Salı, Haziran 05, 2007

Bir insan kütüphanede ne yapar sizce???

Benim ne yaptigimi söyleyim size ... dizi izliyorum :-)

Bilgisayarin basina gectim, kulakliklari taktim ve Yaprak Dökümü nün son 4-5 bölümünü izliyorum ... Insani bagliyor dizi resmen, Ferhunde nin cadiliklarini izlemeye doyamiyorum, izledikce gicik kapiyorum kendisine, bulmussun fistik gibi aileyi ama hala fitne fesatlik pesindesin! Hele o Oguza mikrobuna ne demeli??? Acayip dayak atasim geldi söylim yani! Hele o iki bacinin o sülük Oguz icin yaptigi rekabete ne demeli ... Yarabbim revami yaa ..
Arada bi ciglik atmak yada gülmek yada feryat etmek geliyor icimden, dizinin temposuna kapilip, kendimi zor tutuyorum, etrafimda bir sürü insan var, ayip olur herhalde :)
Bu diziye de annem alistirdi beni, kendisi hayranidir bu dizinin, onun sayesinde bende izlemek zorunda kalmistim, simdi de kopamiyorum!
Ama hos bir dizi, bikmistim bütün bu kösklü, villali, altlarinda pahali jeepli, janjanli masal tarzindaki, gercek hayattan kopuk dizilerden. Hayatin bazi gercek yönlerini aciga cikaran bir dizi olmus bence, romani da okuyasim geldi dogrusu.
Bu arada dikkatimi cekti, su anda Türkiye de oynayan cogu dizilerdeki kizlar gayri mesru yoldan hamile ler (simdi kesin bu son kelimelerde yanlis vardir, özür), hepsi evlilik disi iliskilerden hamile kaliyorlar. Cok ilginc bir durum bence.
Hala namus/töre cinayeti islenen, bir sevgilin in (veya sevgiliyle evlilik öncesi yakinlasmanin) günah oldugu bir ülkede, böyle seyler iceren dizilerin olmasi hayretler icinde birakiyor insani.
Yoksa türkiye gelistide, ben burdan göremiyormuyum acaba???
Nasil oluyor anlamiyorum. Pekte iyi örnek olmuyor bu diziler bence, özenenler falan olabilir yani bilmiyorum.
Haa bide dizilerin cogunda erkekler artik trasli degilde üc günlük sakal birakmis bir sekilde ler genelde, galiba bizi birseylere hazirlamaya calisiyorlar?!! Hani sakalli herifler falan, bilmem anlatabildimmi? Daha cok Taliban lara has bisii olarak görüyordum sakali yani.
Sevgili yapimcilar, Türkiyenin sakalli heriflere ihtiyaci yok, tercihimiz sinek kaydi .. lütfen!

Topluma iyi örnek olmak gerek. En cokta Türkiyenin yasadigi veya yasattigi bu son günlerde.
Neyse, aksam aksam alemin derdi beni gerdi.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Haklısın Çidocum. Bu diziler genç kızlarımıza kötü örnek oluyorlar. Anne babalara buradan çağrımdır."Kızlarını izlemeyen, dizini izler"

CiğDem dedi ki...

dogruca bir laf olmus yani :)