Salı, Mart 04, 2008

Bakirköy halk Pazari ve dahasi!

Resimlere devam :) altta Ortaköy kumpircilerini görüyonuuuz ..


Bu da ne bööle demeyin, hergün Cafe Fermantasyon da ictigimiz cay, ben istanbulda bi burda güzel cay ictim valla :)


Simdide Bakirköy Pazarindan süper resimler!

Carlotta her eglenceye ve her muzurluga Varim diyor !
Bu seker cocuk da kiim demeyin :) kendisi romen, 15yasinda, nisanli ve gelecek yil dügünü olacakmis! Coluk cocuk düsünüyormusun diye sordum, abe ablaaa olmazmi hicc tabe .. dedi :)


Bu dört abi de pazarin eglence kaynagi, erkek erkege gözleme yapip satiyorlar :) bizde yumulduk tabi gözlemelere :)

Cennet burasi!



bu iki resim ayriyeten bir yorum hakediyorlar! kendi gözlerimle gördüm,kapali ablalar erkek saticilardan renkli renkli tangalar aliyorlardi. Tamam giyin ama, bu kadar mahreminizi korumak icin kapaniyorsunuz, bu yaptiginiz ne allah askina? Bi taraf Allah diyor, bi taraf Yallah :)

Valla cok ilginc geldi ööle ulu orta bacak görmek :)
Cigdem ve Carlotta kendin den gecmis durumda,onlari cektigimin bile farkinda degiller

4 yorum:

gulidem dedi ki...

Ilk bakista tuhaf geliyo insana gercekten. Basi acik, g... acik derler bizde :-)
Ama biraz arastirisaniz ogreniyosunuz ki, amac baska erkeklere degil eslere guzel gorunmek. Disarida hanimefendi, erkeginin, helalinin yaninda f..... gibi olmak :-)
Helal daire keyfe kafi diyor alimler. Islam'da kadin bir inciye benzetiliyor, ozel kutusunda muhafaza ediliyor. Zannedilenin aksine kadin cok daha kiymetli.
Hz Peygamber a.s. kizi Hz Fatima odaya girdiginde ayaga kalkip kizina yer veririmis biliyor musunuz?
Sevgiler.....

CigDem dedi ki...

Merhaba Gulidem,
tabiki dediklerine katiliyorum, hic süphesiz eslerine güzel görünmek icin almak istiyorlardir, benim tije aldigim olay bunu pazar ortaminda erkek saticidan almalari .. yani beni düsündüren bu oldu, sahsen kendim öyle bir yerden o tür seyler almazdim, hele hele de satici erkekse .. bilmiyorum simdi anlatabildim mi :)
öpüyorum seni ..!

gulidem dedi ki...

Valla haklisin, ben de normal ic camasirini bilealmak istemem erkek saticidan :-)
Alisveris deyince akan sular duruyor kadinlar icin sanirim :-)

Adsız dedi ki...

s.a beyler bayanlar bakırköyün pazarı ne zmn bilgisi olan var mı?