Cuma, Aralık 21, 2007

Canta, Pabuc, Beklemek ve yorulmak ..

Almanyanin büyük Katalog magazalarindan biri olan Quelle den bir Canta bide yeni Pabuc ismarladim. Pazar gününden bu yanada hergün ha geldi gelicek diye camin agzinda bekliyorum.
Bugün dayanamayip telefon actim, paketnumarasini aldim, sonra postaneyi aradim vs. bir sürü görüsme yapip bana dogru yola ciktiktan sonra, yolundan cikan Paketin izini sürdüm.

Göya Carsamba günü biri gelmis mis, ama beni evde bulamamis mis .. halbuki Carsamba günü bütün gün evdeydim!! Bu kadar yalan a Oha diyebiliyorum sadece, simdi Paket büyük Postanede benim gelip almam icin depoya konmus. Niye böyle yapiyorlar anlamiyorum, sinirlerim inanilmaz bir derecede gerilmis durumda, her an birine catabilirim!

Niye böyle durup dururken Canta Pabuc ihtiyaci duyduysam, yalnizca allah bilir, beni her türlü ucuzluk ve indirime kanan bir kul olarak yaratan o. Noel indirimide bunlardan biri, sanki noel cok umrumdaymis gibi, hafiye gibi indirim kolluyorum, neme gerekse, evde canta ve pabuc koyacak yer kalmadi, her yere sokulmus durumdalar ama ben sanki dünyanin bütün parasi bendeymis gibi yenilerini almaya gerek duyuyorum! Eh Cigdem, sana bisey dememeli artik, zaten laftan anlamiyorsun, ayin sonunda ac kal da, görelim bakalim Cantayla Pabuclarimi yiyon yoksa kalin kafani mi!

Ahada niyeti bozmami saglayan canta, uzun süreden beri gözüme kestirip, muhakkak bir indirim olur diye bekledigim Canta. Pek bi seyin parcasi degil kendisi ama indirimli iste :) Psikolojik olarak iyi bir alisveris yaptigima inandigim sürece hic pismanlik duymuycam sanirim. Bu arada benimkisi siyah olani.

Bunlarda Cantayla beraber ismarladigim Pabuclar. Sportif biseye ihtiyacim vardi, bunlarida öyle ucuz görünce dayanamadim, hem bide 15% lik indirim yapiyolar noel sebebiyle, Posta ücreti bedavaya geldi. Aslinda direk ayagima gelecekti ikiside ama Postacinin gazabina ugradik iste, simdi gidip kendim almam gerekecek, birazcik yorulcam artik ama neyse, indirimli :)
Ve artik yeni Cantam ve yeni Pabuclarim var, sanirim her kadin icin güzel bir olaydir bu :)

Ben bugün ailemin yanina gidiyorum, Paketi yolda tren istasyonuna giderken almaya karar verdim, alip trene binip gidiveriririm. Bu Bayramin Yilbasina yakin denk gelmesi cok güzel bisii, gecen yil da cok iyi olmustu, hem Bayram hem Yilbasi ailemle gecirmek cok güzel oluyor. Ayrica bizimkilerin yilbasi günü dogum günleri olmasi olaya ayri bir renk katiyor, ailece gecirdigimiz yilbaslari herzaman cok güzel oluyor.

Evden yazmaya zaman bulabilirsem görüsürüz artik ordan!

Hepinize Iyi Bayramlar dilerim .. bu Bayram ve her Bayram hersey gönlünüzce olur Insallah ..!

2 yorum:

kalem dedi ki...

bayram, dogumgünleri, yilbasi.. 3'ü bir arada :)

o halde daha nice saglikli , sihatli , huzurlu bayramlara/dogumgünlerine/yilbasilarina :)

ayci dedi ki...

ben bu bayram TR´deydim!
oh ne kadar güzeldi.
yilbasini sorma - metro ve dolmuslarda gecti :)

birde OTTO vardi degil mi...teksidini yatirmam gerek bir kac gün sonra iyi oldu hatirlattin ;)