Perşembe, Ocak 12, 2006

Hey gidi günler heyy ..

vay blog alemi sen nelere kadirsin!

Istatistik calisirken azcik beynimi desarj etmek icin bloga attim kendimi .. bugün cok güzel bir olayi anlaticam! Hayir iki tane cok cok güzel olayi anlaticam! SIkI durun hemi ..

Olay 1:
Sali günü blogum üzerinden bir email aldim, icerigi suydu :
(Copy/Paste ediyorum maili buraya)

Hallo Cigdemcik
ich möchte dich etwas fragen? Bana eskiden tanidigim Kochisarli bir kizi cok hatirlattin.
Sen eskiden Dillenburg civarindami kaliyordun? Acilen cevap lütfen.
Simdiden tesekkürler.
Sibel

.. evet mail buydu .. sasirdim elbette!
Düsündüm allah allah bu Sibel kim acaba ben taniyormuyum onu diye ? ki ben gercekten de Dillenburg civarinda kaliyordum, Dillenburg da üc yil meslek okuluna gittim, ama ozamanlar Sibel isminde bir arkadasim varmiydi onu düsündüm .. bukadar düsünmeme sebep olan noktada, mail adresindeki Sibelin soy ismi, hic tanimadigim bir isim di, o yüzden beni karistiriyor diye düsündüm ilk basta, sonra dank etti kafama ..
bu Sibel gercekten o yillar meslek okulunda arkadasim olmus olabilir, ozaman Sibel isminde bir arkadasim vardi, üc yilimizi beraber gecirmistik, ama ozaman soy ismi degisikti, haliyle aradan bukadar yil gecmis, evlenmis, soy ismi degismis!

Hemen cevap yazdim ona, sen yoksa o Sibel misin diye!
Ve hakkatten o Sibelmis!

Tesadüfün bukadari iste ..
Google de -Serefli kochisar- diye arama yapmis, ve benim blog cikmis, sayfadaki cocukluk resmimi benim o yillardaki halime benzetmis ama emin olamamis, Sibelin de benim artik Göttingen de kaldigim dan haberi yokmus, o yüzden emin olamamis.

Sali dan bu yana maillesiyoruz .. anlatacak okadar sey varki .. inanilmaz bir olay ... okadar sevindimki anlatamam .. birden meslek okuluyla ilgili bir sürü ani geliyor aklima .. aslinda coktan dir unuttugum seyler, birden hepsi tek tek aklima geldi :) ne eglenceli yillar, ve ne güzel yillardi o yillar, unutulmak üzereydiler .. demekki eski bir dostun gelip yeniden hatirlatmasi gerekiyormus ..
Sibelcigin bide minik bi bücürü olmus, 3 yasinda bir prenses :)
Insallah resminide görürüm en yakin zamanda!

Sibel iyikide beni resim de taniyip yazmissin .. nede güzel ettin .. umarim kopmayiz bundan sonra!

evet .. gelelim ikinci olaya ..

Olay 2:

Bayramin ilk günü Erzurum da ögretmenlik yapan kuzenim Bengü ye mesaj yolladim, herzamanki bayram kutlamasi ve öpüp koklama fasli .. Bengüde gün boyunca bana cevap yazmaya calismis ama bir türlü mesaji iletememis, sonra aksama dogru telefonum caldi .. baktim -Bengü- yaziyor ... annnaaaa ....
Bende bi telas bi telas inanilmaz yani .. heyecanlandim onun aradigini görünce .. genelde ikimizin cüzdanida tam takir kuru bakir halinde oldugu icin sadece mesajlasiriz ..
Telefonu actim, aloo aloooo diyip durduk birbirimizi duyana kadar .. aglayabilirdim sevincten .. inanilmaz güzel bir andi .. cünkü biz sanirim en son üc sene önce telefonda konusmustuk!
Üc yil aradan sonra ses lerimizi duymak ikimiz icinde garipti!

Mesaj iletilemedigi icin paraya kiyip aradim diyor, nede iyi etti .. aglayabilirdim sevincten!

Karar verdim artik bende arada bi paraya kiyacam!

haaa bakin bide komik olay anlatim size .. güldürim sizi aksam aksam ..
Sali günü Bayram kutlamalari yolladim arkadaslara .. maile baslik suydu efenim :

Mubarek Ramazan Bayraminiz kutlu olsun!

Icerigi de:

Ramazan bayraminizi kutlar hayirlara vesile olmasini dilerim!

Sanirim icerik böyleydi :)

Mailleri yolladim, bir süre sonra icime kurt düstü, bu iste bi sakatlik var diye ..
bendeniz, Göttingen in en bas Hiyariyesi (bayanizya, kendimize Hiyar denmesini yakistiramiyoruz, o sebepten dolayi Hiyariye oluyoruz, ama Hiyar gillerden tabii :)) olaraktan, Kurban yerine mail ile ve önüme gelen herkezin Ramazan Bayramini kutladim .. tabii gülen mi ararsiniz yoksa dalga gecenmi üühhhüüü .. bi maskara olmam eksikti oda oldu sonunda .. ama ben iyi güldüm, önemli olanda bu :)

Millet gülmekten kirila kirila cevap yolladi maillerime ... bu Ramazan fikrini hos bulup moralimi düzeltenler de oldu .. saol La Panse cim .. senin yerin ayri zaten :)

Ehhh napalim Istatistikle isgal altinda olan bir beyinden daha ne bekleyebilirsiniz?
Ben bisey beklemem valla, sizde beklemeyin,
hatta bu bile olaganüstüydü tabiri caiz se ...