Salı, Mayıs 19, 2009

zaman, sadece birazcik zaman ..

zaman, güzel bir baslangic olur.

su sira icinde bulundugum yogunlugu anlatmanin yolu yok gibi geliyor bana, halbuki okadar yogun olmamam yada hissetmemem gerekirdi, sadece normalde cok sade olan hayatim birden birsürü aktiviteden dolayi yogunluk kazaninca, bende basimi kasiycak vakit bulamiyorum.
Aslinda öyle sikayetcide degilim bu durumdan, hosuma gidiyor, eve yorgun gelmek, derslerden basimin dumanli olmasi, yeni is ve yeni arkadasliklar edinmek .. evet aslinda hepsi cok hosuma gidiyor, ama iste yogunum :-)

Yeni isyerimde resim cekip buraya yükliycektim, ha bugün ha yarin derken birtülü cekemedim. Üniversitenin ögrencilerle ilgilenen departmaninda telefon santralinda calisiyorum, cok güzel bir is, gökte ararken yerde bulmusum, simdi farkediyorum, calisma saatleri benim derslerime göre ayarlaniyor, is sirasinda ders calisabiliyorum, sonucta telefona cikmakla ve yeni kayit yapmak isteyen yada baska sorusu olan ögrencilere cevap vermekle mesgulum, bazen de dogru dürüst telefon acan olmuyor, bizde saatlerce oturuyoruz, yada ders calisiyoruz, yada kahve iciyoruz, yada sigara molasi veriyoruz, yani gayet "light" bir is. Cok mutluyum böyle bir isim oldugu icin :-)

Hayatima yogunluk katan baska bir aktivitede Spor oldu, evet Spor. Benim agzimdanda bunu duyabileceginizi hic düsünmediniz biliyorum ama öyle oldu. Ey yüce rabbim sen nelere kadirsin :-) Kampüsün hemen yanindaki spor salonuna kayit oldum, kayit olmam aslinda arkadasim Carola nin vasitasiyla oldu, o kayit olunca, bende gaza geldim, haydi oldu olacak bende olayim dedim. Kayit olali nerdeyse her gün bos vaktim oldugunda ordaydim, envai cesit kurslar veriliyor. Kurslar birer saat sürüyor, hergün o kurslara katilip, malumunuz hayvan gibi ter attiktan sonra agirlik calisiyorum bide, madem kayit oldum hertürlü imkanindan faydalanim mantigiyla asalak misali hertürlü alet edevata yapisip deniyorum. Bu arada baya kas yaptim ... hahaha yok okadar da diil, ama sorunlu bölgelerim sorun olmaktan cikmak üzereler, kurslar sayesinde sifir in altinda olan kondisoyunmda hizla sifirin üzerine cikti, bu gazla devam edersem yil sonuna kadar, sportif, ince belli, kasli, güclü kuvvetli bir citir olabilirim /- dim :-) 30 u gecince artik pek citirlik bir durum yok biliyorum, hatirlatmaya kalkmayin sakin ...
Sporla birlikte yemek yeme aliskanliklarimi da degistirdim, bu konuda Viktoria nin bana cok yardimi dokundu, masallah bilmedigi yok yani, cok iyi bir arkadas, pür dikkat benim yediklerime dikkat ediyor (bazen sinirimi ziplatiyor, ama yinede saolsun, onun sayesinde birseyler degistirmeyi basardim), megerse ben ne pisbogaz ne oburmusum da haberim yokmus, meger ne büyük yanlislar yapiyormusum ben yarabbim, bugüne kadar fici olmadigima dua ve sükretmeliyim gercekten. Artik düzenli, dengeli ve vaktinde besleniyorum, yediklerimin kalitesine de cok dikkat etmeye basladim, kesinlikle organik gidalar disinda birsey yemiyorum, ve gercekten yarari oldugunu düsünüyorum, bu benim hayal gücümde olabilir, ama bana iyi geliyor, demekki devam etmeninde bir zarari olamaz.

Evet hayatim bu yogunlugun (dersleri hic saymadim, onlar zaten sabit yogunlukta devam ediyor) icinde birsekilde yola girip sekillendir, farkli bir gün akisim olmaya basladi, yatip kalkma saatlerime ise,derslere ve spora göre ayarlamaya basladim.
Ben artik bir ajanda kullaniyorum! Evet, kendim bile sasirdim bu duruma, eskiden aman allahim ajandaya insanlar neler yaziyor, niye yanlarinda tasiyorlar diye düsünürdüm, ama ajanda gercekten cok yararli birseymis, günlük herseyi not edebilmemi, hic birseyi unutmamami, hayatimi planlamama nekadar da yardimci olabiliyormus sasirdim gercekten. Artik ajandasiz evden cikamiyorum :-)

Ve yine söylemeye ihtiyac duyuyorum, bu yogunlugun icinde, unuttugum, mail atmadigim arkadaslarim oluyor, ben gercekten bir cok isi ayni anda yapamiyorum, arada unuttugum cok sey oluyor, ajandayla bile evet :-) bu yüzden özür dilerim herkezden, degisicem, degismekteyim iste.. sabredin emi :)

Hayat böyle paldir küldür, haldir huldur akip giderken bende cok degistim bunu farkettim, artik cok farkli beklentilerim var hayattan .. daha önce olmus bitmis ne varsa, ben hepsini atlattim, unuttum, kendimi öyle iyi hissediyorumki, bu durum beni korkutmuyorda degil, ama öyle iste, düser gene kalkarim gene kalkarim, kendime bir plan cizdim, önümüzdeki 3 yil icinde gelmek istedigim yeri de belirledim, hedefin var, ve bu yoldan kimse beni alikoyamaz artik, kendi basima, kendi hedefimin pesindeyim, kimseyide yanimda götüremem.

Yeniden birseyler hissetmek istiyorum, bunu acik acik söyleyebiliyorum, cünki artik ne istedigimide biliyorum. Mutlu olmak sa paha bicilmez birsey, ve mutlu olmayi artik cok istiyorum, gercekten istiyorum.

Mutlulukla son vereyim bu yaziya, herkeze mutluluk ve huzur diliyorum!
en cokta kendime :-))

Hiç yorum yok: