Cuma, Ocak 13, 2006

gece yarisi postu ..

canim sIkkin ..

Blog la ugrastim uymam gereken yerde (bknz. yeni headerim, bendeniz cocuklugun hasaraligiyla cimlerde yuvarlanirken görülmekteyim, aslinda taa ozaman belliymis benim büyüyünce kilo alicam, aha bakin cocukken oynamak icin yuvarlaniyomusum, simdide kilo dan yuvarlancam böyle devam edersem!), sacma sapan seyler le ugrasiyom zamani gecirmek icin, cd lerimi düzenledim (istatistik beni bekliyo), rejim de oldugum halde gece yarisi git sen bide atistir (istatistik hala bekliyo), fellik fellik cukulata ariyom (istiatistik hala bekliyo) .. vs vs vs ..

Aslinda var daha cukulata evde, ama onlari Gökhan a vermek icin bugün sabah cantama koymustum, sebep de Gökhan la tatilde bende ders calismistik bir gün beraber, Gökhan da saolsun, gelmeden plus da alis veris yapmis gelmis, tabii elma armut alicak diil, tatli doldurmus gelmisti, bisküviler, cukulatalar falan, o gün hepsini yememistik, bende kaldi geriye kalanlar, bende o günden beri canim cektikce atistirip duruyom, rejime de girmem le birlikte bu tatlilar dan kurtulma arzusu dogdu, bu sabah da cantama koydum, öglen uni cafede Gökhani görünce hepsini ona devredecektim, ama bugün görüsmedik, bende bütün cukulatayi geri getirdim eve. Kendimce onlari Gökhan a vercem diye bir sart kostugum icin elleyemiyom cukulataya, malum kafamda Gökhan in oldu ya onlar :) ama komik bir durum, sen kalk rejime gir ama bütün gün yaninda cukulata gezdir, fikra resmen!

Gökhan hazir ol yarin seni cukulataya kavusturcam, o yüzden simdi cukulata falan yiyemem ..!

Neyse benim canim sIkkIn di dimi? Yok nedenini anlatamam simdi, ne bilim simdiye kadar asiri özelimsi bir blog olmadi bu benimkisi simdiden sonra da gerek varmi bilemiyorum?!
Sorunum karsi cinsle, zat-i muhterem bir erkek kisiyle, baska neyle olabilirdiki zaten?
Neyse dalmayayim konuya yoksa sabahi getiririz. Sadece sunu söylim, bir Bayram kavurmasina satildik iyimi! Adam gibi yüzüme -ben gelmiyorum, bu haftasonu görüsemiycez denilemiyor, direk haftasonu plani aktariliyor, ve ben öküz gibi hala bu konuyu konusacagimizi bekliyorum, malum öyle sözlesmistik, telefonda : geliyormusun? -bilmem konusuruz sonra daha, - iyi tamam, diye konusuldugunu cok iyi hatirliyorum, ama ben öküz oldugum icin benimle konusmaya gerek yok herhalde, hangi hakla benimle konusulmasini bekliyorumki daha?
Sinirliyim suan, cok .
Bendeniz su dünyanin en öküziye ve en hiyariye insanina, yapilanlar az bile, daha beterini hak ediyorum.
Evet beter olayim ben emi, baskada hic bisey demiyom, beter olayim!

eh Öküz oldugumu söyleyecek kadar özele girdim, af buyrun emi .


10 yorum:

AnotherBrickInTheWall dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
d@li dedi ki...

Hiişt ne yapıyon ya kendine iltifat etme rahat ol.. sabrın sonu selamet hakikatende.. Bayram mesajlarını hiç bozuntuya vermeseydin ben uyuyup uyumadığınızı bu dünyadan bi haber misiniz diye kontrol etmek istemiştim :))) deyip.
Çukulataları sahiplendir sahiplendir.. Baksana sadece yanında gezdiriyorsun tadına bakmıyorsun ne güzel tebrik ederim.. İstatiği çok bekletme yamuk yapar sonra o ders.. Allah kolaylık versin banner olark kullandığın reim süper olmuş cuk oturmuş .. söylemeden geçemedim

Devrim Ozcan dedi ki...

Merhaba Cigdem,

bu karsi sinsin ismi Yalcin olmasin??!!:)
Ne guzel siirler yazmis Yalcin sana oyle:)) Keske ask gunluk hayattada hep boyle surse, hep boyle ozlem ve heyecan olsa. Bu yuzden hic bosuna sinirlenme, kizma diyecegim, ama askin acisiz hic tadi cikmiyor. Tadi tuzu oluyor.

sevgiler, devrim

Devrim Ozcan dedi ki...

Soylemeyi unutmusum. Istatistik aslinda o kadar zor degildir yaa. SAdece biraz Uebung istiyor. Wenn Du den Dreh einmal raus hast, geht das ganze auch ziemlich einfach. Muss nur ein wenig dir Formel auswendig lernen und ueben.

Weisst ja, um zu sehen ob die Zahlen normal verteil ist, testet man den P-Wert. Wie war das noch mal?
Kleiner als 0.05 dann??

Benutzt Ihr auch MINITAP?

CigDem dedi ki...

saolun hepiniz :) sabrin sonu selamettir .. ögrencez yavas yavas :)

@dali
yemiyom cukulatayi ama sen gel bana sor, krize girmeme ramak kaldi yani :(

@devrim
evet, tam üstüne bastin, karsi cins o oluyo :) bencede ask günlük hayattada hep öyle sürse, siir gibi yani, ama nerde?!?
Istatistik orkulu rüyam inanki, matematikle zaten pek hasir nesir olan bir insan diilim, bu ders de acayip zor geliyor, bir türlü isin mantigini kavrayamiyorum, sen iyi götürmüssün ici valla :)
Minitap nedir? ilk senden duydum, ben daha ilk dönem istatistik görüyorum, bundan önce hic görmedim, belki ilerde dedigin seyle karsilasirim?
P-test ler t-testler canimi aldi inanki!

Devrim Ozcan dedi ki...

Cigdem yanlis yazmisim. Mintab olacak. Bis istatistik dersinde hep bunu kullanmistik. Sen degerleri excele yaziyorsun ve istedigin testi yapabiliyorsun. 30 free denemeleri de var bu programlarin. Google'de bir arat istersen. Eger isime yarar diyorsan sana free dowload icin link yollarim.
Biz sadece bununla goruyorduk bu dersi, ama tabi kendimizde hesapliyorduk.

HULYA dedi ki...

Çiğdem'cim,
Bayramda kimseye yorum yazmadım.Bugün iade-i ziyaret yapıyorum. Blğun süper olmuş.Bannerına bayıldım.(Şu anda kolonya filan kokluyorum ayılmak için) Onu nasıl yaptığını anlatmazsan yakandan düşmem bak. Ben de koymaya çalıştım bir banner oldukça da uğraşmıştım ama beceremedim:-( O çikolataları bir an önce okutmaya bak yoksa sana kötü kötü şeyler yaptırırlar. Kendimden biliyorum. Bayram boyunca evdeki bütün çikolataları bitirdim çünkü.İstatistik ablamın da kötü rüyalarından biriydi. Sabahları uyanamayınca kulağına istatistik diye fisıldardık hemen ayağa fırlardı.İyi çalışmalar inşallah başarırsın.

AnotherBrickInTheWall dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Excellent, love it! »

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! » » »