Perşembe, Ocak 26, 2006

gecti ..

sabah saat 10:00 da ZHG de, 011 no lu amfide girdim sinava ...

nasil gecti, iyimiydi diye soruyor herkez, ama acikcasi bunu cevaplayamiyorum :(
bu konuda hicbir hissiyata sahip degilim :( yani gecip gecmemem sürpriz olarak kalicak .. Pazartesi günü sonuclar aciklaniyor ... bekleyip görücez ve aynen bayilacaaazzz ...
Eve geleli direk Pazartesi günü alacagim sinava calismaya basladim .. pazartesiye kadar basindan kalkmamaliyim ..

Cok zorlandim bazi yerlerde .. aksilik oldu birsürü .. hoca psikolojik baski uyguladi resmen, her 10 dakkada bir yok ne bilim sukadar zaman kaldi, yok ne bilim bukadar, en sonunda bes dakkamiz kalmisti, "bes dakka icinde sinav kagitlarini buraya getirmeyenlerin sinavlari gecerli olmayacaktir" demezmi .. o bes dakka ömür törpüsüydü resmen!
Terler döktüm o bes dakkada bir soru daha cözebileyim diye, sonra alelacele esyalarimi topladim, elimde sinav kagitlarim kosa kosa amfinin kaydirik merdivenlerinden inerken ayagimi burktum düsüyordum, acayip ses cikardim o anin sokuyla, millete eglence oldum bide ..

hayatimiz eglence olmus zaten ..

kaydirik amfi, kaydirik sinav, hiyarin önde gideni olan bir hoca .. ulan ben burda ögrenci olmasaydim, psikolojik baski neymis gösterirdim ya neyse .. ucuz kurtuldun ..

sinavdan ciktik, bizden üst dönemdeki ögrenci arkadaslar amfinin önüne masa kurmuslar, cerezler ve sekt (trcesi ne sampanyami?) ve portakalsuyu hazirlamislar, Hager deki (hager hocanin ismi) ilk istatistik sinavini gecirdiniz, bunu hakettiniz diyerek, cok sevindik, o sinavdan cikipta bukadar dost yüzlü insanlarla karsilasmaktan .. bir saat falan eglendik oyalandik, sabah sabah indirdik sekt i mideye .. iyi geldi aslinda .. :)

Günün en güzel olayi buydu simdiye kadar ...

10 yorum:

AnotherBrickInTheWall dedi ki...

bak bak.. bana aksam sekt ictim diye söyleniyosun, zikkim ic diyosun. sabah sabah kendin götürüyosun ama :) (o sinavin sonrasindan iyi gitmistir) ayagini burkmana üzüldüm umarim ciddi degildir, hala aciyor, agriyor mu? sonunda ilk sinavin bitti, gecmis olsun... kalan sinavlar icin basari ve bol sans dileklerimiz devam ediyor...

Adsız dedi ki...

ne kadar SIKICI bir hikaye idi, gecmis olsun!!!!!! yOK KIZ SAKA SAKA

CigDem dedi ki...

canim saol .. iyiyim, sizliyor, agriyor, sisti .. falan deyip naz yaparmisim bide :) yok yok .. gayet iyiyim .. sekt saolsun ;) sana zikkim evet, bana oluk oluk sektler gelsin :))

anonymous,
simdi muhtemelen ben seni biryerden cikarmam gerekiyor dimi .. özosch olabilirsin ;)
sikiysa sen gel böyle baskili gecen bir sinavdan sonra bir hikaye yazdir cizdir suraya, yaaa anan aglar valla .. :)

AnotherBrickInTheWall dedi ki...

simdi bi de su var...
sen de sorunun cevabini bilmiyorsun galiba...
bilseydin,
ya sen adam olmazdin derdin!
ya da v.s. v.s. den sonra adam olursun anca derdin!

ama demedin.
demekki sende bilmiyorsun.
saglik olsun.

TugCe dedi ki...

Galiba sekt votka oluyor burda..portakal suyuyla iciliyor dedigine gore..
Hadi gecmis olsun..Diger sinavlarda basarilar

CigDem dedi ki...

Tugcecigim
votkanin adi burda da votka, ama sekt türkcede nedir hala bulamadim :( bak tarif edim sana, böyle büyük göbekli sisede olur, sampanya gibi, hatta sekil semal görüntüde aynidir, dogum günlerinde, özel günlerde, yilbasinda, canin cektikce icilerbilir birsey, gazida var, yani siseyi sallayince mantarini paaattt diye patlativeriyorsun .. sanirim sampanyaya benzer birsey, ama ucuz iste, sampanya first class oluyo (tadi igrenc oldugu halde) buda daha hesapli bi icecek, tadi güzel ve iyi bir sektin sisesi 3€ falan, tabii daha ucuz olanlarda var ama onlar ise yaramaz .. sadece kafa agrisi yapar, tecrübe konusuyor :)

TugCe dedi ki...

Ne bu sekt yahu,gercekten merak ettim:) 3euro, gercekten cok super bi fiyat ya..Ah nerde burda oyle..Ben de sampanyanin tadini sevmiyorum hic..Baileys,Votka(Smirnoff tercihen),Beyaz Sarap tercihimdir..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

sekt,aslinda ingizce sparkling wein olarak geciyor,Almanca da butün köpüklü saraplara Sekt deniyor.Sampanya ise sadece Fransanin Champagne yüresinden gelen ,belli kriterlere uyan köpüklü saraplara deniyor.


daha fazla bilgi isteyenler:
http://en.wikipedia.org/wiki/Champagne_%28beverage%29

Adsız dedi ki...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!
» »

Adsız dedi ki...

Looking for information and found it at this great site... Baccarat lighting 2005 cadillac xlr for sale