Cuma, Haziran 05, 2009

Amsterdam merhaba!

Merhaba ... gezmis tozmus yorulmus bir merhaba :-)
gecen Haftasonu almanya da Pfingsten Bayrami vardi, bundan dolayi pazartesi günü tatildi, tatilde Seldanin bana gelmesini planlamistik, sonra bendeyken düsündük nereye gitsek gezsek diye, ilk düsünce Hamburg a gitmekti, sonra hazir tatil niye baska bir ülkeye gitmiyoruz derken Amsterdam a gitme fikri cikti ortaya. Ben daha önce Hollandaya ve Amsterdam a gitmistim, ama kesinlikle bir kac kez gidip görülebilinecek bir sehir.
Cumartesi günü ciktik yola, Aksam sekizbucuk ta Amsterdamdaydik, otele yerlesip kendimizi hemen sehire attik, gezdik, resim cektik, kafayi cektik :) yok ot icmedik, ama karar verdim birdaha gidersem onu da yapicam, zira baska insanlarin sokakta rahatca ictigi icin zaten o dumanlardan hafif kafa yaptik sayilir, yani oldu olacak bir kere de icelim .. dermisim :))

Insanlarin rahatligina ve gevsekligine sasirdik, gercekten inanilmaz bir mentalite, gidip görmek gerek, böyle anlatmakla olmuyor.



bismillah deyip ciktik yola ..


Hollandayi girdigimizi levhalari okuyamadigimizdan anladik :) avrupa birligi sagolsun, sinir falan yok ya artik


Tabiati harika bir ülke, heryer tekdüze ve yemyesil, cayirlarda besili danalar hoplayip zipliyor :)

Amsterdam a gitmek icin Utrecht yönünde gidin diyor :))


sana geliyoruuuuz Amsterdam :)


girer girmez harika bir görüntü


ben takildim kaldim buna


simdi heryerin böyle göründügünü hayal edin .. tek kelimeyle harika!


nereye bakarsan bak su!!! nerdeyse Venedig gibi


Arabadan yakalayabildigim görüntülerden


Limandan görüntü


Carsiyi aksam gezerken


Ana meydan, sagda ki resim Kralice Beatrix in


Yine meydan


Gece heryer müthis isiklandirilmisti


Ot müzesi :-)


Hayal ve gercek arasi bir yer


büyüleyici bir görüntü var heryerde


pes yani :))


Sabah peynir ekmek le kahvalti yaptigimiz limandan görüntü


Gece ki meydanin gündüz hali


Burada gece de resim cekmistim, gündüz bir ayri, gece bir ayri hali var


Burayi gördükten sonra birdaha toparlanamadim ben :))


Dönüste ailemin yanina ugradik, yolun üstü sayilir, Göttingen e gecmeden annemi babami görelim dedik, hazir Selda da varken, babam bize mangal yapti :) afiyetle yedik, yani tümüyle karli bir gezi oldu :) mangaldan sonra saadet ablalarin kafesinde nargile ve Caipirinha icmeye gittik, gece annemlerde kaldik ve sabah erkenden yola ciktik geri


Sabah yola cikmadan önce, babam, annem, ve bacim Selda :)


eeeeee her güzel sey birgün bitermis :)


Bu güzel gezide bitti, Pazartesi günü ögleden sonra Selda münihe dönmek icin yola cikti, bende uykusuz kaldigim icin güzel güzel dinlendim :)
Amsterdam mutlaka gidip gezilmesi gereken sehirlerden birisi, eger zamaniniz ve imkaniniz varsa tavsiye ederim, cok lüks bir tatile ihtiyac duymuyorsaniz eger, kisitli maddi imkanlarlada gidilebilinecek bir yer, bakiniz ben ögrenci halimle gittim gezdim geldim :)

Selda ile simdiden düsünmeye basladik, birdahakine nereye gitsek acaba diye, Selda nin gönlünde paris var, daha önce gitmis bir kere, bide beraber gidelim diyor, ama benim baska bir hayalim var Paris le ilgili.
Malum ask sehri ya, hep yanimda sevgilimle gitmeyi hayal etmisimdir kendimi bildim bileli, elbet birgün kolunda ask sehrine gidebilecegim bir sevdigim olcak, en azindan kalbimden gecen bu, o güne kadar ben Parise gitmek istemiyorum, aklimda ve anilarimda hep sevdigim insanla (tabi Seldayi da seviyorum, ama bahsettigim tür baska bir sevgi türü, anladiniz onu :)) gittigim yer olarak kalsin istiyorum, bu yüzden Selda ile gidemeyecegim :-)
benimle gelecek beyaz atliyi bekliyorum ...
kücük kizlar hic büyümez ve hayalleri hep ayni kalir ve birgün gerceklesmeyi bekler ...