Pazar, Mart 07, 2010

aklimdan ucuverip gitmis ..

dün 6 Mart´di, ve birden aklima geldi ki, blogum iste o tarihte 5 yasina girmis ..
dile kolay ... 5 koca yil ...
Göttingen günlügü olarak düsünüp basladigim, icine iyi kötü, güzel cirkin, gerekli gereksiz her biseyimi yazdigim alan haline geldi ... yani amacini fazlasiyla asan bir blog olmus :)
gezgin oldu, sair oldu, asci oldu, türkücü oldu, sikayetci oldu, güzin abla oldu, oldu da oldu ..
Bu blog sayesinde son 5 yili cok rahat gözden gecirebildim, zira kayitlar var :)
ara verdigim oldu, yazmaktan bunaldigim, yazacak birsey bulamadigim, haleti ruhiyemin aynasi oldu kendisi ..
yazmaya basladigim iyi olmusmu? olmus bence .. seviyorum seni blogum, duygusal bir bag icerisine girdim ben senle, göz bebegim gibi biseysin artik benim icin .. yazmayi sevdigimi ögrendim senle, hatta yazmayi ögrendim senle.. iyi ki varsin .. bi 5 sene daha deviririz gibime geliyor .. dogum günlerini süsleyen bütün mumcuklar, baloncuklar, palyancolar senin olsun, sana feda olsun :)

mutlu yillar ikimize ..

Hiç yorum yok: