Cumartesi, Ocak 21, 2006

Rastgele Yirmi ..

Hayat beni sobeledi :)) zaten bekliyodum benide biri sobelese diye, saol Hayat´im ;-) Hayatimdan 20 rastgelemi paylasicam ..

1-en basta yegenim, ailemize dogdu dogali hersey degisti, cünkü herseyimiz o oldu! Onsuz bir hayat düsünemiyorum, o benim biricik göz bebegim ..



Mustim burda gecen yaz okula basladigi gün, ne heyecanliydik hepimiz :) hele onu öyle okul cantasiyla falan görmek nede mutluluk verici biseymis aman allahim ..

2-Türküler .. cocuklugumdan bu yana babamin tesviki ile baglanip müptelasi oldugum bir alan

3-CD lerim ve kasetlerim .. ben bir Arsivistim :) (sayet öyle bir tanimlama varsa ..)
Hosuma giden bir Albüm ciksin illaki onun orjinalini alip dolabima koymam lazim (kopya dan hic haz etmem, yapilmasini da sevmem), 200 civarinda CD ve yaklasik 350 kaset sahibiyim, kasetlerdeki rakkam azalmakta, cünkü arsivim den cikartmak istedigim bir cok kaseti arkadaslarima dagitiyorum

4-Ders konusunda daha azimli olmayi isterdim (azimliyim ama yetmiyo)

5-Para konusunda hic tutumlu degilim, elimde tutmam cok zordur, fazlasiyla cömert oldugumu düsünüyorum, herkezden duydugum da budur genelde, o yüzden ay sonuna bir hafta kala, cüzdanimda yeller eser :(


6-Hicbir rejimi basariyla sonuca getiremem, basta basarili olur sonrada basardim diyerek yelkenleri suya indiririm, verdigim iki üc kiloyuda hemen geri alirim .. yemegi ve tatliyi seviyorum, üzerimde kesin büyü var :)

7-Ayaklarim cok büyük (40), boyuma bakarak (1,72) uyumlu olabilir, ama sivri burunlu cizme giymek istiyorum, ve 40 bedende ayagimda kizak varmis gibi görünüyor, ve hayatimda bir kere bile olsun Türkiyenin o $ik ve güzel ayakkabilarindan alamadim .. tahminimce buda bir büyü :)

8-annemle ablama cok özenirdim ergenlik caginda, tip olarak ayniydilar, ikiside minyon tipli, citi piti lardi, bense onlardan iki kafa daha uzun, ayaklar büyük, cok zit dim onlara bakarak, ikisi degis tokus yapardi ayakkabi ve kiyafetlerini, ben hep dislanmis hissederdim kendimi :( onlarin uzun etekleri bende diz üstü olurdu, ayakkabilarina ayagimin ucunu bile sokamiyordum :( anneme hep derdim, ben senin kizin diilim dimi, o (yani ablam) senin kizin, bide dudak bükerdim :)

9-Ilknur ve Öznur, en güzel Rastgelemler, iki ekistra dan baci gibiler :) aileleri de ekistra dan bir ailem gibiler ..

10-Seldoschum .. uzaklarda oturanim .. Münihten bana kalan en güzel ve tek güzel yadigar .. hayatimda en cok derdi, en cok üzüntüyü, en cok samatayi onunla paylastim diyebilirim, onu tanidigim güne duaciyim :) iyiki hayatimiza girdik, oda ekistradan ablam oldu diyebiliriz .. cok degerli bir arkadasim ve ablam ..

11-Baglama calmayi cok istemistim .. cok da heves ettim ama tembelligimin kurbani oldum ve ögrenemedim .. umarim birgün yine bir azim yakalar baslarim ..

12-Psikoloji okumak, cok hayal ettigim birseydi, cok istedim, cok emek verdim, ve basardim, burdayim ve bu dalda okuyorum, bir nevi bir hayal gercek oldu, nerden nereye dedirtecek seyler yaptim son üc yil icinde, kendimle gurur duyuyorum, ama ... Istatistikten cakmasak bari .. ozaman gülünc olur yani, sen bukadar sey basar, bi kicikirik istatistik yüzünden yari yolda kal .. sokaktaki cocuk güler be halime ..

13-suan edindigim dostluklardan (Göttingen de) öylesine mutluyumki, hersey cok güzel, allah bozmaz insallah!

14-Blogdan edindigim dostluklardan da coook mutluyum, hayalperisi cok sevdigim bir arkadasim oldu, ve önümüzdeki yil beni ikinci kez Teyze yapicak :) merak edenler icin, Hayal in hayatinda hersey yoluna girmis, cok mutlular, allah daha da mutlu eder onlari insalla
h! Yakinda ziyaretlerine gidicem, bol bol resim de cekicem, mutlulugun kaniti olarak buraya post edicem resimleri ozaman :)

15-cabuk öfkelenen bir insanim, hani öfkeyle kalkan zararla oturur cinsi varya, ondanim iste ..
Pismanlik duygusunu hayatim da cogu kez tattim bu yüzden, ama baska nedenler den dolayida :(

16-"Keske" kelimesini yok etmek isterdim dünyadan .. istemedigim kadar cok kullandim hayatimda :(

17-bir rastgelem de Kahve! Müptelasiyim, günde rahat 2 litre tükettigim bir icecek .. sigara da var müptelaliklar arasinda, tabii bu ikili birlesince tutamiyorum kendimi, birini azaltim derken öbürü cogaliyor falan iste .. birakicam birgün ikisinide .. ama o birgün henüz hayatima giremedi maalesef .. :(









18-Yemek yapmak kadar güzel birsey düsünemiyorum hayatta .. mutfak zaten kutsal bir mekan benim icin, annemlerle kalirken, arkadaslar geldiginde herzaman mutfakta oturup sohbet ederdik, herkez mutfakta oturmak isterdi genelde ve bir oturan birdaha kalkmazdi :) daha samimi oluyor nedense, annemlerin ve kendi evimde en cok misafir agirladigim oda mutfak olmustur herzaman, ve bizim evden misafir hic eksik olmaz .. saatlerce ocagin basinda durup degisik seyler yapip deneyebilirim bikmadan, ve
sonra herseyi güzelce masada sundugum da duydugum mutluluk gibisi yok, en güzeli bu yemekleri arkadaslar la muhabbetin koyu oldugu bir aksam da tüketmek olur tabii, en cokta bunu seviyorum, arkadaslarimi yemege davet edip "ziyafet" hazirlamak! Müthis bir zevk, ve müthis bir mutluluk .. (aslinda asci olmaliydim, hatta ben mutfak icin yaratilmisim ..)

19-yemeklerin yani sira, hamur isleri .. Yufka acmak icin can atan bir insanim :) her yaz Teyzekizimin bahcesinde kislik yufka yapariz, ve ben herzaman ilk oklavayi eline alan olurum, cünkü cok zevkli bir mesgale :)


Bahce de mola verirken cektigim resim, sac da ates yaniyor hala, bir yandan cayin dumani tütüyor..
resim de görünen annem




Teyzekizimin kizlari Ebru (oturan) ve Esra (ayakta)
hep beraber hallediyoz yufka isini, cok eglenceli oluyor, tüm gün bahcede yufka acip sohbet ediyoz, valla ben bayiliyom bu tür etkinliklere .. :)


ve geldik en son rastgeleme ..
20- Ailem ... onlar olmadan asla .. cok özlüyorum .. özgür kiz ayaklari yapsam bile ben hala minnicik ufacikim :) Annem, Babam, Ablam, kardesim .. hepsi canim cigerim ..

20 rastgeleyi Devrim e, Cafe Vienna ve Orcun ile Hande ye devrediyorum, ben sizin 20 rastgelenizini cooookkk merak ediyorum .. (tabii benden önce sobeleyen olmadiysa ;-))

buyrun bakalim :)

12 yorum:

Devrim Ozcan dedi ki...

Sevgili Cigdem, beni daha once arkadasim Sevilay sobelemisti. Hayatimda rastgele 20 seyi su linkten okuyabilirsin.
http://devrimce.blogspot.com/2005_12_01_devrimce_archive.html

O bahcedeki yufka acma seanslarini ne kadar kiskandim anlatamam herhalde. Cok zevklidir eminim. Bizde genelde evde yufka aciyoruz.
Bu arada sen nerelisin, cok merak ettim.

CigDem dedi ki...

gec kaldigimi tahmin etmistim Devrim :)

Yufka acma olayi bedensel yorsada, topluluk icinde yapildigi zaman cok zevkli evet :)

Ben Ankara/Serefli-koc-hisarliyim .. hemseri diiliz galiba :)

Adsız dedi ki...

ama bu haksizlik...
hayatinin ilk yirmisi arasina girememisim...
diyen pek cok arkadasin olacak!

TugCe dedi ki...

Kahveli fotografina bayildim..Ara ara ben de ayni o modlara giriyorum..Ama Kahveyi biraktim sayilir,(sadece bi kere iciyorum artik gunde).Cunku bir keresinde Starbucks'in o en kocamanlarindan ictim,en son ellerim filan titriyodu..Ama sigarayla da muthis gidiyo isin gercegi;)

wizkid dedi ki...

bu sac ekmek olayi super geldi simdi aksam aksam..
sac ta oyle elektirikli falan degil harbi sac mis..

sheker dedi ki...

Cigdem, bak simdi de ben sobeledim seni. Abur cuburlarinin listesini bekliyoruz bu sefer de. bu arada benim boyum da seninki kadar ve ayaklarim 42 numara!!! moral olsun sana dedim.

Hayat dedi ki...

Çiğdem'ciğim zevkle okudum :)Teşekkürler .

CigDem dedi ki...

tugce,
o el titreme olayini cok iyi biliyorum, benim gözlerim karariyor hep kahve dolu bir günden sonra, tansiyonum biraz allak pullak oluyo, ama birakamiyomda :(

wizzy,
valla sac dan pisme yufka öyle bi gidiyoki sorma, hani canini oralarda cektirmis olmim ama, o tandir kokusu oluyo bide üzerinde mmhh .. valla lokum lokum :))

sheker,
tesekkür ederim ya, beni kimse sobelemiyo derken bak su ise ;-) sobeleyen ellerine saglik ;-)

hayat,
bende zevkle yazdim emin ol :)) hizimi alamiyodum az kalsin :-)

dilek dedi ki...

Cigdem bilseydim seni de sobelerdim;) Hayatta okudum geldim.
Bak gecikmeli olarak buradan seni 10 k+ücük mutlulugun icin sobeleyeyim olur mu? ne dersin!?
Istatistigi de gözünde cok büyütme. "Man sieht lauter Bäumen nicht den Wald" hesabi kendi kendini korkutuyorsundur. Bazi temel seyleri anlamaya calis. Anlamaya calisirken 1+1 niye 2 onu cözmeye calisma;) Onu sen öyle kabul et olur mu:) Die Fragemuster werden sich nicht ändern, schau Dir die genau mit einem Wissenden an, der dir die mal erklärt.
Kolay gelsin, eminim sorun olmayacak:)

CigDem dedi ki...

Dilek abla bitanesin ya :)

sobe kabul edilmistir ;-)

ben büyütmüyom istatistigi ama o büyüyor iste kendi kendiliginden :( es sind soooviele Formeln das ich den Durchblick nicht bewahren kann .. ich komme ständig durcheinander, ich benutze ständig die falschen Formeln .. ausserdem habe ich Panik vor der Klausur, sowas ähnliches wie Lampenfieber :( ich habe Angst vor lauter Panik das was ich begriffen habe zu vergessen .. das ist mir sonst noch nie passiert, ich denke es liegt daran das es meine erste richtige Klausur an der Uni ist :(

Allahin izniyle birsekilde olucak artik ..

Adsız dedi ki...

Very nice site!
order phentermine home improvement mortgage lender computer cards to install additional hard drives insurance commercial van debt relief solutions free credit report and free score downloadable software centralia dental coverage richard wernick dentist new york city

Adsız dedi ki...

Looking for information and found it at this great site...
Combining lsd and adderall Belmont barber chair Butalbital chemical properties Slurpconfirm404 childcare 1st buy linkdomain meridia online Sweet shawnee slot machine How do you do a generic oxycontin radionics fire alarm panel model d8112 Outdoor lesbos http://www.merchantservicesaccount.info/Phpnukehostingmerchantaccount.html G.t.s electrical fire alarm nexium reaction Pennsylvania divorce records Cisco computer memory How to overcome oxycontin addiction http://www.lightweight-goretex-hiking-boots.info/Texas-fire-alarm-association.html fire alarm parts and components Designer swimwear for 2004 silent knight fire alarm communicator model sk-5208 Free dell computer