Cumartesi, Şubat 02, 2008

kacmaya calisiyorum ..

ders calismam gerekiyor aslinda, 22.2. ta sinavim var bitane, bu dönemin son sinavi, ama konsantre olamiyorum derse bitürlü. Kafamda bin tane sey dolasiyor, doktorla konusup azcikta olsa rahatlamadan hicbirsey yapamiyorum, elim gitmiyor. Vakit duruyor sanki. Sorumluluklarimdan ve yapmam gereken seylerden kaciyorum ve sacma bahaneleri sebep gösterip kendimi kandiriyorum. En iyi yapabildigim sey bu zaten, kendimi kandirmak, üstüme kimseyi tanimam bu konuda.
Varsin bugün de böyle gecsin, ugrasmaya hic halim kalmadi.

Annemler bana Laptop aldilar yilbasi hediyesi olarak, benim eski devasa bilgisayardan kurtulma vaktim geldigini düsünmüsler, cok sevinmistim. Uyanali eski bilgisayardan buna usb stickle aktarma yapiyorum, uni icin gerekli dosyalari falan, eski bilgisayarin hafizasini bosaltmam gerekiyor, acelesi yoktu ama dedimya bahane gerek, kilif uydurmak lazimdi.

Bir sürü eski resim cikti, unutmus oldugum, biraz mutluluk yasadim desem yalan olmaz, bakip bakip güldüm kendi kendime.
Bi kismini buraya yüklemek üzere ayirdim, hic resim yüklemiyorum buraya, abuk subuk seyler yüklemisim hep, güzel seyler yükleyim, mutlu olayim dedim.

Anneciimle Babaciim, benim kalbimde gönlümde dünyanin en tatli cifti, ne annem gibi bir annenin, nede babam gibi bir babanin var oldugunu düsünemiyorum, onlar tek benim gözümde. Sanirim her Cocuk öyle düsünüyordur. Hep bu resimdeki gibi olsunlar, hep böyle mutlu hep böyle bir arada, hic ayrilmayalim.



bu resimde cok cok özel bir insan var :) Gökhan umarim hatirlamissindir cektigimiz günü. Ozamanlar tabi senin ne bicim süper bir insan oldugunu henüz bilmiyordum, kim derdiki üc yil sonra sana karsi böyle devasa hisler besleyecegim :) ben hic beklemiyordum, zira ilk tanistigimizda gicik olmustum biraz, mutfakda didem le sohbetimizi hatirladinmi? Ne kil bi herif demistim kendi kendime, ki ozaman hepimizin tasidigi ve gözümüzün önündekini görmeye engel olan yüklerimiz vardi (hic atildimi ki diye sorma, hic girmeyelim bu konulara)

bu pozuda biliyosundur, hatta senin bereyle bikac degisik pozda resmini cekmistik :) ama söz vermistim taa ozaman hic yayinlamam onlari diye! Onlar bana ilerde santaj icin lazim :)
Hatta senin saginda bir kisi daha vardi resimde, kendisini kesmis ve cikarmis bulunuyorum, gölge düsürmesin diye güzel dostlugumuza! Hiyar herifin tekiydi zaten, büyük bir kayip degil bence.. Resimde sen ol sadece, gerisi toz buz.


Ilknurum benim, illa öyle poz istiyorum diye, künefeyle bana poz veren yegane bacim :) Ilk kez 2 yil önce beraber tatil yaptik, arkadasligimiz bütün korkularimiza ragmen zarar görmedi :) Sarmas dolas 3 hafta gecirdik cümbür cemaat, artik resmen kardes olduk derim ben, ben öyle hissediyom.

Ilknurumun bide seker ötesi bi kardesi var, Öznur. Onlari zaten cift sevmek lazim hep, ayri ayri olmuyor :) ben tatile geldigimde genelde birimizin evinde sabahlariz, burda da öyle, Herbornun yaz senliginde sabaha kadar senlige katilip sabah yatmistik, resimde de ben haric herkez sinir kusuyor uykusuzluktan. Pijamali balkonda sabah kahvaltisi, tembellik dedinmi bir numarayim :) Pijama icin yaratilmisim zaten .. öhöm ..

buda balkondaki kahvaltiya eslik eden manzara. Didem Herborna ilk geldiginde, "hayalimdeki almanya hep burasi gibiydi" demisti, ve bizim baya bi dilimize düsmüstü. Insan sahip oldugu seyin kiymetini bilmiyor belkide, Didem in bakis acisindan bakinca hakkaten güzel bir kasaba, biiz anlamiyoz sadece. Yozlastikmi ne? Hayirli olsun!


niye bu resimde böyle üzgünler diye sorsaniza bi !!
Benim tatilimin bittigi ve Göttingen e dönecegim günün öncesindeki
suratlari böyleydi .. gercekten :)
Hep bu sekilde ayriliyoruz desem yalan olmaz herhalde, birbirimizin cok seyi olduk.






tatil resimleride var, olmazmi? Burasi Bolu Dagi, cok güzel bir tatildi ...







Kapali Carsi, seviyorum orayi .. gezdim, gördüm, memleketim gibisi yok, her ama her acidan, sinirsiz olarak. Ne iyi ettin Gökhan gitmekle. Tamam belki benden uzaktasin ama yinede iyi ettin, zeki ve akilli arkadasim benim.







Bu tam geyik bir resim, tam turist gibiyim, gelipte beni kaziklayin diye sinyal veriyorum herkeze. Onlar herzaman duyuyormu ne?
Cok resmi bir resim olmus, ama nadiren normal ve abuk subuk görünmedigim resimlerden birisi. Sanirim?!







Iyi geldi bana bu resim turu.

1 yorum:

ayci dedi ki...

ochhh...sicakkk sicakk kareler...nur das Wetter ist scheiße in Deutschland!

Na ja...nicht nur!!! :)