Cumartesi, Nisan 26, 2008

Gitar caliyoruz

Sizde benim gibi gitar calmaya cok heves edip de birtürlü basaramadiysaniz, iste firsat! Evde hic zorlanmadan, türkce egitim yapabilirsiniz!
Maksadim burda ticari bir amacla reklam yapmak degil, gercekten inandigim icin ve baska insanlarin da faydalanmasini istedigim icin sizinle paylasiyorum. Almanya da türkce Gitar egitimi bulmak pek kolay degil, ben bulamamistim, bulunca da, zaman ayirip ve para harcayip gitmek ayri bir konu.
Bu gitar egitim Dvd setiyle bir kere masrafa girip (büyük bir masrafda degil), evde kendi basiniza calisip ögrenebilirsiniz.
Gitar ve ses egitimi hakkindaki bütün bilgileri, sevdiginiz parcalari nasil calabilirsiniz, hertür bilgiyi ayrintilariyla bulabilmeniz mümkün! Fikir edinebilmek icin Youtube´e girip egitim hakkinda bir fikir edinebilirsiniz (link asagida).
Dvd ler dünyanin dört bir yanina postalaniyor, yani almanyada veya baska bir ülke de olmaniz hic sorun degil!

Eger ilginizi cektiyse direkt Öner yavuz´la -oneryavuz@hotmail.com- (asagidaki yazida irtibata gecebilmeniz icin gereken bütün detajlari bulabilirsiniz) irtibata gecebilirsiniz, yada bana -sevincigdem@gmail.com- mail atabilirsiniz, ben kendisine iletebilirim.

Müzikle kalin :)

Hiç yorum yok: