Perşembe, Aralık 06, 2007

kurabiye pish ...

agzima düsh :)


burasi Tarcinmi kokuyor ya??? hayalmi görüyorum .. yoo nayir nolamaz ... tarcinli kurabiye buuu ...

annemlerdeyken bi aksam koltukta anakiz gerine gerine yatarken hadi kurabiye yapalim dedik :) evet durup dururken .. hangisini yapalim derken karar veremedik .. e hadi ozaman hepsinden yapalim dedik .. kurabiye macerasi öyle baslayiverdi :) iki ay oluyor kurabiyeler yapilali, yerlerinde yeller esiyor artik, lezizdiler .. biraz fazla lezizdiler .. kalcalarda aynen fazlalik olarak yerlerine kondular ;) Resimleri ziyan olmasin diye en sonunda bilgisayara yükledim!


simdi uzun uzadiya kurabiyelerin cinsi falan yazmiycam, eger illa istediginiz tarif olursa veririm .. isteyin yeter :) ... alttakiler findikli ... mmmhhhhh ... üsttekilerde Hindistan cevizli .. tutmayin beni ...




son olarakta nazli gelin kiz havasinda poz veren kurabiyelerimiz :) taataaaataaaaam ... baka baka doymayin ... kendiniz yapinda yiyin ... :)


4 yorum:

ayci dedi ki...

eh masallahhh bu kadarida cok degil mi :)
off bende cok severim kurabiye´yi! Simdi birde WEIHNACHTTEEEENN gelince - off ben hemen bir noel pazarina gidip, taze taze yemem lazim...ha evet aslinda kendimde yapabilirim ammma - firinim yok :(

CigDem dedi ki...

canim cok görünüyor evet ama, bizim mahalle ve benim uni doydu bu kurabiyeler le :)
Weihnachstmarkta gitmek cok tehlikeli, bilimum kokular sarmis heryani, ben kendimi tutamayip, kavrulmus fistik, pamuk ve elma sekeri komasina girebilirim her an :)

Evinde firin olmamasi cok kötü, bence her eve bir firin lazim, gerisi bos ;)

ayci dedi ki...

valla kötü ama ev dedigin zaten bir oda, allahtan 6 ay sonra bitiyor okul mokulda - dogru düzgün bir eve kavusmayi diliyorum!

bu arada ben seni sevdim :) sevebilirim dimiii :)

CigDem dedi ki...

Olsun canim, kendini icinde güvende hissettigin sürece, bir odacik bile bir ev sayilir :) yakinda bir eve kavusacagina cok sevindim ama, 6 ay dedigin hemencik gecer,bende cok cektim eski kaldigim yurtta, minicik odanin icinde, duslar mutfaklar ortak, gerci suan yine ortak duslu bir yurtta kaliyorum ama kendi mutfagim var, hemide firinli :))

Dayan ayci ;)

tabii sevebilirsin beni, bak ben seni severken sana sordummu? yooo :) arsiz arsiz sevmeye basladim iste :)

öptüm seni