Salı, Mayıs 15, 2007

Bana da birtürlü yaranilmiyor.
Hava güzel olunca, cok sicak diye yakinir dururum, kötü oluncada, biktim bu havadan diye yakinir dururum.
Ne istedigini bilmeyen bir insanin hali bu olsa gerek.

Sabah 8de manyakca bir mide agrisiyla uyandim, her an kusabilirm korkusuyla kendimi tuvalete attim,
nitekim kusmadim, ama mideme giren kramflardan dolayi ayakta duramadim, yere oturup sohuk terler döktüm. Bir ara agladigimin farkindaydim, manyakca agriyordu, demismiydim? Kendi kendime, acaba kan mi kusucam dedim, sonra da, yok canim, birde hastalik hastasi olmam eksikti diye, kendimin bazen nekadar abartabilecegimi farkettim, ve kendi kendimi sakinlestirdim. Sürüne sürüne gidip yattim yatagima, midemin icinde sanki kocaman bir tas vardi, ve o tas mideme sigmadigindan dolayi baski yapiyor ve midemi agritiyordu, agriyi busekilde iyi tanimlamis olurum sanirim. Ellerimi mideme bastirip, uykuya dalip uyandigimda bu agridan kurtulmus olmayi dileyerek vaktin gecmesini bekledim.
Saat 13e kadar uyumusum, telefonun calmasiyla uyandim. Ilk uyandigimda mideme kulak verdim önce, sonra acaba rüyami gördüm, aslinda midem agrimiyormuydu falan oldum, ama gercekten agridigini hatirladim yeniden. Simdi iyiyim galiba, arada bi sanci seklinde agri geliyor, ama nefesimi tutunca kayboluyor. Hatta aklima getirmeyince agrimiyor gibi bisey yani.

Kampüse geldim, bir ara Doga ile telefonlastim, aksam cay a gelmesi icin ikna etmeye calistim, fakat Doga herzaman cok dolu dur :) önce evet dedi, sonra aradi, Bisikletin tekeri patlak, önce onu yaptirmam lazim, aksam ise gidiyorum bide, en iyisi baska zaman geleyim dedi. Acikcasi benim cay davetimi hemen kabul etmesine sasirmistim, aahh vakti varmis falan oldum, o yüzden sonradan arayip iptal ettiginde cokta fazla üzülmedim :)

Eve gidesim yok bugün, Kampüs sinemasina gitmeyi düsünüyorum, 19da basliyormus, geceye kadar oyalanirim, eve gidince de uykum gelmis olur, iyi olur.

Hic tadim yok bugün, mide agrisindan da diil, bilmiyorum niye, bazi seyleri anlamaya basliyorum, ama anlamamayi tercih ederdim aslinda, evet cok sifreli konusuyorum, ne diye her biseyi dökeyim ki buraya, dökmiycem artik, neyse, bircok seyi kendimce yormaya, tercüme etmeye basladim, benim anlayacagim dile getirdigim seyler oldu, gözden gecirdigim, farkina vardigim, bir gözüm körmüs ama görmeye basliyormus gibi artik sanki, bazi seylere cok büyük önem ve deger vermisim, vermemem gerektigi halde.

Ne bileyim birtakim karisik durumlar iste, cik isin icinden cikabilirsen, hic tadim yok.
Ben yalnizmiyim? Gaffur dan duyup da cok güldügüm bir cümle bu, ama kendim icin kullandigim da hic de gülesim gelmiyor, gercek geliyor, sanki Gülse Birsel beni düsünerek senaryo ya koymus bu iki kelimeyi.
Ben Yalnizmiyim? Galiba Evet.

Anonim, bakarsin bi gelen gecen olur.. hii ne dersin? Beklemeye deger bence.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

alles wird gut cigdos! sabreden dervis muradina erirmis.

Dost

Adsız dedi ki...

Bekle istersen. Keyfin bilir cidoş.
Baktın gelmiyor. Sende durma çık gel. Ha gelirkende bir rittersport alsana. Çikolata krizim tuttuda. Karşılıklı yeriz be anacım. Fenamı olur. Birazda beklenen beklesin biz bekleyenleri. Yoksa beni beklemörmusun... yok.. beğenmörmusun değilmiydi o aman neyse işte

CiğDem dedi ki...

Anacim bide anonim olarak mesaj birakmazsiniz iyi olacak :)

saolun, varolun, Rittersport size feda olsun ;-)

.. gidelim Gaffur ..