Perşembe, Ocak 19, 2006

Kakilmis ...

ise basliyor birazdan :-)

bakalim nasil olcak ...

saatimi dört bucuga kurmustum, ama dörtte uyandim (sanirim heyecan yapiyom biraz), aksam saat dokuzbucukta yatmistim aslinda, bir saat sonra aslinda uyumustum, bir üsüdüm uyandim, sonra iki yatakta döndüm, öyle dönerken aklima bisey takildi uykum kacti birden, bizim kata buzlukl almistik bitane, kat baskani ben oldugum icin ben üstlendim herseyi, hesabimdan parayi yatirdim, yurt idaresinden geri almak üzere, cuma günü de parayi aldim, toplam 100€ aldim, iki ellilik seklinde almistim parayi, sonra bugün alis veris yaparken dikkatimi cekmemisti ama yatakta düsünürken elliligin biri yoktu cüzdan da o geldi aklima, kalktim cüzdani cantayi heryeri aradim, para ucmus gitmis!
Nerde bilmiyorum, gece gece krize girdim bide nerde bu para diye, sanirim alis veris yaparken cüzdandan kücük kagit para cikarirken düstü yanlislikla, yani bu demek oluyorki, bu ay gecinmeyi düsündügüm para yok :((
Cok moralim bozuldu sonra, on ikiye kadar yatakta döndüm sinirden, bir paraya sahip cikamadim diye, hic böyle bisey yasamamistim, aslinda cok dikkatliyim para konusunda, nasil oldu bilmiyorum, sonra aklima hep sey geliyor, yurtta biz kapilari falan acik birakiyoz, acaba birimi aldi cüzdan dan diye, cünkü cüzdanim da acikta hep, sonra yok canim, bukadari da olmaz diye cikariyorum bunlari yine kafamdan, yemek caliyorlar ok, ama kalkipta para calacak degillerya?! kafami kurcaliyor ve bilemiyorum,
Herneyse para gitti, yazik oldu, paraya ve bana :(

5de evden cikicam, umarim is agir gelmez ve rahat olur, canim temizlik nolcakki, müzik dinleyerek yaparim hemen :)
Gökhan sen dalgani gec, ben Temizlikciler Karlicesi olucam, ilerde kendime üstü acik kirmizi Ferrari alicam kazandigim paralarla, kornaya basarak ve saclarimi rüzgarda savurarak yanindan gecicem, hatta yerde bir cukur varsa, ve icinde su varsa, bilerek o cukurun üzerinden gecicem son gaz, filmlerdeki gibi, sende beni görünce, bak su bizim Cigdem e, temizlikcilikten Holding kraliceligine dogru cikti yane, diyip vayy bee cekeceksin yaaa dostum :-) Holding nerden cikti diyosaniz, okadar param olunca Holding de acarim yanee, Burs falan dagitirim bide ögrencilere, sana yok Gökhan :-P
Hayal kurmak nede güzel biseymis yawww ...

Kakilmistir benim adiiimmm .. heryeri siler süpürür parlatiriiiimmmm ..

lay lay lom .. Cigdem gidinski, temizlik yapinski ..

öperim anam ..

12 yorum:

Devrim Ozcan dedi ki...

Gunaydin Cigdem,

ben daha uyumadim. Burada saat 12. Demek ise gitmek icin erkende kalktin. Bende oradayken cumartesi ve pazar temizlige gidiyordum. Centro'yu bilirsin herhalde. Orada bir discoyu temizliyordum. Cok pis oluyordu. Saatlerce temizlenmiyordu vallahi. Aklima o gunler geldi. Ordan aldigim parayla ilk arabami almistim. Bakalims en Ferrariyi ne zaman alican.

TugCe dedi ki...

Kolay gelsin Cigdemcim..Ben de burda kutuphanede calisiyorum,pek araba almaya yetmez benim icin ama sanirim para biriktirebilirim biraz eger telefin kartlari almayi birakirsam:D

d@li dedi ki...

ben bu kakılmıştır ben,m adım heryeri siler parlatırım diye türkü çığıra çığıra işleri bir çırpıda keyifle yapmayı öğrendim seneler önce.. Her sabahda söylerim.. Seninde işleri böyle tiye alman ne kadar güzel. Öğrencilere burs mu vericen bakıyım sen. Listeye benide yaz. 40 ımdan sonra Marmara Üniversitesinde bi yüksek lisans yapayım diyom ehlikeyf olsun :) Senin patroniçe olman içinde dua edicem.. Herşey gönlünce olur inşallah.. Öğrencinin halinden öğrenci olan anlar.
50€ içinde sağlık olsuun. Daha çok 50€ lar kazanmak nasip olsun.

Kolay gelsin..

CigDem dedi ki...

Devrim,
bakalim nezaman alicam Ferrarimi :) o isin dalgasiya ama biraz para biriktirebilirsem cok mutlu olcam sanirim :)

Tugce
rahat bir is olsa gerek Kütüphane de, kiskandim :) arabayi bos verelim de, yurttan cikalim biz yurtzedeler :)

Dali,
kakilmisin hastasiyim, temizlik ten korkmam, valla bi girdimmi olayin icinde, hemen ortaligi piril piril yapar cikarim, is istir, yeterki karnimiz doysun :) (fazla doymasin ama, rejimi düsünmek lazim)
Dualarini üzerimden eksik etme, söz sana da burs verecem ;-)

nurbeyaz dedi ki...

kolay gelsin sevgili cigdem. giden paraya da uzuldum yaa, ne gicik olmussundur kimbilir.neyse daha coklarini kazan insallah.

Hayat dedi ki...

Çiğdem'ciğim seni hayatındaki 20 rastgele için sobeledim. Haber vereyim dedim :)

Adsız dedi ki...

hojbulduk be yav.

wizkid dedi ki...

holding isi hostu gercekten. Bizede bir is verirmisin ? oyle takiliriz. Hem buradan kurtulmusta olurum.

CigDem dedi ki...

Tabii wizzy, ben Holding i kurim gel bana, bi kiyak yaparim :-)

Yurdum insanini rus illerinden kurtarmak icin her fedakarligi yapariz alimallah ;-)

Goekhan dedi ki...

Ne yani bana burs yok mu? Bari Ferrari'yi odunc ver de sehri bi turlayim.

CigDem dedi ki...

gökhancigim saka yaptim,
sen benim sakalarimi tanimadinmi henüz ;-)
Burs veririm sanirim, ama Ferrarimi asla :)

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! »