Salı, Şubat 26, 2008

Istanbul dan haberler

sanki bir rüyanin icindeyim .. hala burda oldugumua inanamiyorum, kendimi cimcikleye cimcikleye bacaklarim moraracak yakinda. Bu benmiyim burda olan, ya bu insanlar, onlarda beni görüyormu? yoksa hersey sadece bir rüyadan ibaretmi? uyanmayayim ozaman. uyanmak istemiyorum. Dün stajimin ilk günüydü, bölümün uzman psikologuyla konusmam oldu sadece, tam olarak persembe günü basliyorum. Persembe departmanin toplantisi olacakmis, kendimi tanicakmisim orda, sonra benim icin öbür psikolog ve psikaytrlar la program hazirlanacakmis, asil staj o gün baslayacak yani. Cok heyecanliyim. Persembeye kadar tatil yapiyorum :) geziyorum bol bol :) Adasimla hergün icin ayri bir program hazirladik, Istanbul kazan ben kepce oldum :) son günlerde cektigim resimlerden bir kac kare :


Cumartesi sabahi Adasimi coook bekleterek gittigimiz Ortaköy kahvaltisinda cektigimiz resimlerden bu da. Ben cumartesi gecesi geldigim icin, sabah saati de uyumayip 10 a kadar uyumusum :)

Bu resmide birgün sonra Seher ablacimla bulusmak icin gittigim de cekmistim, gökkusagina dikkat :)
Rüya gibi degilmi???ben cektim ... ben ..burdayim ..

Ciragan Sarayin da

kaldigim evin yaramaz kedisi pisi, ben findik diyorum kendisine :) yatagimi zaptediyor sürekli, bu resimde de sabah yatagimda gerine gerine yatiyodu :)

dün aksam Adasimla taksim gezmesi yaparken bu süper sokak arasi kafelerini kesfettik, sokagi bastan boya isiklarla süslemislerdi, dayanamayip, sohuk olmasina ragmen oturduk ve ilk beraberken ilk Efesimizi ictik :) altta resmi :)

nefistiiiiiiiiii ...

Dün aksam Istiklal üzerindeki kiliselere de girdik, karar verdik, ayine de gidicez, ben cok merak ediyorum, türkce de ayin yapiyorlarmis, görmek lazim gelmisken

gece ayri bir havasi vardi kilisenin

Mado da dondurmali profiterol :)

olmazsa olmaz, taksim sütis de kazandibi .. rüüüyaaa :)

Cezayir sokagi .. bence gezmeye, görmeye deger bir yer!

burasida Cezayir sokagi, resimdeki tatli da Adasim Cigdosh


Simdilik Istanbul resimlerin den bukadar, kesinlikle daha cooook resimde görüscez sizlerle :) bu arada annecim, babacim, esra, ebru ve saymadigim daha birsürüüüüü insan, ben cok iyiyim, merak edecek birsey yok, hersey yolunda, dönmeye bilirim ama :) ben burayi cok sevdim cooook!!! Bu hafta burdaki alman ögrencilerle bulusacagim, Seldacigimin Arkadasi Zeynep le haberlestik, onunla da bu hafta görüsecegiz, yani kimsem yok diye geldigim Istanbul da birsürü kapim oldu :) Allahim beni dogru insanlar la karsilastirdin, yüzümü kara cikarmadin, gönlüme göre verdin herseyi, minnettarim!


hepinizi cok öpüyorum!

Istanbul dan Cigdem !

6 yorum:

Çiğdem Tekin dedi ki...

dünyalar şekeri canım adaşım ben hiç bişey yapmadım ki bu kadar övülecek bu gün de topaneye gittik mis gibi nargile ohh :) seninle vakit geçirmek gerçekten çok güzel buraya yerlerşş noluuurrrr :(

qizz dedi ki...

umarım o gökkuşagına dikkat yazdıgınız resmınızde espri yapmışsınızdır,cunku herkez onun gokkuşagı deılde bır flaş hatası oldugunu anlayabılır.

qizz dedi ki...

umarım o gökkuşagına dikkat yazdıgınız resmınızde espri yapmışsınızdır,cunku herkez onun gokkuşagı deılde bır flaş hatası oldugunu anlayabılır.

qizz dedi ki...

umarım o gökkuşagına dikkat yazdıgınız resmınızde espri yapmışsınızdır,cunku herkez onun gokkuşagı deılde bır flaş hatası oldugunu anlayabılır.

qizz dedi ki...

umarım o gökkuşagına dikkat yazdıgınız resmınızde espri yapmışsınızdır,cunku herkez onun gokkuşagı deılde bır flaş hatası oldugunu anlayabılır.

CigDem dedi ki...

hic gülesim yoktu :)

saniyorum sen ciddiye aldin ki o yüzden dört kere aciklama yapma geregi duydun :)

icin rahat olsun, bende onun flas hatasi oldugunu biliyorum, isin esprisi burda yatiyor zaten :)