Perşembe, Haziran 28, 2007

Ayisigi ..

Bundan yaklasik bir ay önce, bir gece, catidaki penceremden disari bakarken Dolunay oldugunu farketmistim, ve bir Lamba kadar parlak olan Ay in etrafini tül seklinde bir bulutun yavas yavas sardigini gördüm. Görüntü okadar muhtesemdi ki, resmini cekmeye calismistim. Bazi resimler güzel de oldu sanirim .. evet paylasima aciyorum :)


Bu gördügüm ilk hali, bulutlar ay i yavas yavas dolamayi basliyordu



Biraz zoomlayip cekmeye calismistim, güzel oldu galiba




Burda bulutlar ay i yutmak üzere iste





Ve Ay kayip, daha önce ay in bulundugu yerde sadece gri bir bulut bezi kaldi .. inanilmaz bir görüntüydü, tipki korku filmlerindeki gibi :)
Bizim evde aynen "Psycho" filmindeki eve benzedigi icin, gercekten korkunc bir manzara olusmustu.

2 yorum:

TugCe dedi ki...

birden aylardir kaybettigim izini buldum:)
özlemisim seni.

CiğDem dedi ki...

bilmukabele Kardescanim :)