Salı, Nisan 08, 2008

"günes li" haftasonu ..

Türkiye deki son haftasonumu Ankara da Ilknur la Muhittin ve Günesin yaninda gecirdim. Anlatamiycagim kadar cok güzel bir haftasonuydu, resimlerde de yansiyor zaten, kalbimi ankara da birakip gittim diyebilirim herhalde .. Birlikte Beypazarina gittik, bi güzel gezdik, yedik ictik (daha cok Ilknur la ben :)), cok eglendim cok cok güzel bir geziydi, günesle paylasilan zamani anlatmama gerek yoktur sanirim, o ayri bir sahanelik, boncuk gözlü Günes Sultanim benim;)
Minik Günesin biricik ailesi, sizi cok seviyorum .. birkez daha hersey icin cok ama cok tesekkürler, en kisa ama en kisa zamanda yeniden ayni havaya paylasmak dilegiyle ..


Boncuk gözlüm benim

Boncuk gözlümün miniminnacik ayagi .. manyagim evet :)

Ay ben o bakislarini yerim senin, yegenlerin en güzeli .. ham ham ..

Boncuk Sultan ve muhterem annesi :)

yolculuk baslasin :)


Yoldaki piknik usulü leziz kahvaltimiz :)



Ankaranin cevresi kurak olmasinin disinda aslinda güzel

Beypazari merhaba






Üstteki resimler, Beypazarinin sokaklarini yol boyu süsleyen görüntüler, yiyecekler, icecekler yapilan ikramlar öyle muhtesemdi ki, Ilknur la beni az kalsin Ankara ya yuvarlamak zorunda kalacakti Muhittin, zira hic bir ikrami geri cevirme yetisine sahip degilmisiz ;))










Alttaki resimler "Yasayan müze" den görüntüler, eski bir konak müze haline getirilmis ve kültürel etkinlikler ve faaliyetler sunuluyor, bunlardan birisi kursun dökme idi, ben dayanamadim Kursun döktürdüm, üzerimde de bol miktarda nazar varmis, aksini beklemiyodum .. dermisim :) kem gözlere siiiiis :) gecmise nostaljik bir tur yapalim hep beraber buyrun ..








Türk kahvesi keyfi ... buda baska bir kültürel etkinlikti :)

Ilknurum ...









Beypazari güveci ...manyak lezzetli, bunu daha farkli ifade edemem, sarmada evlere senlik, tam ev sarmasiydi, ben bi yedim bi yedim ..ay anlatinca bile mide spazmi geciresim geliyor

Beypazarinin meshur 79 gatli Baklavasi, Ikramlar arasindaki baklavadan yediim yetmiyomus gibi bide ac gözlülük yapip bu devasa iki dilimi de yedim, ve sonra yerimden kalkmakta zorluk cektim, ciddi ciddi, ama degdi ;)

1 yorum:

cilt bakımı dedi ki...

Bayıldım yeğeninize. O nasıl yanaklar öyleeeE?