Salı, Nisan 07, 2009

07.04.1986

tam bu gün 23 yil evvel, erkek kardesim Cihan dünya ya gelmisti .. bugün Cihan in dogum günü .. iyiki dogdun kardesim ..!

Paskalya tatili dolayisiyla annemlerdeyim, yegenim in okulu da tatil, dün bizde kaldi, sabah erkenden kalktik, güzel havadan faydalanmak icin Balkona cok güzel bir kahvalti sofrasi kurduk, malum bugün Cihanimizin dogum günü ya, güne daha farkli ve daha güzel baslayalim dedik.

Havada masallah bir isindiki, yaz sicaklarini aratmiyor, gecen hafta daha kar yagarken, bugün balkonda günes den bunalmak tuhaf geldi :) alisamadim henüz, hem biliyosunuz ben sicak havayi pek sevmiyorum, bana kalsa yilin 12 ayinin da kis olmasi gayet hos olur :) Kuzey kutpunda rahatlikla yasayabilirim!

Yarinda ablamin dogum günü, e Pazara da benim :) üc kardes de bir haftanin icinde, hem nisan cocuklariyiz hemde koc burcuyuz, bu nedenle evvelden beri evde sürekli birbirimizle catisiriz, ücümüzde inatci, ücümüzde dedigim dedik, kafasina koydugunu illa yapmak isteyen yapidayiz, hic kimse alttan alamaz. annemle babam cok aramizda kalirdi, yine kardesim en kücügümüz oldugu icin ve biz baya büyüdükten sonra dünyaya geldigi icin herzaman miniklik avantaji vardi ama kendisi büyüdükce o avantajda kücüldü :)

Birkez daha, iyiki dogdun kardesim, iyiki varsin, iyiki ücümüzde dogmusuz, bu ailenin cocuklari olup, bu anne babaya sahip olmusuz!

Hiç yorum yok: