Çarşamba, Şubat 01, 2006

Rapor ..

gecikmeli olaraktan yaziyom ... kusuruma bakmayin arkadaslar ..

son günler öyle dolu dolu gectiki .. anlatilmaz yasanir, ama ben yinede anlatmaya calisicagim :)
Haftasonu hepten üsütük bir vaziyette salya sümük ders calistim, ayagimin üzerinede basamadigim icin yataktan pek cikmadim, yata yata calistim yani :)
Evdeki kizlar saolsun, biri melhem getirdi, biri buztorbasi buldu, onlarin sayesinde iyilestim ve ayagimdaki sis pazara dogru inmeye basladi, ve suan cok iyi, yani doktora gitmeme gerek kalmadi allaha sükür (disim hala sizliyor, ama onun da gecmesini bekliycem .. )
Ve galiba bende artik isten dolayi bukadar hassas olup hastalandigimi düsünüyorum .. herkez diyordu ama ben kulak asmiyordum .. ama galiba dogru .. nede olsa superwoman degilim .. (cok istesemde ;-))

Pazartesiyi en sabahtan anlatim :) sabah herzamanki gibi 4.30da ise gitmek üzere kalktim, gittim, ofisin önünden arabayi aldim, yolda is arkadasinida almam gerektigi icin önce ona ugradim, onu aldim, geri yola koyulduk, gidecegimiz yere otoban üzerinden gidiliyor, yaklasik 30km kadar uzakta buraya, anayola ciktik, arabadan tuhaf sesler gelmeye basladi, teker sürtüp duruyordu, biraz daha gittik sesler daha da cogaldi, otoban a cikmadan önce bir benzinlik var, oraya cektik bi bakalim ne var diye, indik baktik, teker yariya kadar inmis, biraz daha düsünürken teker tamamen indi :( saat sabahin 5 i, hava sohuklugu -15 biz donmakta, patronu ariyoruz cepten cikmiyor, malum o saatte anca iscilerini yolluyo ise, kendi misil misil uyuyormus .. biraz öyle kivrandiktan sonra benzinlige girdik (arabanin icinde oturalim dedik, ama olmadi, motor calisir vaziyetteydi ama birtürlü isinmadi ici), benzinlikte bekledik artik, patron beyimiz aradigimizi görür kalkar diye, her yarim saatte bir denedik duyar belki diye, ama nafile, öylece o benzinlikte 2,5 saat beklemek zorunda kaldik, gidecegimiz is yerinede haber veremedik teker patlak biz gelemiyoruz diye ..
saat 7.30 da nihayet patron benim cebi aradi .. diyalog aynen böyle :

Patron: hayirdir ne oldu bu saatte (cok uykulu bir sesle)
ben: Özer bey biz burda benzinlikte kaldik 2,5 saattir sizi aramaya calisiyoruz
patron: nasil yani, niye benzinlikte kaldiniz?
ben: haa pardon, sey arabanin tekeri patladi
patron: nasil yani (gene)
ben: tekerin havasi indi ... ?!?!
patron: haa iyi ben birazdan geliyorum

kapatti telefonu .. aradan iki dakka gecer bidaha arar

Patron: hangi benzinlikte kaldiniz ?
ben: otobana cikis varya, hani mcdonalds falan var bide orda
patron: haa anladim hemen geliyorum ..

aradan tam 45 dakka gecti, patron bey tesrif ettiler :(( bizi aldi ordan kendi birakti ise.
4.30dan 8e kadar bir benzinlikte öylece mal gibi oturduk anliycaginiz .. sadece oturduk ama ben öyle bir yorgundumki anlatamam .. isten geldim eve, saat 10da bi yattim, 12de zor actim gözümü, hemen kostura kostura sinav sonuclarini almaya gittim, netice positif, gecmisim istatistikten :)) ne sevinc ne mutluluk anlatamam!

Saat 14de öbür sinav vardi, genel psikoloji, ona girdim sonra, o pek parlak gecmedi, haftasonundaki hastalikli halime mi verim, dogru seyleri calismadigima mi bilmiyorum acikcasi .. 3 sorunun cevabini bilemedim, daha dogrusu ögrendim, ama hatirlayamadim .. yarim saat düsündüm ama nafile, birtürlü aklima gelmedi .. blockout gibi bisey artik .. iki tane sorunun cevabini karistirmisim, yani birinin cevabini birine, öbürününkinide öbürüne yazmisim (anladinizmi beni?)
Bakicaz artik yeticekmi gecmem icin .. yetmezse de sorun degil, pazartesi günü ayni sinava bidaha girebilirim (iki hak taniyorlar, ne iyi dimi :))
Cumaya da Antropoloji var, su son iki gündür ona hazirlaniyom deli gibi :(

Neyse, Pazartesi aksami sinavdan ciktim eve geldim, Patron aradi, arabayi servise götürmüsler, tamir olmus, beraber gidip getirelim dedi, beni evden aldi, gittik servise, bir saat de orda beklemece .. sonucta teker in niye patlak oldugunu ögrendik ..

hikaye su:
Tekeri biri bicakla sislemis .. patron kimin yaptigini biliyorum diyor (tahminen birini isten cikardi, o da erkeklige gurur dayadi, geldi öc aldi), neyse, gece sisledigini düsünüyorlar, ben is arkadasina gidene kadar az az hava sizmis, sonra delikler (2 tane imis ..) büyülmüs, anayolda da iyice hava kacirmaya baslamislar .. allahtan otobana cikinca olmadi .. valla karda kista kiyamette hic cekilmez .. allah korudu bizi vallahi ..

Arabayi aldik geldik, sonra ben anca buraya istatistikle ilgili güzel haberi birakim anca tumba yatak, sabaha kadar bebek gibi uyumusum ..

Kötü olani su .. uyku güzeldi evet ama ben cok önemli bir olayi unutmusum :(
Pazartesi Can i ugurliycaktik, yani Can sali sabahi türkiye ye gitti, bizde Pazartesi aksami on da toplanip ugurlama yapacaktik aksam .. yapan yapmis, ama ben horul horul evde uyuyodum :(
Sali sabah uyaninca aklima geldi .. eyvaaaahhh unuttum diye .. ama is isten gecmisti bile .. mesaj yolladim ama cevap gelmedi .. sanirim almanya numarasini kullanmiyor orda :((

Cok üzüldüm ... ne aksi bir gündü ...

Dipnot:
Bana birakmis oldugunuz o seker tatlisi commentleriniz icin cok ama cok tesekkür ederim .. cok ama cok sevindim ..

9 yorum:

TugCe dedi ki...

Commentlerımız her zaman seninle..
Valla bana kalirsa sen bu isi birak,seni gercekten cok yoruyor..Baska bir is bulmaya calis yada, bulursan ona gecis yaparsin..
Sen de benim gibi doktor son caredir diyenlerdensin galiba..
Benim de gectigimiz 2haftada, her gun 2-3 kere durup dururken burnum kaniyordu.Herkes doktora git dedi..Sirf kotu birsey duyarim diye gitmedim..Hani bisey olcaksa bile kimseye gunlerce uzuntu vermeden olsun isterim ben.
Ama gecti burnumun kanamasi:)
sana diger sinavlarinda da cooook basarilar.

mehmet livvarcin dedi ki...

comment konusundaki duygularını anlayabiliyorum ;) kötü bir gün geçirmişsin cidden, Can olayına da üzüldüm, ama sağlık olsun, gönüller bir olsun, üzme tatlı canını

Gün dedi ki...

Geçmiş olsun, teker patlaması benimde en korkulu rüyalarımdan biridir, allah korumuş.

CigDem dedi ki...

Tugcecim gecmis olsun, burnum kanamasi deyip gecme ama, (sende benden betersin yane :)) sonradan daha kötü bisey olmasin da .. üzme bizi bos yere :) ben dis agrimi daha fazla bekletemiycem galiba, en yakinda zamanda disciye görünmem lazim :( )hic sevmem)
Is konusunda hak veriyorum, simdi dönem tatili var, idare ederim, ama ders basladiginda baska birsey düsünmem gerekecek sanirim .. bakicam artik ..

Mehmet,
saol, artik üzmemeye calisiyorum, baska care yok sonucta :) ders almaya bakiyorum sadece! Haa bide en kötü günüm böyle olsun, baska bisey istemem .. daha kötüsü artik sinir yapar anca!

gün,
cok saol, valla benim ilk kez basima geldi, gercekten korkunc, allah tan otoban a cikmadan oldu diyorum sürekli .. hic düsünmek bile istemiyorum neler olabilecegini .. :(

nurbeyaz dedi ki...

Gecmis olsun Cigdem. tekerler arabada beni en cok tedirgin eden sey.iki kere teker patlattim, ikincisi korkunc bir kazaya sebep oldu.neyse sen ucuz atlatmissin, gecmis olsun.(bu arada bir sene boyunca surekli benzincide teker sisirerek patlak bi tekerle idare ettim, manyaklik iste ne diye tamirciye gitmediysem)Sevgiler

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot!
»

Adsız dedi ki...

What a great site Portsmouth webcam financial planning example Download dvd media player camera d70s digital nikon slr certified financial planning courses in virginia choosing a waterbed Sharp fax machine owners manual ux300 Wondering you use botox breast feeding 50mg generic viagra

Adsız dedi ki...

Very nice site! Xanax amount for management of anxiety paris hilton naked video Voip pc phone A phone number for ephedra Uniden scanner headset combo pack insurance business drivers Zithromax trimester Cheap calls to malta yasmin Yasmin ju jest

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »