Salı, Mart 04, 2008

Istanbul III

Gecen Cuma Annanin davetlisi olarak Bilgi üniversiteni gezmistim, hem Kampüsü gezdik, hemde eski santrali. Santral onarilip müze haline getirilmis, icindeki aletleri taniyip dokunabiliyorsunuz, birsürü fiziksel seyleride sergilemisler, cok ilgincti ve cok eglenmistik. Asagda Cuma gününün resimleri ni görebilirsiniz :


bu iki resimde Üniversitenin acmis oldugu sanat galerisin den, daha cok resim vardi ama bu iki resim ne kadar güzel bir galeri oldugunu anlatmak icin yeterli sanirim.

bahsettigim fiziksel seylerden birisi bu iste, bi el benim, öbürü anna nin






Gördügünüz resimler Santral müzesinden, cok ilgincti dedigim gibi

Burda da Anna nin is arkadaslari, soldan sag a, Firat,Neslihan, Anna ve Serra, hepsi öylesine seker öylesine tatliki, kendimi sanki onlari yillardir taniyormus gibi hissettim, cok güldüm, cok eglendim, cok mutlu oldum :)













Son resimler kampüs ve cevresini gösteriyor! Güzel bir Üniversite, hakkini yemeyelim dimi ama!

2 yorum:

ayci dedi ki...

birde utanmadan tatilime devam ediyorum yazmissin - pisssssss!

off :( :( :(

ortaköy kumpircileri var ya, tam ordan bende cektim bir fotograf - diyorum ki, acaba ruh ikizimiyizzz :)

CigDem dedi ki...

kizim var bu iste bir is :) yada Istanbul herkezi ayni sekilde büyülüyor ;)

olabilebilir :)

haydi atla gel :)