Perşembe, Mart 11, 2010

gergin ötesi

Kafayi yemek üzereyim, 2 saattir isdeyim, hava buz gibi, yine kar yagdi, isyerin de kalorifer olmadigi icin elektrikli fan calisiyor, ama bi ise yaradigi pek söylenemez, her taraftan esiyor, kicim basim cereyanda kaldi, ayni zaman da tamir tadilat var Kampüs de, yalanim yok ise baslayali -yani 2 saattir- is makinalarinin ugultusundan kulaklarim tikandi gibi bisey.
Neyi nasil tadilat ediyolar anlamadim, bir sürü tuhaf, yeri kazan aletlerle biryeleri kazip duruyorlar, ve aletlerin cikardigi gürültü inanilmaz boyutta .. anam üstüne bide hava buz gibi....

Stress seviyem tavan yapmis durumda, dokunsan aglamam ama patlarim, catacak birini ariyorum öncelikle ... yarin sinav var, onun verdigi stress ayri bir boyutta geriyor beni ...

Komsum yüzünden günlerdir gerginim zaten, ya insan bu kadar gerizekali olabilir mi?? kariyi görünce evin icinde saklaniyorum, beni görmesin diye, görürse lafa tutar, aptal aptal konusur diye, ya allahim günah yazma, onu da sen yarattin ama elimde degil, sürekli yalan söylüyor, ciddi bir konusma yapmak imkansiz onla, o yüzden onunla konusarak harcayacagim iki dakika bile olsa, zayii olmasin.
Eski Komsum Rebecca dün sinava girmek icin bielefeld den gelmis, ve dün gece Majlinda da (yani gicik komsuda) kaldi, sinavim olmasa bende kalmasini isteyecektim ama neyse yani, Rebeccayi uzun zamandir görmedigim icin aksam beraber laflariz diye düsünmüstüm, ama Rebecca Majlinda da kaldigi icin, mecburen ona katlanmak zorunda kaldim, hayatimin en zor gecen iki saati idi diyebilirim, allahim ya, kendimi zor tuttum, ciyak ciyak bi ses var kadinda, o konustukca benim tüylerim kalkiyor, dislerim kamasiyor, ya yeminle acayip bir ses tonu var, nezaketen bir muhabbet edeyim dedim, sordum dsh sinavini naptin birdaha girecekmisin diye, yok dedi, girdigi en son sinavdan hic bir puan alamamisti, eren de ayni sinava girmisti ve dsh 1 alip cikti, hanfendi durmus diyoki, sinavda sike vardi, text ile sorular arasinda fark vardi, hatali sinavdi ben o yüzden gecemedim, ya herkez geciyor demekki hatali degil, sen gecemeyince sinav hatali oluyor ....
ya tartismaya basladik, alttan aldim yoksa büyüyecek diye, eee dedim simdi napicaksin, testdaf a girdim dedi, iyi dedim onu gectiysen bari, yok dedi sadece birinci kismini gectim, ikinci bölümü, herhalde sözlü kisim, gecemedim dedi, ya bunuda ben sordukca söyledi, yoksa hala hikaye anlatip duruyor, aptalim ya ben, kendi cok zeki, sonra duruyor,
Göttingen i hic sevmiyorum, gidicem burdan, baska üniversitelere bas vurdum, hepsinden onay aldim, simdi iclerinden birini secip gidicem, yaaaaa hepsi hikaye, yazip duruyor ya, hangi üniversite alir onu ya, kac yil oldu bir almanca sinavini veremedi, bunun kabahatini de göttingen de ariyor, yok bu üniversite kötüymüs, yok o daha önce de üniversite okumus, ama göttingen bi ise yaramazmis, yaaaaa sabir yaaaa sabir, gerizekali kari, insanlar manyak gibi basvuruyor, dönem harclarini bile göze aliyor buraya gelmek icin, ama kendi almanca sinavini burda veremedigi icin Üniversite boktan, göttingen boktan, hic bir ise yaramaz, yaaaa sabir ... gercekten cok gerginim ...
yok almanlari sevmiyomus, yok rebecca ve carola istisna imis, yok onun disinda göttingende ki almanlar konservativ, sohuk, yabanci düsmaniymis, bende yabanciyim, ben neden bunu hissetmiyorum? adamina göre muamele yapildigini görmüyor kari, demiyor ki bende bir hata var mi, sen gel burda yasa insanlarin ülkesinde sonra orda burda almanlar kötü almanlar domuz gibi diye salak salak konus, severlermi seni o zaman????önyargilariyla, hayata bakisiyla, sesiyle, beni öylesine gicik ediyorki, sinir oluyorum allahim, kesek tasinsa gitse bende huzura kavussam!
Ha en gicik edici yanlardan birisi, 24 saat topuklu ayakkabi giyer, o evin icinde dolastikca benim sinirlerimin kayisi kopma noktasina geliyor bazen, o ayakkabilari alip onun münasip biryerlerine birseyler yapmak isterdim ama söylemeye dahi dilim varmiyor, kari beni öyle sinir ediyorki, icimden bazen küfür etmeye balsiyorum, sonra ohaaa lan noldu bana dur cigdem diyorum ... ruh sagligimi bozuyor ya, defolsun gitsin lütfen yaaa .... Göttingen de seni sevmiyor, güle güle, git artik!!!!!!

cok gerginim cok gerginim cok gerginim ...

anlatinca rahatladim biraz galiba ...

Hiç yorum yok: