Cumartesi, Haziran 09, 2007

haydi bir soru daha, bir insan haftasonunda ne yapar sizce?

Derse girer desem simdide :) nalet olasi bir blokseminere katilmam gerekiyor, disarisi sicaktan kavruluyor ve bizler kös kös sinifta oturup hocayi dinliyoruz. Dünden yarina kadar sürecek, canim burnumda gercekten, uykusuzum bide, hic cekemiyorum, yarin aksami iple cekiyorum!

Bu arada Göttingende büyük misafirler agirlaniyor su ara :) Cansucuumun amcasi ve yengesi geldiler Ankara dan, Persembe gece den beri almanyadalar ve Pazar gecesi dönüyorlar geri. Ucuz bilet bulup 4 günlügüne gelmisler. Ikiside cok seker, hele amcasi bizi gülmekten kirip gecirdi dün gece :) Cansunun yurdun un bahcesinde gece öyle bir cay muhabbeti yaptik ki, degmeyin keyfimize, kahkahalarin ardi arkasi kesilmedi.
Gece bir Partiden gelen müzik seslerinden ilham alarak, Cansunun amcasiyla yengesini bide Partiye götürdük, ee taa türkiyelerden gelmisler, söyle yüzde yüz bir almanya gezisi olsun dedik, Ispanyol ritmleriyle nede güzel kiviriyordu ikisi :) bizde fena degildik yanee.
Güzel bir gece oldu, Dogaciim, Gökbisim, ve Senol da vardi, tekrar edilesi bir geceydi.

12.45 e kadar ögle molasi var, sonra ders devam edecek, bu sicakta yemek dahi yenmediginden, birazcik internete gireyim dedim, degisiklik olsun, dermisim :)

P.S.: Türkiyeden taze taze gelen yesil erikler, yeni dünyalar, kuru yemisler, tuzlu tatli pastalar afiyetle yenip ohhh bee cekildi :)

5 yorum:

kalem dedi ki...

dostum cigdem naber nasilsin :)

evet benim, kalem :) uzun bir aradan sonra yine hortladim!

dostum skype ina dün bir davetiye gönderdim .. umarim almissindir..


anlatacaklarim var!.. ehh onca zaman gecti aradan ... elbet anlatacak 1-2 seyim vardir degil mi :)


görüsmek üzere cigdem

CiğDem dedi ki...

Sevgili kalem ..

yasiyorsunya :) bir an hayatindan endise ettim!
Anlatacak cok seyin olduguna eminim, hatta tahminler bile yürütüyorum suan ;-)
Suanki evimde Internet yok, Üniversiteden de sykpe girisi yapamiyorum, yani bana ulasabilmenin tek yolu email yazmak.
Dilerim üsenmeyipte email atarsin!

görüsmek üzere!

kalem dedi ki...

yok yok üsenmem dostum :) fakat email adresini bulamadim ... ?

CiğDem dedi ki...

Desene artik email adreslerimiz bile silinmis sende .. sitem etmeliyim kusura bakma yani ..
Profil kismina emailimi biraktim, yani Profili tikla, orda görürsün ..!

Hadi bakalim :)

kalem dedi ki...

ehh sitem etmekte haklisin cigdem ama önce story imi dinle :)


emailini aldim hadi bakalim :)