Salı, Eylül 18, 2007

degismeli ..

.. dedim ve blogun görüntüsüyle söyle bi oynayiverim dedim!
Sanirim iyi bir is cikardim, sizce??
Benim Hosuma gitti bu yeni stil, biraz daha klasik veya agir baslimi ne desem .. yani öyle bisii, siz anladiniz ne demek istedigimi :)
Eski hali biraz fazla kücük kiz cocugu isiydi, ama blogu ilk kurdugumda öyle biseye ihtiyacim vardi sanirim, ikibucuk yil önce! Vaay be baya da olmus yazmaya baslayali.
Blogun görüntüsünü degistirirken eski yazilara göz attim ve bu son ikibucuk yil icinde neler olmus birdaha okudum, bazi seyleri unutmusum bile :) Insan hayatin akisina cok cabuk kaptiriyor kendini, sonra da bir bakiyor aradan aylar yillar gecmis!
Sabah eve geldim, yani annemlere, 27 Eylüle kadar burdayim, kesintisiz internet de var, gel keyfim gel :) ayin 27 inde yeni odamin anahtarini teslim alicam, onun icin dönmem gerekiyor. Daha dün geceye kadar evde bütün esyalarimi paketledim ve bir kat asagiya tasidim, hani catida kaliyorumya, sonra tasinirken hersey daha cabuk olsun diye simdiden hazirlayayim dedim.
Insan zaman icinde nekadar esya yigiyor eve, bunu birkez daha anladim. Simdiki evime tasinali birsürü gereksiz ve gerekli esya almisim, ivir zivir falan filan, nereye koyacagima sasirdim toplarken, hatta bazi seyleri hic kullanmamisim, alip dolaba koyup unutmusum ve dün bulunca aahh budami vardi bende falan oldum :)
Sanirim kadinlari özgü bir durum bu, yoksa erkeklerin de varmi esya alip evi depo gibi kullanma huyu?
Varsada ben bilmiyom :)
Iyi günler hepinize ve yarin görüsmek üzere!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba
link değişimi yapalım mı
gunluk tekil ziyaretcim 250-300
http://hepinizindoktoru.blogspot.com
Dr.Oktay
oktaytolga1969@hotmail.com

DogaBöcük dedi ki...

Bu yukardaki ne cigdosss??

CigDem dedi ki...

dogaciim .. tam olarak neyi kastettigini bilmeyoom :(
commentimi yoksa beim yazimi mi?