Çarşamba, Temmuz 16, 2008

rrring rrrriinggggg ..

Bu baslik sinav sezonu nun baslamis oldugunu belirtilen zil sesidir :)

Bu sabah sekizbucuk itibariyle resmen acildi sayilir "sevgili" sezon .. ehem ehem ... Klinik Psikolojide ilk sinavimi verdim bu sabah, agirlikli kronik agrilar, artik bu konuyla ilgili herseyi ögrenmis bulunuyorum (sanirim). Tabi bir sinava girip de, söyle güzelce rahatlayip kici yaymak olmuyor, haftaya sali günü ikinci sinavim var, Istatistik, ögrenim hayatim boyunca beni birakmayan korkulu rüyam, matematikten zerre kadar cakmayan ben, yine Istatistik sinavi vermek zorunda olucam, tez yazma asamasinda bile Istatistiksel bilgilere gerek oldugundan, daha uzunca bir zaman bu sekilde devam edecek hayatim, rakkamlar la olan kavgam la, kabusum la, korkum la. Allah kerimdir diyorum :)
Neden se üzerime tanimlayamadigim bir güc, bir motivasyon un yayilmasi söz konusu kisa bir zamandir :) sanki her sinavi cooook cool ca atlaticakmisim gibi geliyor. Hatta sanki su sira el attigim herseyi yapabilirmisim gibi bir duygu var icimde .. hayirdir insallah ... bence de :) Bu haleti ruhiyem in bir süre de daha böyle sürmesini umuyorum, insallah haftaya sali günü sinavdan sonra ayni sekilde hissediyor olucam :) cok umutluyum bu konuda :) evet yine hayirdir insallah .. :) bende anlamadim noldu bana? depresyonu atlattinmi ne cigdem? galiba evet :)

Kara düsünceler, karanlik bulutlar, benden uzak durun, ders calismam gerek :)

öperim :)

4 yorum:

ayci dedi ki...

DING DONGGGG - bu zil sesi:
artik grafikersin kizim, sinav minav bitti...is basina sesidir :)

sanada kolay gelsin canim!

CigDem dedi ki...

Kis kis kiskanirim valla .. mende istiyom bitsin gayri, ders mers .. daral geldi .. is mis olsun artikin :)

birdutmasali dedi ki...

sevgii çiğdem, herşey gönlünce olur umarım, :)))
bayramını kutluyor, sevgiler yolluyorum..
NuNu

birdutmasali dedi ki...

sevgii çiğdem, herşey gönlünce olur umarım, :)))
bayramını kutluyor, sevgiler yolluyorum..
NuNu