Pazar, Şubat 05, 2006

giden gidene ..

:(

moralim sifira inme durumunda .. niye mi?
Herkez Türkiye ye gidiyor, almanya da kalanlar almanya da ailelerin yanina gidiyorlar, benim gibi sinava girmek zorunda ve calisanlar da ot gibi burda kaliyor :(

Bugün Didem i ugurladik, saat 15 de caya bulustuk Didemin turkolojideki arkadaslariyla, sonra da Didem bindi gitti, Köln de yarim saat sonra ucaga binip Istanbul a ucuyor, martin 30unda dönüyor buraya geri.
Can gecen hafta gitmisti, Gökhan da bu hafta gidiyor bilet bulursa, yani bizim gruptan kimsecikler kalmiyor ..
Hal böyleyken moralim nasil yüksek olsun ki?
(allah tan istatistigi kurtarmistim, bari onu aklima getirip getirip mutlu oluyorum :))

Pazartesi sandigim ikinci sinav Carsamba günüymüs, buda iyi bir haber :) bu arada bunun ilk sinavi gecen hafta Pazartesiydi ya, iste onu gecemedigim icin carsamba bidaha girmem gerekiyor, 10 puan eksikle kaybettim (hani iki soruyu karistirmistim ya, onlari karistirmayip dogru yapsaymisim gececekmisim meger se, ama her is de bir hayir vardir yani)
Carsamba bidaha deniycem artik ..

Sabah 4.30da kalkip ise gitmem lazim, o yüzden birazdan yatarim herhalde ..
Yarin is den sonra yine ders basina, ezber yapiyorum hala manyak gibi, öglen iki saat uyku, sonra yine ders, aksama kadar, sonra uyku, sonra is, sonra yine ders vs. vs. ...

günlerim cok monotonlasti, degisiklik istiyorum, ama ne bilmiyorum? Kilo verip harika bir kiyafet alis verisi olabilir mesela, (tabii suan bir hayal), neyse, bir ekmek arasi sokella da suan durumu kurtarir, madem alis veris falan da yok (sokella ya devam edersem zor olur zaten), offf yaa her bakimdan moralim sifir.

giden gidene, bi kilolar kalici :(

29 yorum:

TugCe dedi ki...

Kilolar konusunda cok haklisin..Bosver, bizleri de dusun;) Bak ben ailemden ve bir dolu insadan kilometrelerce uzagim..
Hem bizler variz, blog unitesi olarak..
Hani param oldun, dicem atlayip geleyim diye, ama paranin gozu kor oldun, bi de hocalarin tabi(4.haftadan sinavlari koydular yine).
Benim de gunlerim monotonlasti ama ben aslinda daha da monotonlassin istiyorum ki, ders calismak iyi birseymis gibi gelsin:)Boylece de bu donem gecen donem yaptigim ortalama taban halini, ortalama tavan olarak degistirebileyim..
Sikma canini hic..Buralardayim ben hep;)

kalem dedi ki...

merhaba dostum dostum:)

epey bir zaman gecti görüsmeyeli..


basindan neler gecmis öyle ya ?!kazalar & sinavlar vs vs :)

neyseki SINAV(LAR) hepimizin ortak sinkitisi... senin istatistik , benim de rechtskunde!! calis calis bitmiyor mübarek!!! bakalim ne olacak..



erkan ogur ile yapilan repörtaji bende okumustum :) yeni albümü cikti .. daha dogrusu TELVIN grubunun albümü ... her yerde aradim ama bulamadim.. kalan müzigi ariyip siparis etsem KARGO denilen sey eklenecek... dünya parasi...
bekleyecegiz artik .. belki günün birisinde benim ikamet ettigim gezegene de gelir... kimbilir!


neyse dostum sana cok cok gecmis olsun diyorum , kendine iyi bak ve stress yapma..kahve ve sigariyi biraz reduzieren yap ;) saka saka

CigDem dedi ki...

tugcecim,
cok tatlisin ya saol :) ne de güzel motive ettin beni simdi ;) Senin metod da cok iyi yani, hayat motonlassin ki dersler iyi bisey gibi gelsin mis, umarim ise yariyordur ;-)
Burda oldugun icin ayrica saol, giden gidene, ama biz kaliyoz dimi :)
bende burdayim haberin olsun, blog kardesim ;-)

Kalem dost,
allah seni inandirsinki, özellikle senin icin bir post birakmayi düsünüyordum, baslik
-kalem i kaybettim- :))
Nerdelerdeydin ya? Bir sustun birdaha sesin cikmaz oldu :( sen öyle alistir siirler deyisler yaz, sonra da sus pus ol, olmuyo yane haberin ola :/

TELVIN grub unu ilk kez duyuyorum, net de uzun capli bir arastirma yaparim ama, eger albüme Erkan ustanin eli degdiyse, almaya deger hakkatten!
Oralarda bulamadigina üzüldüm, ama ben Almanya dan postalayan bir magaza biliyorum, Köln de, zamanin da bende ordan albüm siparis etmistim ve yollamislar di, istersen adres tel falan bakalbilirim, sanirim isvicreye postalamak pek bi zorunluk degildir onlar icin (ha almanya ha isvicre ne fark ederki, ha bide onlarda her aradigin albümü bulmak mümkün, yok yok inanki!) bende burda Kalan in albümlerini bulamiyorum, olsaydi sana burdan postalardim, ama imkan yok, yani öyle genis bir secenegi olan mazaga yok burda :( (buna en cok ben üzülüyorum inanki)

Sinavlarin da basarilar diler, allahin hepimizi kurtarmasini dilerim (TUGCE senin icinde gecerli bu) Rechtskunde si istatistigi genc yasta saclarimizi agartacak yani :(

Kahve sigara, hhmmm olmazsa olmaz, ne bileyim .. sikiysa sen birak :)

wizkid dedi ki...

selam cigdem,

sikma canini gidenlere, biz variz burada evelallah. :)

gerci bende martta tekrar gidecegim Tukiye'ye :p

Buarada sen nezaman gideceksin Turkiye'ye? sanirim bu benim 10. gidisim.. sende hala bir gelisme yok ? Rusya farkimidir nedir anlamadim..

CigDem dedi ki...

bak bak bak göya beni teselli ediyon .. arkasindan da hemen vuruyon lafi, eh sen düpedüz kasindin bence, benden günah gitti :)
Ben öyle her iki ayda bir gidemiyom, eh napim, ruslara hizmet edip paranin belini kirmiyomki ben baskalari gibi ehü ehü ..
Sana bukadar izin tanimalarin sebebi, rusya da uzun süre kalinca intihara falan kalkisirsin diye korkuyorlardir, yoksa hangi isveren ha bire izine yollar iscisini???
Biz burda ikinci türkiyede yasiyoruz, bir elimizde karpuz, bir elimizde pogacalar börekler, öyle herseyden mahrum olmadigimiz icin yil da bi gitsek yeter bizlere ehü ehü, yaza insallah söyle görkemli vede uzuuunnncaaa bir tatil yapayim da, esas ve has tatil nasil olurmus gör emi :-P

yani fazla havalanma, cabuk indirirler, demedi deme emi ;-)

AnotherBrickInTheWall dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
CigDem dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
kalem dedi ki...

sagolasin güzel dostum benim :) düsünmen yeterli .. 100 müzik albümü almis gibi oldun :)

biliyormusun ben senin blogunu erkan ogur'un sayesinde buldum :) google de erkan ogur ile ilgili arastirma yapiyordum ki .. kendimi senin blogunda buldum :)




bir pervane döner mevsim olusur
benim atam tabiattir efendim
cümle canli sevdigiyle bulusur
benim atam tabiattir efendim

sular akar menziline ulasir
varip gider bir deryada eglesir
herkes kismetini alir paylasir
benim atam tabiattir efendim

4 mevsim hostur ayri bir dalda
lezzeti bulunmaz kaymakta balda
yasadigim günler kalir hayalde
benim atam tabiattir efendim

gökyüzünde yildizlari sayilmaz
yasadikca yasamina doyulmaz
asiklari sarhos gezer ayilmaz
benim atam tabiattir efendim

incinse de incitmiyor kullari
kimse bilmez onda olan halleri
cok güzeldir muhabbeti dilleri
benim atam tabiattir efendim

Garip Bektas tabiatin asigi
ondan alir gönlündeki isigi
kara toprak bu bedenin besigi
benim atam tabiattir efendim



artik (hergün olmasada) sik sik ugrayacagim dostum :)


sagligina dikkat

CigDem dedi ki...

bak bende nezaman deyis birakicaksin diyodum :)
ellerine salgik dostum!

Teknoloji cok yasasin, kimin nerden ve nasil bloguma adim attigini biliyorum, senin de öyle, Erkan Usta dan dolayi buldugunu biliyorum ;) teknolojiden hicbisey kacmiyor görüyorsun :)

Bak görüyorsun dimi, Erkan Usta her hususta bir numara :)

arada bi gel, beklerim, blogum acik biliyorsun :)

kendine iyi bakmayi ihmal etme emi !

nurbeyaz dedi ki...

sevgili Cigdem bende ayni bunalimdayim, elden bir sey gelmiyor. ustelik vize problemlerimden dolayi benim Turkiye'ye gidisim hayalden oteye gidemiyor. bende ne yaptim, butun planlarimi degistirdim ben Turkiye ye temelli donuyorummmm. yani benim ve kocisimin masterlari bitince,oglusumu buralarda surundurmicem. inan en bunaldigim zamanda hemen kesin donus hayallerime ceviriyorum beynimi ve kendime geliyorum. hadi uzme canini yalniz degilsin:)

TugCe dedi ki...

Yazin beklerim ben Kusadasi'na valla..Ben butun yazlari ordayim...Ben pek anlayamadim gurbete alistim mi alisamadim onu da anlayamdim..Bir bakmisim, hop alistim, eve gitmek zor geliyor bu sefer..Sonra bakiyorum, donmek zor geliyo..Benim de basim dondu canim artik:)

HULYA dedi ki...

Merhaba,
sen bir türlü benim bloğa ziyaretime gelemedin ama ben sık sık geliyorum sana.Hani çayım kahvem?Uzun zamandır yoktum nette Gelir gelmez de seni sobeliyorum.“Son Günlerde en çok dinlediğin 3 Hit parçan En sevdiğin,
Vazgeçemediğin 3 parça birde bir tanesinin sözleri” Hadi bakalım kolay gelsin:-)

mehmet livvarcin dedi ki...

hayat ne güzel, yaşamak ne güzel değil mi :)

CigDem dedi ki...

hee öyle :)

ARZUM dedi ki...

Nerelerdesin........

kalem dedi ki...

sahih dostum nerelerdesin ?


misafirler ev sahibini ariyor :)

sheker dedi ki...

cigdemcim, nerelerdesin canim? tamam giden gitti de, bak biz buralardayiz valla. kipirdamiyoruz hic bi yere. Gurbetlik zor zanaat. Ama yalniz degilsin inan... hadi yeni bi post bekliyorum senden. cok optum canim.

Günesin dedi ki...

Cigdem'im üzülme 6 ay kaldi bizde ucuyoruz!!! 6 ay....hört sich viel an oder..?neyse ucuyoz ya ona bak. Hemde ikimiz...hala inanamiyorum! Sanirim bu tatilden sonra Türkiyeye bidaha asla giris yapamayiz:-) Düsünsene her yere bizim resimlerimizi asiyorlarmis, "BU ikiliye Dikkat" diye:-)))
Bin gerade bei Onkel im Büro, dayima yemek getirdim. Gelmisken nete girmeden olmaz.
Evde acayip canim sIkIldI...ich hab stress mit Papa..wie immer. Habe telefon rechnung bekommen...katastrophe!! Neyse bunu da atlatirim:-)

Kendine iyi bak bitanem, öpüyorum seni.

CigDem dedi ki...

Arkadaslar buradayim ..
kisacik bir ara vermistim sadece ... kreativ bir mola vereyim dedim, ve yarindan itibaren yine burdayim :)

hepinizi tek tek öpüyorum emi ..

TugCe dedi ki...

Cigdem nerelerdesin ya..Aaa:)

kalem dedi ki...

siyaset meydani bile bitti ama sen halen yoksun be dostum :)

ders calisacaktim sözde...

sagolsun ali kircanin programi beyin birakmadi bende... ama olsun güzel bir siyaset meydaniydi..

türkiye de ciddi anlamda birseylerin degistigini görüyorum... güzel ülkemizi buluundugu karanlik ortamdan cikarmanin vakti geldi artik!

tek bir türkiyemiz var.. onu kaybedersek cok ama cok üzülürüz, basimizi taslara vururuz.. fakat is isten gecmis olur!..

gerceklerin demine hü!!!

ARZUM dedi ki...

Nerelerdesin canım
yazsana bize merak ettik seni

kalem dedi ki...

dostum nerelerdesin ???

bende merak etmeye basladim...

nurbeyaz dedi ki...

bende merak ettim,kisacik verdigin ara buysa... dondum demistin ama hala ses seda yok, hayrola yaw uzatmazdin bu kadar?

kalem dedi ki...

dostum senin icin endiselenmeye basladim...yaramaz birsey yoktur insallah..


haber olan varmi ?

kalem dedi ki...

haberi olan kimse yokmu ??

merak icindeyim.. dosttan bir haber yokmu?

Adsız dedi ki...

Sor

Gel gönül hüsnü halini bir bilir yarana sor
Bab-ı aşkın miftahını bir sahip irfana sor
Her tabip aşka yar olmaz ondan sorma ilacı
Suret hal derler masaldır hikmeti Lokman'a sor

Çekmeyen gafil ne bilsin nar-ı aşkın kıymetin
Çekmeye takat mı kaldı ben bu aşkın zahmetin
Gel sineme kıl temaşa sinemde bağı zeytin
Bağı hüsnün güllerini sümbül ü reyhana sor

Bir kalender meşrebiyem aynımda şal-ı aba
Ben bu aşkın abdalıyım nur u sırrı merhaba
Zülfü canana dokunma lütfeyle bad-ı saba
Sineyi ab u hayatı mürşid-i merdana sor

Der ki aşık gam yemezem gün bugün ferdalara
Geç geçende dem bu demdir düşme boş sevdalara
Nesimi'yem ibret olsun aşık-ı rüsvalara
Görenlerden ayrı düştüm durağı devrana sor

Elifce dedi ki...

Merhaba Çiğdem,tekrar hoşgeldin.

Adsız dedi ki...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Pamela anderson up close Management courses in birmingham