Çarşamba, Haziran 27, 2007

ohh bee havalar sogudu benim de moralim yerine geldi.
Sicaktan daral gelmisti yani, sürekli sIkInti basiyodu beni, her sabah terleyerek uyanmak, sicaktan evde duramamak .. olmuyodu böyle .. umarim sohuk havalar biraz daha sürer.
Sanirim Türkiyede yasayamazdim, yaz aylarinda 40 derece ve üstünde sicaklar yasanan bir ülke bana ne kadar korkunc geliyor, anlatamam size. Ama kutup ta yasaya bilirim herhalde :) Norvec yada Skandinav ülkelerinde .. evet bu olabilir :)

Neyse ya, dün sinavlara kayit yaptim, toplam dört sinav vericem bu dönem, ikisi sözlü ikiside yazili, suan tek mesguliyetim sinavlara hazirlanmak, hepsini alabilmeyi umuyorum, cünkü ozaman dört dönem icinde bütün gerekli sinavlari vermis oluyorum ve rahat rahat Hauptstudium a (Türkcesi ne bunun?? bilmiyom) baslayabilirim besinci dönemde. Aaa bide Istatistik var, korkulu rüyam benim, onu simdilik rafa kaldirdim, eger bu dönem Istatistik II yide yapmaya kalksaydim geri kalan sinavlara yeterince calisamiycaktim, bu yüzden Istatistik sinavimi altinci dönemde vermeye karar verdim. Kafam karismadan hazirlanabilecegim ozaman.

Eylül ün ortasina kadar sürecek sinav zamani, ilk sinav 1.8. de, ikincisi 7.8.de, ücüncüsü 27.8.de, ve son sinavim 11.9.de, herhalde son sinavi verince giderim ailemin yanina, Ekim de yeni dönem basliycak, yani uzun bir sürede "tatil" olmiycak ama hic yoktan yine iyidir.

Gelecek dönem tatilinde staj yapmamiz gerekiyor, simdiden heyecanlandim, nerde ve nasil bir staj yapacagima karar veremiyorum, aslinda niyetim Hastane psikologluguydu ama ilerde is imkanlari cok iyi görünmüyor, Üniversite bitince birde terapist olabilmek icin okula gitmek gerekiyormus, okulda 5 yil sürüyor ve okul ücretlerini kendim ödemem gerekiyormus, bunu üniversiteye baslamadan önce bilmiyordum, saniyordum ki, üniversite bitince direk terapi yapabilecek uzmanliga sahip olacagim.
Yani evdeki hesap carsiya uymadi.
o halde baska napabilirim derken Insan kaynaklari (Arbeits- und Betriebsorganisation) geldi aklima, yani uzmanligima o yönde agirlik vermem mantikli geldi, Üniversiteden sonra iyi bir is bulabilecegimi de düsünüyorum, Uni bitince ayriyeten bir ögrenim görmem gerekmiycek, altinci dönemden sonra agirlikli olarak bu konuyla ilgili dersleri almam gerekiyor.
Iyi bir sirkette staj icin yer bulmam gerek simdi, bir yere saglam kapak attim mi, uniden sonra isim daha daha kolaylasir, yani anliycaginiz gercekten cok heyecanliyim, yeniden is hayatina atilmak, bu bir staj bile olsa sadece, cok heyecan verici bir durum.

Ilk önce su sinavlarimi vereyim de basariyla :) dereyi görmeden pacalari sivamaya basladim yine :) biraz fazla tezcanliyim galiba, birseyin hayalini kurunca hemen olsun istiyorum, bekleyip sabretmek iskence gibi geliyor. Cok ama cok fazla sabirsizim :)

Bugün gecen yaz türkiyede sürekli söyledigimiz bir sarki geldi aklima, Ankarada Anitkabiri ziyaret etmistik, Gökhan, Ilknur, öznur ve ben, sonra Taksiye binmistik, Takside de bu parca caliyordu, sabah kahvalti yaparken o an geldi aklima, Taksiciye radyonun sesini biraz acmasi icin rica etmistim ve bende söylemeye baslamistik, tabiiki kimse bana eslik etmedi :) bizimkiler bana gülüp durdu, Gökhan da Delikiz demisti :)
nerden geldi aklima durup dururken bilmiyorum :) ama bütün gün gülümsememi sagladi kafamin icinde o tatli hatira ..

Simdi o parcayi merak ettinizmi???? ehh iyi delikiz olduguma göre yine söylerim :))

Lay la lay la lay sen günes ben ay annemde seviniyor ..
ha ha ha ha hay gercek bir prens dizlerimde uyuyor ..

Gülben Ergen in süper parcasi :)) bayiliyorum bu parcaya, civil civil melodisi var, insana nese asiliyor :)
Gökbise bu parca beni cagristiyor, telefonunda bu parcayi benim numarama kaydetmis, yani ben Gökbisi arayinca bu parca caliyor, ve telefonu acinca Gökben kendini müzige öyle kaptirmis oluyorki, alo demeden bana bu parcayi söylemeye basliyor :))

Burdan da o Takside bu aniyi benimle paylasan canim arkadaslarima cok ama cok tesekkür ederim ..!

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Aman be ya cidocum hayal kırıklığına uğrattın beni ya. Erkan Oğur dinleyen birisi nasıl olurda Gülben Ergen dinler anlayamadım. "Bu ne yaman çelişki anne":). İnsanın zevki bu kadar zıt kutuplarda seyreder mi şekerim. Bu ruh halinin psikolojide bir adı var mıdır acaba. Yok yok bu sen olamazsın. Sınavlar bunalttı seni. Neyse okul bitince yine aslına dönersin gibi geliyor bana.

CiğDem dedi ki...

Dinlerim tabii ne var bunda??
Eger bir Yolda takilip kalinirsa, Hayatta(n) cok sey kacirabilir Insan.
Hayati dolu dolu yasayabilmek icin, hayatin sundugu herseyden en az birkere tadmalisin, ve bu hayatin her alaninda öyledir, ne buluyorsan gör, tad, dinle, yasa ..

Sende yap bence, iyi gelebilir :-)

Adsız dedi ki...

E yani aşk olsun çidocum. Hayatı dolu yaşamak yada çok yönlü yaşamanın yolu Gülben Ergen dinlemekten geçiyorsa ben almayayım sağ ol.Mümkünse kaçıversin yani. Bu dolu yaşamak deyimide biz gençlerin dilinede dolanıvermiş, ne demekse. Yapılan her şeyi mazur göstermek için ilk aşamamada başvurduğumuz içi boşaltılmış bir cümle gibi geliyor bana be şekerim. Ne bilim psikoloji gibi derinlikli bir konuda eğitim alan birisinin Gülben Ergen yerine (Bu bir ikon tabi. Onun şahsında kendisine benzer yoz durumların bir simgesidir bu hatun)hayatı dolu yaşamak adına daha nitelikli şeyleri dinlemesini beklerdim. Çok mu alınganlık gösterdim nedir. Aman be ya dinleyiver gayri ne olcek. Hayat boş, Gülben Ergen dinle coş.:)

CiğDem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
CiğDem dedi ki...

Hayati dolu yasamak bence, herseye önyargisiz ve kuralsizca yaklasmaktir, bu Gülbenciim icinde gecerli :) Bu ici bosaltilmis cümleyi kullanma sebebim, moda oldugunu düsündügüm icin degilde, anlatmak istedigim yasam anlayisimi en verimli sekilde ifade ettigi icindir.
Hem benim Kibariye, Ferdi Tayfur, Sibel Can, sonra efenim Mustafa Topaloglu vs. dinlemisligim bile vardir (dinlerken mutlu oldugumu ve zevk aldigimi bile hatirliyorum), ve daha birsürü Erkan Ogur dinleyen birinin müzik tarzina uymayan yorumcularida.
Sor hele niye?!
Cünkü her an hersey kulagima hos gelebilir :) Müzik okadar güzel ve genis yelpazeli birseyki, eger birseyi bana yakismaz diye geri cevirip bir kerecik bile olsa dinlemezsem üzülürüm sonra herhalde.
Psikoloji okuyan birinin sadece nitelikli seyler dinlemeside pek mantikli olmaz degilmi? Baska insanlari anlayabilmek icin, onlar gibi düsünebilmek icin, onlarin ilgi alanlarinida girmek lazim, cünkü herkez benimle ortak zevklere sahip degil ve herkezin ilgi alanlari cok farkli, simdi ben kendime bir tarz cizip, zaman zaman o tarzin disina cikmazsam, eksik kalan yanlarim mutlaka olacaktir, etrafima bir koza örüp icinde yasarsam, Dünyanin vede Hayatin bana sundugu herseyden mahrum kalabilirim.
Onun disinda, Hayati dolu yasamak adina nitelikli seylerde dinliyorum tabiiki, ama bu farkli tarzda yorumlara kapaliyim anlamina gelmez degilmi?
Yabanci müzigi de cok severim, Tecno ve heavy metal haric dinleyemeyecegim sey yoktur, her dilde, her sekilde, her tarzda, garip CD kolleksiyonlarim vardir mesela, ama her albüm, yani her tarz, hayatimin ayri bir ani icindir, her ayri melodi ayri bir hissiyatin tercümani yada melhemi dir gerektiginde.

Ayrica zit kutuplarida severim :)

Selamlar .