Çarşamba, Nisan 30, 2008

kimler geldi, kimler gecti ..

aslinda misil misil uyumam gereken bir saatte, kafamin icinde dolasan ve hicbirini yakalayamadigim bin tane sey dolasiyor.
Blogla Istanbul stajimin disinda pek hasir nesir degildim son aylarda (yillarda), aslinda hep niyetim daha fazla yazmakti ama nedense bir türlü faaliyete gecemiyorum. Daha önce yazmis oldugum yazilari okudum, son yillarda ben neler yasamisim, neler yapmisim Göttingen e geleli diye göz gezdirmek geldi icimden. Baya da yasanilanlar olmus, unuttugum seyler, iyiki blogu yazmisimda yeniden okuyup hatirlayabiliyorum.
Eski yazilarimda tanimadigim bir sürü insanin yorumlarinida yeniden okudum, ve sonra merak etmeye basladim, acaba onlara noldu? Haliyle ben yazmayinca onlar yorum birakmadi ve haberlerinide alamadim. Özellikle Senem varki, onu cok merak ediyorum, bu yaziyi belki okur bilemem ama okursa da bir merhaba derse eger, gercekten sevinirim. Daha bir sürü anonim olarak not düsenler var, onlari da merak ediyorum ama aslinda kim olduklarini ve isimlerini bile bilmedigim icin ne desem bos simdi.
Wizkid vardi, bizim su Moskovali blogcu, Moskovayi terk edince blog alemini de terk ettigi icin ondan artik hic haber alamaz hale geldik, bazen istatistiklere bakiyorum, Misir dan giren varmi, acaba hala ordami diye ama izine rastlayamadim bu güne kadar.

Kimler gelmis, kimler gecmis, basligimda da yazdigim gibi, hem dolu ve ayni zamanda bos yasanan bir üc yili geride biraktim, üc yildir burdayim ve üc yildir bu blogu yaziyorum. Bende iz birakan bir üc yil gecti, hem güzel hemde kötü izler, büyüdükce hayattan aldigimiz dersler de büyüyor, bu üc yil icinde de büyük dersler aldim. Yok artik olmaz dedigim seyler yasadim, beklemedigim insanlarin beklemedigim yüzlerini gördüm, hersey degiskenmis bunu anladim, dostluklar, sevgiler, gercekler, hersey.

Bu üc yilin, yada daha dogrusu gecmis hayatima eklenen son üc yilin sayesinde güzel seylerde olmadi degil, oldu hemde cok güzel seyler oldu.
Önemli olan, ben olgunlastim, artik kendim icin daha dogru kararlar verebiliyor ve bana neyin ve kimin iyi geldigini biliyorum. Kendimi buldum, kendimi tanidim ve hayattaki yerime oturdum, busefer cok saglam oturdum.

Hayat cok güzel ve ben seviyorum, cok seviyorum, varmi ötesi?

s e v i y o r u m :-)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Cigdemcim..
Tekrar blogunda yazdigina ne kadar sevindim bilemessin. Ya biliyormusun birde kendi ismimi burda okuyunca bi garip oldum :)
Özel ve degisik biri oldugunu biliyordum, ve sadece iki commentime ragmen unutmamis olman bunu yine gösterdi.
Evet zaman gectikce hayat bize yeni seyler ögretiyor. Gidenler ve bizden götürdükleri..
"hersey degiskenmis bunu anladim, dostluklar, sevgiler, gercekler, hersey"
aynen öyle..

iyiki varsin, iyiki yazmissin bu blogu, yoksa nerden taniyacaktim seni :)

bu arada seni StudiVZ de gördüm. sana bir merhaba derim artik.

Kendine cok cok iyi bak,
sevgiyle

Senem

CigDem dedi ki...

Senem,

biraktigin merhaba icin cok tesekkürler .. seni gercekten merak etmeye baslamistim :) artik hep burdayim, bolca görüsmek umuduyla ve sevgiyle kal..

CigDem