Pazartesi, Mayıs 04, 2009

Sen ola Dügün .. Cagla ile Kaan ..

Bir kac haftadir cok yogundum, yeni ders dönemi, yeni is derken arada bide Cagla ile Kaan in dügünü vardi, son iki haftasonu eve gidip geldim, aslinda tatli telaslardi bunlar evet :)
Kaanin ailesiyle yaklasik yirmi yildir tanisiyoruz, babalarimiz is arkadasiydi, sonra bu arkadaslik özel hayata tasindi ve ailece görüsmeye baslamistik, ozamanlar Kaan daha minik bir cocuktu :) simdi ise evlenme caginda ve kendi ailesini kuran bir genc adam, zaman cabuk geciyor, Kaanin dügününde daha cok anladim bunu, kardesimin yasitlarida evlenmeye baslayinca kendimi garip hissettim dogrusu .. Simdide dügünden birkac kare, Damadimiz Istanbul-Serefli Koc Hisar ortak yapimi, güzeller güzeli Gelinimiz ise Erzurumlu ..
resimleri hep ben cektigim icin hicbir resimde yokum, bende sonradan farkettim, birtane bile resmim yokmus :(

Cagla ile Kaan in en mutlu günü :








Nekadar cok yakistilar birbirilerine, Cagla cok güzel bir gelin oldu, sahsen kendi adima ona bakmaya doyamadim!


Evet bende baktim Pastanin tadina, cok lezzetli, ici cukulata dolguluydu :))

Bizim bir adetimiz vardir, bizim derken Serefli Koc Hisar yani ic Anadolu, dügünde gelinin kucagina bebek verilir, gelinde yaninda o bebek icin Bohca tasir, icinde patik felan olur, adetin tam anlami herhalde, tez zamanda saglikli bir bebekleri olsun diye .. Cagla nin kucagina Oya ile Michael in oglu Deniz i verdik, resmin arka kismindaki hos bayan Deniz bebegin annesi Oya, ama bebek tamamen Babasina cekmis :) mavis gözlü süt beyaz bir bebek, masallah diyelim, nazar degmesin, cok tatli bir bebek!

Bunlar bizim kizlar, Esra ve Tugce, ikiside Teyze kizlarimin kizlari, Tugce nin annesi Sevda benim yasitim, Tugce 13 yasinda, bana cok tuhaf geliyor, benimle yasit kuzenimin 13 yasinda bir kizinin olmasi, erken evlenince cocuk yapmaktan baska bir ugras olmuyor mu ne?? Sevdayi kiskanmiyorum dersem yalan olur, kiziyla arkadas gibi, hani imrenmiyor degilim, benimde simdi o yasta bir kizim olsa diye, cok iyi bir anne olurum, bundan cok eminim, Tugceyle bile inanilmaz güzel bir bagimiz var, ama sadece cocukla olmuyorki, kafa dengi koca lazim bide, ama onu da kim kaybetmiski ben bulayim???

bunlarda benim basimin taci, biricik annemle babam, annemi poz vermeye zorlamamiz gerekti, babamsa, (sanirim Jack Daniels amcanin etkisiyle olsa gerek) cok tatli poz verir:) saglik olsun babacigim, yarasin hatta :)

Nebahat Ablam ve Ebru, Nebahat ablam Sevdanin büyük ablasi, bizden alti yas büyük, ve en büyük kizi Ebru bu yil 19 yasina giriyor!! Hani aslinda bizim ailede ciddi anlamda erken evlenme gibi gelenek var sanki, -sadece benim uymadigim bir gelenek..

Gecenin Yildizi, Kaanin annesi, taze Kaynana Saadet abla sagda, ortadaki Saadet ablanin ablasi Sadakat Teyze, soldaki ise Saadet ablanin arkadasi Mavi, aslinda adi Mehves galiba, Iranli kendisi, oturan Beyfendide Sadakat Teyzenin esi Rasit amca. Saadet abla cok hos olmustu, hicte Oglan evlendiren bir kadin gibi görünmüyor bence, aslan hemsom benim :) Koc Hisarin medeni iftihari :)

Yine bizim kizlar ve Dayimin oglu Mehmet abim, kendisi Nebahat ablamin esi, ve ortadaki Esranin babasi olur, ayrica gecenin sonuna dogru Pistte Hüdayda da hünerlerini sergileyen saglam Ankarali :)

Bizim masaya kus bakisi :)

saat 17.00´den 02.00´ye süren bir Dügünden sonra cok yorgun ve agridan sizidan mizmizlanarak evde kendimi yataga zor attim, ayaklarimin agrisini daha iki-üc gün cektim, uzun zamandir topuklu ayakkabi giymemistim, ve dügündeki kiyafetimle uydugu icin giymistim, sonradan cok pisman oldum, cünki hic oturmadim, sürekli ayaktaydim, oynadim zipladim, halay basi cektim, taki merasiminde erkek tarafi olarak takilari taktim, ve gercekten ayakta duracak halim kalmamisti .. ama cok güzeldi yinede, son dakikaya kadar, gelini cikarana kadar oynadim :)

Öyle iste, cok yogun bir kac günden sonra yine Göttingendeyim, is güc, dersler, ihmal ettigim bir sürü arkadasim oldu bu arada, Gülsen hep aklimdasin, ariycam ariycam, birtürlü bos vaktim olma durumuna erisemedim ..

simdilik söyleyecek fazla bisey kalmadi .. baska bir yazida görüsmek üzere ..

onlar ermis muradina biz cikalim kerevetine, ve darisi bütün bekarlarin basina ..


dermisim :))

Hiç yorum yok: