Perşembe, Mayıs 18, 2006

Hayat devam ediyor ...

yaaa...
uzun zaman oldu, öyle bir ara verdimki .. kendim de sasiriyorum aslinda :)
yok cok severek yazi birakiyorum buraya ama kendimi hayatin akisina bir birakinca, basimi kasiycak bile vakit bulamadim :(

Gelismeler oldu, degisikler oldu, hayat devam etmeye devam etti :)
Sabahci temizligini biraktim nisan dan bu yana, artik haftada iki gün aksamlari gidiyorum temizlige, pek yorulmuyorum, eh fazla para da almiyorum malum.

Yeni sömestr basladi, gecen sömestre bakarak cok daha yogun gidiyoruz dersler de, dört sinav ve bir ara sinavi var bu sömestr de, haril haril ders calisip kitap okuyorum, bu sömestr istatistik II görüyoruz, gecen sömestrden daha beter .. zaten ilkini fazla anlamamistim simdi hepten kafam karisik, allah yardimcim olsun diyorum ..

Gökhan tatilden döndü, ama birsürü yeni haberler le döndü, simdi yine türkiye de, bu sefer temelli, türkiye de doktora teklifi almis, ve degerlendirdi, döndü vatana, umarim onun icin herseyin hayirlisi olur, o gitmeden arkadaslar la bulusup veda yemegi düzenledik, son günlerini doya doya gezerek gecirdi aldigim haberlere göre :)
O simdi Türkiye de (aslinda "o simdi .." film serisinin yeni bir bölümü olabilir bu :))

Benim le ayni bölüm de okuyan Canan benim yurduma tasindi, Christina nin yanindaki oda da kaliyor, yakinda bu yurdu Türkler yurduna cevirecegiz herhalde :)

Göttingen e bahar geldi, iki hafta yirmili rakkamlarin üstündeyik, ama bu hafta basindan beri yagmur yagiyor, ama hava hala ilik .. hava durumunu da vermis oldum :)

artik öyle büyük aralar vermemeye gayret edicem .. yine resimler le yazilar la burda olurum, eskiden oldugu gibi, özlemisim yazmayi :)

yeni yazi birakmamama ragmen yinede blogumu hergün ziyaret edenlere tesekkür ederim ..
Allah hepinizi korusun ..

Cigdem

4 yorum:

TugCe dedi ki...

Hosgeldin, ozlemistim seni:)

kalem dedi ki...

eee cok sükür yani :)

kendi bloguna hosgelmissin dostum :) depoladigin enerji ile en az 6 ay kesintisiz yazarsin artik...

bu arada ,bende blog acmayi düsünüyorum fakat... biraz üseniyorum.... hmmm bakalim artik ;)



sanli Atam anitindan bir cakil
sökemezler devrimlerin var iken
vatan topragina seri tohumu
ekemezler devrimlerin var iken

beyni bozuk dis bilese kastina
can veririm el degdirmem büstüne
seriat rozeti gögsüm üstüne
takamazlar devrimlerin var iken

devrimin gündemden kalkamaz rafa
nutkundaki sözü almaz her kafa
özgür türk kadini kara carsafa
sokamazlar devrimlerin var iken

nöbetle bekcidir general eri
vatan bütünlügüne koyarlar seri
hedefin akdeniz dönüp de geri
bakamazlar devrimlerin var iken

ilham aldik hitabindan yazindan
mahsere dek gidecegiz izinden
ödün yoktur laikligin tezinden
cikamazlar devrimlerin var iken

Mahmut Erdal sil gönlünden pasini
sariga kul etme kafa tasini
mesalen yaninda gaz lambasini
yakamazlar devrimlerin var iken

Mahmut Erdal

Adsız dedi ki...

yüzünden gülümseme eksik olmasın

Adsız dedi ki...

best regards, nice info Topical acne medicine Land recall rover Lesbian panty sniff car cover