Pazartesi, Mart 03, 2008

direkt bir kac resimle giris yapayim:) Gülhane parkina giderken cekmis oldugum resimler den bir buket size :)






Tophane de gecirdigimiz aksam dan görüntüler:



Bu kahve cok ilgincti ve degisikti, yer fistikli sütlü, zaten kahve yok icinde, onu kahve yapan sadece kahve fincani icinde servis edilmesi bence, tadi hic hos degildi, coook degisikti :)


Alman Ögrenciler le gecirdigim aksam:

resimdekiler anna ve carlotta, annayla istanbulda ev ararken tanistim, o da öbür kizlarla tanistirdi beni saolsun :) carlottanin evinde bulusup pizza yaptik o aksam beraber


simdide istanbul ve yiyecek :)

Özsüt Istiklal deki müthis pastalar

Eminönünde balik ekmek offfff offfffff

Eminönü Camii


Gecen Hafta Bilgi Üniversitesinin Kampüsünü gezdim Anna nin davetlisi olarak, birdahaki sefere o resimleri de yükliycem buraya. Cumartesi günü Cigdem ve Carlottayla Bakirköy pazarindaki alis veris turumuzda cektigimiz resimleri de bu haftasonuna dogru bulacaksiniz burda!
Hepsi cok yakinda CigDemLer de :)

kendinize iyi bakin, bulundugunuz yerin tadini cikarin, benim gibi :)

2 yorum:

ayci dedi ki...

PIS CIGDEM, KÖTÜ CIGDEM...SENI YERIM CIGDEM!

Ayy bütün hepsine baktim - hatta Ortaköy camiisinde cekmis oldugun o görüntü - tipki aynisi bendede var!

Nasil icim gitti, birden yanlis yerde oldugumu anladim...evet ben burda dogmus büyümüs olsam bile...buraya ait olmadigimi bir kez daha anladim!

MEMLEKETIM diyebilmelisin!

Tatilin cok güzel gecmis - fotograflarda cok iyi yansitiyor...

Bir OFFF cektim ve seni cok kiskandim...pis cigdem ;)

CigDem dedi ki...

ahhh canim .. ay burda olaydin kiz, gezer tozardik bereber :))

tatilin güzel "gecmis" demissin, ama gecmediki ... hala sürüyor :) ben 8 nisan a kadar burdayim anacuum, staj yapmaya geldim, ehh bos zamanlarda da bol bol geziyom iste :)
aksamlari cay icip tavla atiyom istiklal de, simdi havalarda isindi, aksamlari insanlar civil civil dolasiyor, istiklalin en süper cafe si fermentasyonda insanlari izlemenin keyfini cikariyorum her aksam, cayimi yudumlarken :)

cok mutluyum coooook ;)

öptüm anacim