Cuma, Ocak 20, 2006

her yanim sizliyo..

ama olsun ..

Iki gündür yeni isimde görevdeyim, ve yorgunum vallahi, bukadar yorgun olabilecegimi düsünmedim hic :(
Haftada 6 gün sabahlari 5.30-8.00 arasi bir oyun salonunu temizliyorum, dün ve bugün orda ise basladim bile, 60 oyun makineleri var (hani icine para atilanlar varya) onlarin tozunu almam gerekiyor, makinelerin arasinda paravan var, onlarda siliniyor ayriyetten ve onun disinda toz bulunan her yer! iki gün calistim orda ve bütün kaslarim agriyor, hamlamisim galiba bilmiyorum, ama bacak kaslarim sizliyor resmen, henüz bukadar erken kalkmaya aliskin olmadigim icin biraz zorluk cekiyorum, bu gece hic uyumiycagim, ders calisirim 5e kadar, sonra ise giderim diye düsündüm.
Bugün oyun salonu disinda baska bir temizlik isi daha aldim, onu da pazartesi, carsamba ve cuma günleri 8.30-9.30 arasi yapmam lazim, bu is bir kitap evinde (Weltbild verlag), yerler süpürülüp paspas edilecek, bir tuvalet temizlenicek, ve büro, orasi iyi aslinda, hosuma gitti, okadar zor degil.
Ama anladim ki Holding sahibi olmama ve Ferrari almama daha cok var :(

Ama söz Holding kurayim, herkese is vericem :)

Su an istedigim tek sey, sinavlar gecsin ve dönem tatili baslasin .. tek istegim bu ..

12 yorum:

d@li dedi ki...

:) sözünü unutma bak.. Birkaç güne kalmaz alışırsın ağrıların kalmaz. ne iş yaparsan yap çalışmaktan zarar gelmez. sınavlarında başarılıar dilerim Allah yardımcın olsun

Devrim Ozcan dedi ki...

Cigdem'cigim,

eger coktandir calismiyorsan tabiki ilk baslarda biraz zor gelir, biraz hamlama olur. Bir kac gune kadar vucudun alisir.
Bu arada hic uyumama fikri iyi degil. Azda olsa uyu, yoksa vucudun aufgeben yapar. Turkcesi aklima gelmedi iyi mi??

Bir is daha bulmussun, ohhh gelsin paralar simdi olucak.....

Donem tatili ne zaman basliyor? Benimde 5 haftam kaldi. Say say bitmez vallahi.

AnotherBrickInTheWall dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
CigDem dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
TugCe dedi ki...

Dikkat et kendine cigdem..Gercekten,Ferrari derken,ferrariye binemeyecek hale gelme yani;) Ufak bi arabamiz olsun,ama asiri saglik ve nesemiz,ki barlara girip dagitalim,gulup gecelim;)
Vitamin ic hergun olur mu?Direncin azalmistir senin simdi..Bi de hergun meyve..Hem meyveler kilo da yapmaz..:)

P.S:Ben bu yaz 1hafta bir otelde calismistim,13saat gunesin altinda bekletiyolardi,havuza da girmek yasakti..bi de ben animatordum,oyun direktiflerini havuzun disindan veriyordum..1hafta zor dayandim..

CigDem dedi ki...

Tugce,
Ferrari derken,ferrariye binemeyecek hale gelme yani ..
bunu cok güzel demissin :)
Dikkat ediyorum, henüz alismadim ise, yani sanirim bu yorgun halim birkac gün kadar sürer, kolay diil, sen hep yat kic büyüt, sonra calismaya basla, haliyle bedensel bir garipseme oluyo dimi ama :)
Vitaminimide alir, meyvemide yerim, sen hic merak etme oldumu, aynen dediklerini uygularim .. beni bukadar düsündügün icinde ayrica saol canim ..
Seninkisi de iyi cesaret, yazin o sicaginda git havuz basinda calis :) fikra gibi bisii yane ;-)

CigDem dedi ki...

dali,
söz agizdan bir kere cikti, artik baba gibi arkasinda durcaz ;-)
isden gocunmam, yani ne olursa yaparim, bakma sen benim böyle sizlandigima, blogtakilere nazim geciyor ondan ;-)

Devrim,
nasil hamlamisim bi görsen :) canim cikiyor resmen, ama ilk güne bakarak cok daha iyi, püf noktalari da yavas yavas ögreniyom, böylece daha rahat ve daha cabuk temizligi bitirebiliyorum .. aliscaz artik, sonu yok bunun, Holding kuracam, isin ucunda bide Ferrari var ;-)
Dönem Tatili Subatin ortasinda basliyor, yani Subat ortasi Vorlesungsfreie Zeit, asil tatil 1Marttan itibaren ama, ama Subatin ortasindan itibaren Vorlesungsfrei oldugu icin, tatil ozaman basliyor diyebiliriz :)
6Yil gecmis, 5 haftami gecmiycek? Heyecanina yenik düsük sabirsiz olma, sayili gün geciyor, bazen istemedigimiz kadar cabuk geciyor, son günlerin tadini cikar derim, bak bizler hic görmedik oralari, avantajin var bize bakarak :)

TugCe dedi ki...

Kesinlikle fikra gibi biseydi..Bi de isin kotu yani, sarisin biri olmadigim halde(acik kumralimdir ben:)),herkes beni turist saniyodu..Israilli bi kadin yanima geldi,bana nereli oldugumu sordu, ben turkum deyince, ben senden daha cok turke benziyorum dedi..
Yani turistlerin arasinda onemli degildi tabi ama, garsonlar da tursit saninca hic hos olmadi..
Insanlara oyun oynatiyoruz havuzda,soyle yap boyle yap diye bagiriyosun,yanlis yapsa da kabul etceksin..:D

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! » » »

Adsız dedi ki...

What a great site 56k dialup internet County tennis court construction costs

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! » »

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP »