugce sordugum soru cok ilginc :) simdi efenim, ben dogma büyüme almanyaliyim, hani ben postlar da gurbet lafi ediyorumya, ailem uzakta falan diye, uzaktalar evet ama onlar da almanya da, yani benimkisi gurbet icinde gurbet, onlar almanyanin bir kösesinde, ben bir kösesinde türkiyeden uzaktayiz, cifte gurbet, anlatabildimmi :)

CigDem dedi ki...

bu arada dualariniz ve dilekleriniz icin cok ama cok büyük gönülden tesekkürler ... aslinda bu destek ve gaz la gecmem lazim ..

yuhhh bana gecemezsem!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

cinliler tamam, yola devam :-)

gazeteler dedi ki...

Bilgisayarın güzelmiş :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

nasil gidiyor ,bende oturdum calismaya ama kafami toparlayip da baslayamiyorum.Bakalim, gece uzun :-)

CigDem dedi ki...

t.delight,
cinlinler enfesti .. aynen devam derim :)
valla ders pek ic acici gitmiyor acikcasi, cildirmak üzere olan bir vatandas konumundayim suan, erken yatmam gerekiyor bide, malum yeni isim icin sabahin 4.30 unda kalkmam gerekiyor, yani gece uzun ama uykuya bile yetmiyor bende :(
kafayi toparlayip baslayabilmek zaten yolun yarisi demektir, bence :)

gazeteler,
nazar etme nolur, al seninde olur ;)

AnotherBrickInTheWall dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
goekhan_muege_john dedi ki...

Merhaba Cigdem, sana bizden kucak dolusu sevgiler, sinav icin de bol iyi sanslar dilekleri. Bak disarida kar da ygiyor hem. Hadi bir kar topu salla, o ucarken butun uzuntulerin de ucsun gitsin uzaklara...
M. G. C.

CigDem dedi ki...

ay ben yerim sizi yaaaa ....
ben burda sinav icin calisim siz orda toplanin :((( bunun acisini cok kötü cikaricam ama ;-)

beni düsündügünüz icin cok ama cok gönülden tesekkür ederim!
Sayenizde aldigim bu moral ile gecmem lazim aslinda :)

ücünüzü birden ötpüm ;-)

CigDem dedi ki...

sabah sizi
*go cigdem go* yazili pankartlarla tam saat 10´da ZHG nin önünde bekliyom , haberiniz olsun ;-)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Yeni bir video daha koydum, haber vereyim dedim.
Saat 1e geliyor,ben de hafiften kaciyim artik...

slmlat
TD

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! » » »

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! Coast guard boating http://www.bankruptcy-credit-report-2.info/Eyeglasses1.html Paintball parks sandiego ca Rad cch bankcard Salomon expert low hiking boot Eyeglasses opticians chicago Traitement anti-rides botox transitional lenses for eyeglasses British+columbia+ip+over+voice Lesbian in film retail interior design firms prevacid protonix iv After affects of zocor

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! nike basketball screensaver

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! film editing classes