Çarşamba, Aralık 05, 2007

son bir sans ..

Lotto jackpotu kirilmadi, hatta 43 milyona cikti .. bende bidaha oynadim, yoo hayir busefer tuttururum demiycem, son kez öyle büyük büyük konustum elde var sifir :)
ama ümitliyim napim belki tutar diye de heyecanlaniyorum, allahim nolur tutsun!!!Calis Calis, hic yol alamiyorum, kestirme yoldan bütün sorunlar hallolacak tutarsa ... tamam alin teriyle kazanmis gibi diil ama, tutsun, söz hayir da isliycem o parayla, sadece kendime harcamiycam, birsürü hayallerim var, iyi ve hayirli seyler icin harciycam en büyük kismini, yeterki tutsun ya.
Bütün paranin bana tutmasi gerekmiyor, birazcigi tutsun o bile yeter, annemlerin ihtiyaci oldugu miktari onlara veririm, gerisiyle yine hayir islerim, kendime birsey istiyorsam nolim, gercekten istemiyorum, annem babam, onlar icin.

Aksama görecegiz .. nolcak .. tutsun tutsun tutsun :) allahim nolur tutsuuuuuun ....

4 yorum:

ayci dedi ki...

3 kisiye tuttu iste - biri ben, digeri babam, öbürüde annem :)

CigDem dedi ki...

canim arkadasim benim, ben seni yillardan beri cok severim ... dermisim simdi :) keske tutsaydi, vallahi hic gözüm yok, yeterki bizlerden birine tutsaydi ...
Bana yine hicbisey cikmadi :(

ah ben nasil edem .. nerelere gidem ... bu yilda züürt gezelim :)

ayci dedi ki...

valla aslinda oynasaydim cikardi belki - ama oynmadim bile :) :) :)

CigDem dedi ki...

hoohoooyyyyt istemem yan cebime koy .. uyanik seni ;)