Salı, Şubat 19, 2008

acil bir post birakayim dedim .. annemlere gideli bidaha yazmaya firsatim olmadi.
Annem simdi iyi, yani duruma göre iyi, hala ameliyat sonrasi kendini toparlamaya calisiyor, sonuc olarakta, rahminde bulunan kanserli hücreleri (yumurta büyüklügündeymis) tamamen almislar, geriye büyük bir yara kalmis, kendini toplamasi o yüzden uzun sürüyor. Simdilik hücreler hep alinmis, birsürü ilac almasi gerekiyor simdi, sürekli kontrol altinda olacakmis yeniden üremesini gözetim altinda tutabilmek icin. Moralini yüksek tutyoruz, allahtan bukadar erken teshis edildi, allah kimseyi bu hastaligin eline düsürmesin, insallah annemde tamamen atlatacak, bunun icin hepimiz yaninda olucaz, dua ediyorum ve allaha güveniyorum.
Annemlerden geleli hergün yogun gecti, sayim a basladim, hergün sabah tan aksama kadar calisiyorum, bi yandanda ders calisiyorum, cuma sabah sinavim olacak. Is le ders calisma ayni anda pek iyi gitmiyor simdilik ama basarmaya calisiyorum diyeyim artik.
Cuma gece türkiye ye ucuyorum, bilmeyenlere duyrulur, dört gözle bekledigim Istanbul staj i sonunda haftaya pazartesi baslayacak, nasi olcak ne olcak bilmiyom ama hayirlisi deyip gircem bu yola:)
Sevgili Ilknur-Günes-Muhittin-Gökhan, eger simdi bunu okuyosaniz, burdan istediginiz bisey varsa, bana mail mesaj herhangi birsey atin, mümkün oldugunca mutlaka getirmeye calisirim!
Acele edin ama, Cumaya kadar az kaldi, anca yetistiririm ok!

Simdilik bukadar gitmeden bi yazi daha birakirim belki!
öptüm hepinizi!

Hiç yorum yok: