Cumartesi, Aralık 01, 2007

ya tutarsa ..??

Bu hafta Almanya daki Lotto Jackpot u 38 Milyon € yu buldu! Carsamba günü 32 deydi, bende oynamistim, ama bisey tutturamadim, bugün yine oynadim, 12 kare doldurdum .. ya tutarsa? Jackpot yükselince hep oynuyorum, bugüne kadar bisey tutturdugum görülmemis, ama siram gelecek diye düsünüyorum, birgün ben 6´li tutturcam, biliyorum, icime doguyor :) hatta bazen prova yapiyorum, hani tutarsa nasil sasirmis gibi bir ifade sergilerim diye, hani tutacagini biliyorumya, o bakimdan yani, sasirmam gercekmis gibi görünsün diye calisiyorum :)
Ve her Lotto oynayan insan gibi bende cekilise kadar hayal kurmaya basladim, yok sunu alirim, bunu yaparim, tutunca yapacagim seylerin hayalini kurarak uyuyorum her gece :)
evvela kardesimle benim Üniversite harclarimi öderim, sikintisiz okuyalim diye, sonra annem babami borctan harctan kurtarip, Didimde yillardir üzerine bir ev yapilmasini bekleyen arsaya onlarin hayalindeki evi yaptirip rahat rahat yasamalarini saglarim, sonrada faize koruz parayi, ailecek mutlu mesut yeriz ölene kadar! Ah bi tutarsa, hersey ne güzel olacak :)

Umut iste, fakirin ekmegi nolcak :) belki tutar ... belki tutar ... belki tutar ... :)

Tutarsa haber veririm burda söz, ilk olarak buraya bir post birakicam ;)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bende senin gibi hayalimde yasiyorum. demekki herkes ister bazilarina lazim bazilarina degil ama keske herkese lazim oldugu kadar tutsa ve hic para yüzden kimsenin huzuru bozulmasa.