Cuma, Mayıs 08, 2009

sözde Holding, Kombassan!

Bu sabah blogumun istatistigine bi bakim dedim, sunu gördüm :

48.8 Mai12:06KOMBASSAN HOLDING A.S., Konya, Türkei

Aferin size, baska isiniz gücünüz yokmu??? Okadar mi bos oturuyorsunuz?!?!

Simdi sizde merak ettiniz kesin, niye benim sayfama girdi diye degil mi?
Bende merak ettim baktim, internette surf yapan Kombassanci arkadas google da "Tahir ile Zühre" diye bir arama yapmis, hikaye sayfamda oldugu icin benim blogun linkine ulasmis.

Tamam kardesim, hikaye ara, istedigin kadar hikaye oku, karisan yok, ama is yerinde baska ugrasmi bulamadin???

Cok merak ediyorum, bukadar insani dolandirdiktan sonra, yillarca didinip calisip bir kenara iki kurus biriktirmis gurbetcilerimizi soyup sogana cevirdikten sonra, hangi vicdanla Holding in ofisinde oturup böyle geyik geyik hikaye ariyorsunuz, calismaniz gereken, soydugunuz insanlara olan borclarinizi ödemeniz icin calismaniz gereken bir saatte????

Hic mi utanmiyorsunuz? ben sizin yerinizde olsam saklanir bir köseye utancimdan sesimi cikartmazdim birdaha, böyle geyikler hic yapmazdim. Niyemi? O soydugunuz insanlar belki kendi cahilliginden, belki kendi aptalliklarindan, hirslarindan düstüler sizin igrenc tuzaginiza, aginizi, oyununuza, ama onlarin cezasini cekiyor, hergün yeniden yasama savasi vererek, maddi zorluklardan parcalanan ailelerini toparlayaraktan.

Ya siz hangi cezayi cekiyorsunuz???? Sizin de ödemeniz gereken bir bedel muhakkak var, ama sizler hala, o kicinizi yaya yaya oturdugunuz koltuklarinizda rahatca keyif sürüp Tahir le Zühre askinin pesine düsmüsünüz .. kan beynime sicradi resmen.

Ahlaksizligin, yalanciligin, dolandiriciligin ve hatta Katil olmanin cezasi olmayan o sevgili ülkemizde din in arkasina siginip o koca götlerinizi büyütmeye ve pasakli sakallarinizi uzatmaya devam edin.
Bende allaha inaniyorum, ama sizin inandiginiz gibi degil! Allah allah diye inancli insanlari soydunuz, sizin degil ama BENIM inandigim allah öbür tarafta size uygun cezayi hazirlayip bekliyordur.

Bende Cigdemsen, yaptiklariniz cezasiz kalmayacak, allah katinda mutlaka cezasi var, Kombassancilarin, deniz fenercilerin ve dinin ve devletin (özellikle halki yoksullastiran devletin) arkasina siginip caresiz, yoksul insanlari soyanlarin mutlaka ama mutlaka cezasi var.

2 yorum:

Serkan dedi ki...

Tahir ile Zühre hikayesini ararken bende aynı şekilde girdim yalnız bu düşüncenize çok şaşırdım Kombassana kızıyo olabilirsiniz ama çalışan birinin bu hikayeyi aramasında ben bir anormallik göremedim çalışan kişinin hiç boş vakdi yokmu öğle tatili yokmu veya belki çoçuğunun ödevi ondan dolayı arıyo.
Herkes ekmek parası için çalışıyo kullandığınız kelimeleri çok kınadım bir bayana hiç yakışmıyor.
Kimse birilerinin yakasına sarılıpda para almamışdır herkes gönlüyle vermişdir Deniz Feneri ve Kombassana gönül isterdi böyle olmasın.

CigDem dedi ki...

Üzgünüm ama bu blog benim sahsi blogum, burda düsündügüm herseyi yazmakta özgürüm, ayrica bununla ilgili hic kimseye hesap vermeye mecbur degilim ve yine hic kimsenin bana katilmasini beklemiyorum!
Hosunuza gitmediyse, bloguma birdaha girmeyin, memnun olurum.

Bir bayana yakismayan kelimeler kullandigimi düsünmüyorum, daha cok böyle bir kategorizelendirmeye KESINLIKLE katilmiyorum. Hic bir terbiye kuralini asmadigim sürece yine herseyi yazmakta kendimi özgür görüyorum.

Kadinlarin basini tesettüre sokan bir milletiz zaten, beyinleri de tesettüre sokmayalim lütfen.